SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TT
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ik vind het aan de andere kant ook wel goed dat mensen soms even op het stopknopje drukken (of een deal door laten gaan omdat het gewoon ongelofeloos veel geld is) ook al zie ik liever spelers komen.
Eng he, lange termijn beleid.![]()
Als er idd tig zaakwaarnemers betaald moesten worden en t totaalpakket te gortig werd, is t maar goed dat de rvc ingreep."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Oprotten die RVC, gewoon die kluis openbreken en met geld smijten. Aanhaken bij die Europese top is nu of nooit!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ben je aan de sterke drank?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Respecteer mij in mijn emotie wil je.Hallo![]()
Precies dat. Daarvoor heb je ook een RvC die wat minder in de waan van de dag zit. Dat is hun rol.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het aan de andere kant ook wel goed dat mensen soms even op het stopknopje drukken (of een deal door laten gaan omdat het gewoon ongelofeloos veel geld is) ook al zie ik liever spelers komen.
Eng he, lange termijn beleid.zie email 27 oktober![]()
Hadden ze maar op de stopknop gedrukt bij Daramy, Magallan, Pieri, Marin, Bande, Labyad, Klaiber, Orejuela, Cassiera, en ik vergeet er vast nog een paar.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn nederige excusesquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Respecteer mij in mijn emotie wil je.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Pompen of verzuipen!!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Oprotten die RVC, gewoon die kluis openbreken en met geld smijten. Aanhaken bij die Europese top is nu of nooit!![]()
Daarom, voetbal is voornamelijk emotie management dus het is goed dat er mensen zijn die gewoon naar de harde cijfers kijken en hier af en toe in corrigeren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Dat lijken mij eerder casussen voor de scouting en directie, niet voor de RvC.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:41 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hadden ze maar op de stopknop gedrukt bij Daramy, Magallan, Pieri, Marin, Bande, Labyad, Klaiber, Orejuela, Cassiera, en ik vergeet er vast nog een paar.![]()
Nee dat is de technische kant aan t rekenen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:41 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hadden ze maar op de stopknop gedrukt bij Daramy, Magallan, Pieri, Marin, Bande, Labyad, Klaiber, Orejuela, Cassiera, en ik vergeet er vast nog een paar."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Dat gaat ook niet lukken met een dure Otampon. Dan heb je geen speler en ook geen geld.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Oprotten die RVC, gewoon die kluis openbreken en met geld smijten. Aanhaken bij die Europese top is nu of nooit!Hallo![]()
dat is ook het verschil tussen de vrijheid die Overmars had (opgebouwd) en deze heren nog niet hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:41 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hadden ze maar op de stopknop gedrukt bij Daramy, Magallan, Pieri, Marin, Bande, Labyad, Klaiber, Orejuela, Cassiera, en ik vergeet er vast nog een paar.![]()
Wat ben jij toch een ongelooflijk irritant mannetje. Noem spelers gewoon bij hun naam.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:42 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet lukken met een dure Otampon. Dan heb je geen speler en ook geen geld.![]()
blokkeer die gast gewoon krentquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ongelooflijk irritant mannetje. Noem spelers gewoon bij hun naam.![]()
![]()
Deze act is nu al oud.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:42 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet lukken met een dure Otampon. Dan heb je geen speler en ook geen geld.![]()
![]()
Hier kunnen we alvast een streep door gaan zetten. Benfica gaat vandaag geen deal meer sluiten met een nieuwe doelman.![]()
Sontje Hansen @Scorpie.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Forum Opties Forumhop: Hop naar: