want gewoon een mail sturen is niet veilig genoegquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik weer helemaal inloggen met DigID, voor zo'n 'ter informatie- bericht'
Zwaar leven dit
Ja en echt.. wat moeten ze met mijn belasting-informatie?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want gewoon een mail sturen is niet veilig genoeg
Jij mag ook zorgtoeslag gaan terugbetalenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg een e-mail dat de belastingdienst een bericht klaar heeft gezet.
Top.
De zorgtoeslag van iemand anders?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij mag ook zorgtoeslag gaan terugbetalen
Omdat US de wereld te gewoontjes vindt hoor ik net.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:28 schreef Ama het volgende:
Het gaat niet om de tekst maar de smaak:
[ afbeelding ]
Wtf. Waarom verzinnen ze steeds weer rare shit.
omdat hema alles met tompouce smaak heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:28 schreef Ama het volgende:
Het gaat niet om de tekst maar de smaak:
[ afbeelding ]
Wtf. Waarom verzinnen ze steeds weer rare shit.
Ja ze hebben zelfs bier met tompouce smaak.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat hema alles met tompouce smaak heeft.
behalve de rookworst. Die blijft gewoon vies
Rookworst met tompouce smaak lijkt me smerig jaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat hema alles met tompouce smaak heeft.
behalve de rookworst. Die blijft gewoon vies
Oh dat lijkt me ook goor.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze hebben zelfs bier met tompouce smaak.
Valt mee, hij was niet heel speciaal.quote:
ja, maar dat is van lowlander, die hebben wel meer van die vieze smaakjesquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze hebben zelfs bier met tompouce smaak.
Halloween wel al?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:30 schreef Ama het volgende:
Ik voel mij als kerst fan buitengesloten want dat ligt verdomme niet 3 maanden van te voren al in de winkel.
Nee 6 december pas in de A supermarkten volgens mij. Lidl is er vaak wel wat eerder bij.quote:
Die van mijquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zorgtoeslag van iemand anders?
Vgs mij was jij echt zo'n afschuwelijk verwend krijskind vroegah.quote:
Chcoladekruidnoten (gewoon normale, niet die rare smaakjes) zijn ook gewoon 100 miljoen miljard keer beter dan welk kerstprutsel dan ookquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:30 schreef Ama het volgende:
Ik voel mij als kerst fan buitengesloten want dat ligt verdomme niet 3 maanden van te voren al in de winkel.
ik lust geen afschuwelijk verwende krijskinderenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vgs mij was jij echt zo'n afschuwelijk verwend krijskind vroegah.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chcoladekruidnoten (gewoon normale, niet die rare smaakjes) zijn ook gewoon 100 miljoen miljard keer beter dan welk kerstprutsel dan ook
Dat is jouw mening.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chcoladekruidnoten (gewoon normale, niet die rare smaakjes) zijn ook gewoon 100 miljoen miljard keer beter dan welk kerstprutsel dan ook
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
En ik ben het hier niet mee eens
Voor jongens van in de 20 vind ik het nog wel grappig. Voor mannen in de 50 triestigquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
Wat vinden jullie van nagellak voor mannen?
Als ze dat leuk vinden, lekker doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
Hoezo triestig? Het is maar nagellak.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor jongens van in de 20 vind ik het nog wel grappig. Voor mannen in de 50 triestig
Kirk Hammett is 60 en heeft nagellakjes, heeft 8 miljoen paarden en is zowat de grootste grootgrondbezitter ter wereld, die is niet zo sneu.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor jongens van in de 20 vind ik het nog wel grappig. Voor mannen in de 50 triestig
Als jij dat graag er op smeert dan moet je dat doen, ik heb daar geen mening overquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
Ja kan ik niet zo goed uitleggen. Ik vind dat soort dingen gewoon beter passen bij jongeren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo triestig? Het is maar nagellak.
Deugers zijn niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Whahahahaah de deugpolitie laat zich weer kennen hoor![]()
Stel een vraag, krijg een antwoord
Je vraagt wat we er van vinden toch, nou dat is wat ik er van vind 😀quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kirk Hammett is 60 en heeft nagellakjes, heeft 8 miljoen paarden en is zowat de grootste grootgrondbezitter ter wereld, die is niet zo sneu.
Dacht dat jij vroeger een punkmeisje was geweest?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vraagt wat we er van vinden toch, nou dat is wat ik er van vind 😀
Kan ik inkomen, als onderdeel van een rebelleerfase ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja kan ik niet zo goed uitleggen. Ik vind dat soort dingen gewoon beter passen bij jongeren.
Is slechts een voorbeeldje van iemand die jij sneu noemt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
En dat staat los van hoeveel grond of paarden iemand heeft
Heeft toch ook niks met de vraag te maken?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij vroeger een punkmeisje was geweest?
Jawel, die zijn meestal niet zo bekrompen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft toch ook niks met de vraag te maken?
Iemand kan veel bezitten en alsnog retesneu zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is slechts een voorbeeldje van iemand die jij sneu noemt.
Vaker andersom, als je niks kunt of bereikt in het leven valt dat ook wel onder sneu, toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iemand kan veel bezitten en alsnog retesneu zijn natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |