Kwam de Vuelta ook bij jou langs laatst?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ben net maar anders terug naar huis gereden.
Heb maar een bundel bij Mediamarkt gekocht.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
forbidden west bundel?
en moest je 50e meer betalen?
nicequote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb maar een bundel bij Mediamarkt gekocht.
maar je weet nu wat met je caaf aan de hand is?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar er was iemand speciaal tussendoor gekomen hiervoor, dus die liep nu ook grandioos uit
Sowieso.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ai klinkt alsof je wel toe bent aan vakantie nu.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Ik ga gewoon met een bord door Helmond lopen: Vlinders moeten dood.
Ik ook. Met kerst heb ik een weekje vrijquote:
Ik ga het vast meemaken. Ben ook eens benieuwd of games die ik nu heb echt aanmerkelijk beter spelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nice
HFW is wel echt een van de beste games die ik de afgelopen 5-10 jaar gespeeld heb
Gewoon verkleed als kaasmeisje en kijken wie op je komt stampen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Dat duurt nog evenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook. Met kerst heb ik een weekje vrij
ik heb niks overgezet vanaf ps4quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga het vast meemaken. Ben ook eens benieuwd of games die ik nu heb echt aanmerkelijk beter spelen.
Geen idee waarom, maar het doet me hier aan denken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:36 schreef bitterbal het volgende:
https://imgur.com/a/pg1PxBY
weer wat geblendert
Ze had ook gewoon de kleuren in de juiste volgorde moeten doen natuurlijk. Na geel komt eerst groen en daarna pas blauw niet andersom en wit zit er helemaal niet tussen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)kladdingen~a6dbe912/
griffo's
Wil ik ook wetenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je weet nu wat met je caaf aan de hand is?
Het eighties themed :pquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar het doet me hier aan denken.
Jaquote:
Dat kunnen ze wel, maar dit jaar nog een tegemoetkoming, dat kan het systeem niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die brief van de Belastingdienst is ook van 6 september.
Hallooooooooo toekomst
WOWquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |