Kwestie van oefenen, de stem en articulatie heb je alquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon heel mooie, verzorgde stemmen die een tekst precies met de juiste intonatie lezen en zo
Koken met IJsquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vershoudfolie, van dat pleistertape en een latex handschoen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Adem in en adem uit. Straks heb je weer een ban ofzo.
Hij begon met ongelukkig kijken naar een vuilniszak en toen had ik een ingeving.quote:
Ook nog dikke bleek om de 'restjes' op te ruimen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vershoudfolie, van dat pleistertape en een latex handschoen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog dikke bleek om de 'restjes' op te ruimen?
Ik vind dit toch echt een hogere klasse hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwestie van oefenen, de stem en articulatie heb je al
Samen op vakantie.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je samen met Solo in het strafhoekje zitten.
Verdiep je er eens in Dimmy, dat dacht ik ook maar de druk in een gasveld verlaagd steeds waarbij na 50% het steeds moeilijker wordt om het gas eruit te krijgen en de aardbevingen steeds meer toenemen. De Max productie die we ooit eruit haalden, dat kan nu nooit meer gehaald worden, met alle seinen op groen ook niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onze gasvelden zijn pas voor 50% gebruikt hoor. Nog minders als je ook gaat fracken etc.
Van die shitcontracten dat klopt. Maar gewoon eenzijdig opzeggen. Wat gaan ze doen dan
Ja wat ik zeg, kwestie van oefenen. Had vroeger een collega die het leuk vond om voice-overs in te spreken, had ook wel een vrolijke vriendelijke stem daarvoor. Maar als je dan bijvoorbeeld luisterde naar voice-overs van een paar jaar eerder luisterde was het echt een gigantisch verschil terwijl die stem in je hoofd hetzelfde is omdat je die dagelijks hoorde.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dit toch echt een hogere klasse hoor
http://intervoiceover.s3.(...)49-Informative-1.mp3
Hmm 🤔quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat ik zeg, kwestie van oefenen. Had vroeger een collega die het leuk vond om voice-overs in te spreken, had ook wel een vrolijke vriendelijke stem daarvoor. Maar als je dan bijvoorbeeld luisterde naar voice-overs van een paar jaar eerder luisterde was het echt een gigantisch verschil terwijl die stem in je hoofd hetzelfde is omdat je die dagelijks hoorde.
Fors beestje. Als ik die in een donker steegje tegenkom, ren ik gillend wegquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:57 schreef Ama het volgende:
Samen aan het chillen.
[ link | afbeelding ]
Fors?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fors beestje. Als ik die in een donker steegje tegenkom, ren ik gillend weg
Het is soms een kwestie van je stem vinden. Althans, dat vertelde de mevrouw die jaren de omroepdingen van de NS deedquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Nou Buda ik denk echt wel dat jij een hele goede basis als stem en uitspraak hebt, om van daaruit nog te verbeteren.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Fors?Eddy is juist de kleinste en slankste.
Of die anderen zijn enormquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Misschien ben jij dan niet zo heel groot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |