want gewoon een mail sturen is niet veilig genoegquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik weer helemaal inloggen met DigID, voor zo'n 'ter informatie- bericht'
Zwaar leven dit
Ja en echt.. wat moeten ze met mijn belasting-informatie?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want gewoon een mail sturen is niet veilig genoeg
Jij mag ook zorgtoeslag gaan terugbetalenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg een e-mail dat de belastingdienst een bericht klaar heeft gezet.
Top.
De zorgtoeslag van iemand anders?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij mag ook zorgtoeslag gaan terugbetalen
Omdat US de wereld te gewoontjes vindt hoor ik net.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:28 schreef Ama het volgende:
Het gaat niet om de tekst maar de smaak:
[ afbeelding ]
Wtf. Waarom verzinnen ze steeds weer rare shit.
omdat hema alles met tompouce smaak heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:28 schreef Ama het volgende:
Het gaat niet om de tekst maar de smaak:
[ afbeelding ]
Wtf. Waarom verzinnen ze steeds weer rare shit.
Ja ze hebben zelfs bier met tompouce smaak.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat hema alles met tompouce smaak heeft.
behalve de rookworst. Die blijft gewoon vies
Rookworst met tompouce smaak lijkt me smerig jaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat hema alles met tompouce smaak heeft.
behalve de rookworst. Die blijft gewoon vies
Oh dat lijkt me ook goor.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze hebben zelfs bier met tompouce smaak.
Valt mee, hij was niet heel speciaal.quote:
ja, maar dat is van lowlander, die hebben wel meer van die vieze smaakjesquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze hebben zelfs bier met tompouce smaak.
Halloween wel al?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:30 schreef Ama het volgende:
Ik voel mij als kerst fan buitengesloten want dat ligt verdomme niet 3 maanden van te voren al in de winkel.
Nee 6 december pas in de A supermarkten volgens mij. Lidl is er vaak wel wat eerder bij.quote:
Die van mijquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zorgtoeslag van iemand anders?
Vgs mij was jij echt zo'n afschuwelijk verwend krijskind vroegah.quote:
Chcoladekruidnoten (gewoon normale, niet die rare smaakjes) zijn ook gewoon 100 miljoen miljard keer beter dan welk kerstprutsel dan ookquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:30 schreef Ama het volgende:
Ik voel mij als kerst fan buitengesloten want dat ligt verdomme niet 3 maanden van te voren al in de winkel.
ik lust geen afschuwelijk verwende krijskinderenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vgs mij was jij echt zo'n afschuwelijk verwend krijskind vroegah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |