dan een chatje of een tagje?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn Teamsmuziekje ging net af, maar er was geen belletje???
Lekker retro scifiquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:36 schreef bitterbal het volgende:
https://imgur.com/a/pg1PxBY
weer wat geblendert
knippert als de vliegende bonobo-epilepsie onderaan.quote:
de reflectie van de zon?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
knippert als de vliegende bonobo-epilepsie onderaan.
Ik moet even kijken om mijn Fallout progress over te zetten; maar zal wel vanzelf gaan. Verder speel ik heel af en toe Tony Hawk Pro Skaterquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb niks overgezet vanaf ps4
op termijn wel ff kijken voor een extra SSD
nee die rasterlijntjes die uit het beeld lopen denk ik.quote:
ethernet kabel tussen ps4 en ps5quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet even kijken om mijn Fallout progress over te zetten; maar zal wel vanzelf gaan. Verder speel ik heel af en toe Tony Hawk Pro Skater
ah te snel misschien ja. had die camera misschien iets moeten kantelenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die rasterlijntjes die uit het beeld lopen denk ik.
Ja, dat is ook wel echt next level moeilijkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel, maar dit jaar nog een tegemoetkoming, dat kan het systeem niet.
Nee, het was echt dat muziekje dat iemand je beltquote:
Ze verkopen ook tompouce bier.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:28 schreef Ama het volgende:
Het gaat niet om de tekst maar de smaak:
[ afbeelding ]
Wtf. Waarom verzinnen ze steeds weer rare shit.
Omdat die dan weer bij het begin is?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:48 schreef bitterbal het volgende:
weet alleen niet waarom die zon nou ineens verspringt
Thanks.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was inderdaad zo'n beetje wat ik dacht dat je bedoelde.Goeie post.
Is dat met roze schuim?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze verkopen ook tompouce bier.
Ja joh, het is ook gewoon 25+quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond het gewoon warm op de fiets met lange broek.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks.En toen ik naar het hotel liep bedacht ik nog dat ik hoopte dat jij je er niet door aangesproken zou voelen. Want dat is dus absoluut niet zo, ook al ben je niet mainstream. Tegengesteld zelfs van dat Ik zie jou dus juist als een van de mensen die tevreden is met zichzelf en doet waar je je prettig bij voelt. Wilde ik nog even zeggen voordat ik ga roepen
DAT MIJN KAMER AL LANG NIET MEER ZO KOEL IS ALS VANNOCHTEND!!![]()
Nee, dat viel reuze tegen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat met roze schuim?
jaa maar als de camera en zon niet verplaatsten waarom verspringt die dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat die dan weer bij het begin is?
Dacht dat de Chinees dicht was?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo even wat herdershonden uitlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |