SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Hij was transfervrij. Vind het ook niet echt een versterking voor ze t.o.v. Ocampos.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebbe Januzaj al gekocht omdat ze dachten dat Ocampos naar Ajax ging♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
was een ander die dat een aantal topics geleden gedaan heeft, ben de naam kwijtquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:58 schreef GGMM het volgende:
Waarom staan er allemaal nietszeggende oude foto's in de OP?
[..]
Oh laat maar ik snap het al![]()
Was er maar iemand in dit topic die er iets tegen kon doen.quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Als Ocampos en Grilietsjj nog komen geef ik het een dikke 8.5. Was een 9 geweest als Ziyech was gekomen maar Ziyech.komt.niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:02 schreef Wertha het volgende:
Wat een transferzomer zeg.
En we zijn nog niet klaar.![]()
Oh jaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was er maar iemand in dit topic die er iets tegen kon doen.
Hopla![]()
Eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Ocampos en Grilietsjj nog komen geef ik het een dikke 8.5. Was een 9 geweest als Ziyech was gekomen maar Ziyech.komt.niet.
En als Kluivert komt een 6 ofzo.![]()
Ocampos wordt nu voor 15 miljoen aangeboden. Die kan er dus niets van.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Je loopt achter.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het afketsen van Ocampos lijkt mij prima. Het komt meer over als een Luque dan als een Bergwijn.![]()
keepertje erbij en het is wel een 9 hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Ocampos en Grilietsjj nog komen geef ik het een dikke 8.5. Was een 9 geweest als Ziyech was gekomen maar Ziyech.komt.niet.![]()
Zijn we wel van mokkiemok af. 8.5quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:04 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Eens.
En als Kluivert komt een 6 ofzo.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Die gozer van Benfica gaat niet meer komen gok ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
keepertje erbij en het is wel een 9 hoor
En anders krijg je Flekken er bij, bord op schoot scouting weer![]()
![]()
Gewoon een meesterlijke onderhandeling dus.quote:Sevilla zou nog 'slechts' 15 miljoen euro willen voor Ocampos
Wordt Lucas Ocampos vandaag dan toch speler van Ajax? Sevilla zou ondanks een akkoord over een transfersom van 20 miljoen nu bereid zijn om genoegen te nemen met 15 miljoen euro, omdat de club met het oog op de komst van Adnan Januzaj graag van de 28-jarige aanvaller af wil. De raad van commissarissen van Ajax blokkeert de transfer van Ocampos voorlopig, maar mogelijk brengt de lagere transfersom daar nu verandering in. (Bron: De Telegraaf en VI)![]()
ik bedoel wel die griek van Benfica, die Flekken is geen verbetering, slechts een verjongingquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Die gozer van Benfica gaat niet meer komen gok ik.
En anders krijg je Flekken er bij, bord op schoot scouting weer![]()
Als je Ajax de laatste jaren iets niet kan verwijten dan is het "bord op schoot-scouting". Daarvoor moet je toch echt in Eindhoven zijn....quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
En anders krijg je Flekken er bij, bord op schoot scouting weerOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Euh dit jaar nog gewoon: Brobbey (17 miljoen lol) en (potentieel) Flekken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je Ajax de laatste jaren iets niet kan verwijten dan is het "bord op schoot-scouting". Daarvoor moet je toch echt in Eindhoven zijn....![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Euh dit jaar nog gewoon: Brobbey (17 miljoen lol) en (potentieel) Flekken.![]()
![]()
We blijven joden. Alles kopen voor een fooi genotquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:09 schreef Scorpie het volgende:
Als die tering-RVC nu nog steeds dwars blijft liggen dan moeten ze tegen de muur.
#rvctegendemuur![]()
Inderdaad. Maar wel weer prima onderhandeld van Ajax, onbedoeld of niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ocampos wordt nu voor 15 miljoen aangeboden. Die kan er dus niets van.![]()
Kan natuurlijk zomaar eens zijn ingefluisterd door de zaakwaarnemer om het zo te spelenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het afgesproken werk is zou het echt geniaal zijn, maar dat zal wel niet![]()
Brobbey is een bijzondere situatie vooral gecreëerd door Brobbey en entourage zelf, maar men heeft wel degelijk naar alternatieven gekeken. Die bleken alleen net zo duur of nog duurder, dan kun je beter terughalen wat je al kent. Plus daar zit nog een behoorlijke potentiële overwaarde op.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Euh dit jaar nog gewoon: Brobbey (17 miljoen lol) en (potentieel) Flekken.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
nee hoor, want als hij komt speelt hij toch niet. kan er weinig van.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zijn we wel van mokkiemok af. 8.5FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Heeft weinig met bord op schoot te maken, eigenlijk zijn alleen Ten Hag z'n eigen aankopen een beetje op die manier tot stand gekomenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Euh dit jaar nog gewoon: Brobbey (17 miljoen lol) en (potentieel) Flekken.![]()
Dat bord van Ten Hag is bij Man U nu wel een soort gouden met diamanten afgewerkte ovenschaal gewordenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft weinig met bord op schoot te maken, eigenlijk zijn alleen Ten Hag z'n eigen aankopen een beetje op die manier tot stand gekomen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die bord op schoot scouting kwam trouwens van John van het schip. Die was voor de Griekse selectie Mavrapanos aan het volgen en toen diens ploeg Stuttgart tegen Freiburg speelde was ie helemaal verrast dat er een Nederlandse keeper onder de lat stond. Daarna heeft ie snel Frans Hoek opgebeld, die is mark beter gaan volgen en heeft m toen terloops bij van Gaal genoemd. Der rest ist Geschichtequote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
En anders krijg je Flekken er bij, bord op schoot scouting weer"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Misschien is het een idee om Ocampos gewoon te laten nu en Januzaj te halen. Die is voetballend ook nog 'ns beter.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon een meesterlijke onderhandeling dus.![]()
tja de KNVB zal eens wat goed doenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:25 schreef Heeinz het volgende:
Blijft ook echt totaal bezopen dat hier de transferperiode na vandaag klaar is![]()
Over het algemeen vind ik de hele deadlinedaghysterie behoorlijk bespottelijk. Je hebt als club maanden de tijd om je zaken op orde te krijgen, en dan laat je het op de laatste uren aankomen....quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:25 schreef Heeinz het volgende:
Blijft ook echt totaal bezopen dat hier de transferperiode na vandaag klaar isOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Clubs zijn net studenten wat dat betreft.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik de hele deadlinedaghysterie behoorlijk bespottelijk. Je hebt als club maanden de tijd om je zaken op orde te krijgen, en dan laat je het op de laatste uren aankomen....![]()
eens heel vreemd allemaal, daarom kan het ook veel korter dat transfer window, 1 juni t/m 31 juli lijkt me meer dan genoeg en dan krijg je ook geen competitievervalsingquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik de hele deadlinedaghysterie behoorlijk bespottelijk. Je hebt als club maanden de tijd om je zaken op orde te krijgen, en dan laat je het op de laatste uren aankomen....![]()
En daarnaast gaarne verplaatsen naar bijvoorbeeld 15 juli. Dan kan elke club gewoon met de selectie aan de gang gaan die in eerste helft van het seizoen gaat spelenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik de hele deadlinedaghysterie behoorlijk bespottelijk. Je hebt als club maanden de tijd om je zaken op orde te krijgen, en dan laat je het op de laatste uren aankomen....
edit: Zoals meneer Tarado hierboven ook aangeeft ;-)proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Sevilla is nog wanhopiger dan ManU lol. Als dit een vooropgezet plan was om nog even een jodenfooi van de transfersom af te halen zou het wel een meesterzet zijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dan zou ik opteren voor een datum eerder in juli omdat de Europese toernooien al vroeg beginnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens heel vreemd allemaal, daarom kan het ook veel korter dat transfer window, 1 juni t/m 31 juli lijkt me meer dan genoeg en dan krijg je ook geen competitievervalsing![]()
Probleem is wel dat in NL de deadline eerder is dan in andere landen. Je kan dus zomaar nog spelers kwijtraken die je niet meer kan vervangen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik de hele deadlinedaghysterie behoorlijk bespottelijk. Je hebt als club maanden de tijd om je zaken op orde te krijgen, en dan laat je het op de laatste uren aankomen....
Land Deadline
Netherlands Aug 31, 2022 Ends today
Austria Aug 31, 2022 Ends today
Germany Sep 1, 2022 Open for 1 more day
France Sep 1, 2022 Open for 1 more day
Italy Sep 1, 2022 Open for 1 more day
Portugal Sep 1, 2022 Open for 1 more day
Spain Sep 1, 2022 Open for 1 more day
England Sep 1, 2022 Open for 1 more day
Belgium Sep 6, 2022 Open for 6 more daysstupidity has become as common as common sense was before![]()
Knvb ambtenaren helden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Probleem is wel dat in NL de deadline eerder is dan in andere landen. Je kan dus zomaar nog spelers kwijtraken die je niet meer kan vervangen.
Land Deadline
Belgium Sep 6, 2022 Open for 6 more daysEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik begrijp niet hoe dit kan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Probleem is wel dat in NL de deadline eerder is dan in andere landen. Je kan dus zomaar nog spelers kwijtraken die je niet meer kan vervangen.
Land Deadline
Belgium Sep 6, 2022 Open for 6 more days
Kan een voetbalbond zelf bepalen tot wanneer ze inschrijvingen accepteren?
Waarom is dat niet afgesteld in Europa?
En waarom zou je voor 31 Augustus kiezen? en niet bv 15 September? wat zijn de afwegingen?![]()
Je moet bij UEFA een verzoek indienen, doorgaans is dat 31 augustus. Ik weet niet waarom UEFA nu opeens wel 1 september toestaat maar KNVB had niet geinformeerd bij andere bonden en is uitgegaan van 31 augustusquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe dit kan.
Kan een voetbalbond zelf bepalen tot wanneer ze inschrijvingen accepteren?
Waarom is dat niet afgesteld in Europa?
En waarom zou je voor 31 Augustus kiezen? en niet bv 15 September? wat zijn de afwegingen?![]()
![]()
Grillitsch is binnen volgens Hamstelaar.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
maar waar komt dat "doorgaans" vandaan? Je kunt dus ook bv 15 september verzoeken?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet bij UEFA een verzoek indienen, doorgaans is dat 31 augustus. Ik weet niet waarom UEFA nu opeens wel 1 september toestaat maar KNVB had niet geïnformeerd bij andere bonden en is uitgegaan van 31 augustus
België mag blijkbaar tot 6 september.
Wat is de afweging van het verzoek? en wat is de afweging van toe of afwijzen van zo'n verzoek?
Als het doorgaans 31 Augustus is, waarom moet elke bond dat dan verzoeken? dan is het toch gewoon 31 Augustus.
ik vind het vreemd.![]()
Die Hamstelaar is wel een aanwinst op Twitterquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
Grillitsch is binnen volgens Hamstelaar.![]()
Je zou FIFA reglement kunnen doorlezen (sorry toch niet UEFA). Maar in het algemeen mag je een langere transferperiode van 12 weken hebben en een kortere van 1 maand (winterperiode). Het is dan aan de bonden om te kiezen welke periode.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:55 schreef koemleit het volgende:
[..]
maar waar komt dat "doorgaans" vandaan? Je kunt dus ook bv 15 september verzoeken?
België mag blijkbaar tot 6 september.
Wat is de afweging van het verzoek? en wat is de afweging van toe of afwijzen van zo'n verzoek?
Als het doorgaans 31 Augustus is, waarom moet elke bond dat dan verzoeken? dan is het toch gewoon 31 Augustus.
ik vind het vreemd.
Kennelijk is er geen exacte periode hiervoor en zou je er een beetje mee kunnen schuiven. Er zullen dan ook wel uitzonderingsbepalingen in zitten waardoor je wellicht een dag extra krijgt (1 september). KNVB heeft gewoon liggen slapen en heeft niet afgestemd met andere bonden wat zij gaan doen.![]()
Alleen wel erg obsessief met kritiek.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die Hamstelaar is wel een aanwinst op Twitter♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ach, de nieuwe @ZKAquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen wel erg obsessief met kritiek.Oh.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als nu Kluivert komt geef ik jou de schuld.![]()
![]()
Ben wel benieuwd wie dat is en wat Ajax er van vindt dat hij alles zomaar de wereld in brengt. Meestal hebben clubs een hekel aan zo'n lek.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die Hamstelaar is wel een aanwinst op TwitterOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat is @de_boswachterquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie dat is en wat Ajax er van vindt dat hij alles zomaar de wereld in brengt. Meestal hebben clubs een hekel aan zo'n lek.![]()
Het moet wel iemand zijn die er heel dicht op zit natuurlijk (of die diegene kent), dat is wel een beetje frappant eraanquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie dat is en wat Ajax er van vindt dat hij alles zomaar de wereld in brengt. Meestal hebben clubs een hekel aan zo'n lek.![]()
@de_boswachterquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het moet wel iemand zijn die er heel dicht op zit natuurlijk (of die diegene kent), dat is wel een beetje frappant eraan![]()
Ziyech is wel minder een gok dan Ocampos.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:12 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ocampos is te duur
Dus gaan we voor de nog duurdere Ziyech![]()
quote:
Ongeduldige vlerk die Kudus. Een jaar lang geblesseerd geweest en nu die net amper 10 wedstrijden achter elkaar fit is meteen weg willen omdat hij nog geen basisplaats heeft. Sodemieter op.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
of hij werkt in de ondersteunende staf of hij kent iemand die dat doetquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Haha wat een soap
Overigens zou ik Otampon niet gaan huren voor 1 jaar, voegt weinig toe..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Nee tenzij optie tot koop heb je daar niks aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:24 schreef Black-Death het volgende:
Haha wat een soap
Overigens zou ik Otampon niet gaan huren voor 1 jaar, voegt weinig toe..![]()
zeker als je Ziyech haalt zou ik hem wel laten gaan maar het wordt sowieso moeilijk voor hem bij Ajaxquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ongeduldige vlerk die Kudus. Een jaar lang geblesseerd geweest en nu die net amper 10 wedstrijden achter elkaar fit is meteen weg willen omdat hij nog geen basisplaats heeft. Sodemieter op.![]()
Kudus gaat 'm toch niet worden bij Ajax. Als je daar 15 mio voor kunt krijgen moet je dat onmiddelijk doen.
Met Ziyech en die keeper erbij winnen we de CL
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Hahahahaha Kudus is ook vol van zichzelf.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:27 schreef GGMM het volgende:
Nee Kudus moet wel blijven hoor. Dit wordt zijn jaar.
graag op anoniem![]()
Zou dat hele RVC-verhaal een excuus zijn om Ocampos af te blazen om toch met Ziyech in zee te kunnen gaan?![]()
Dat lijkt me een Telegraaf-interpretatie..quote:Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
kan er niet wakker van liggen als hij vertrekt, leuke speler maar moeilijk in te passenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
Hahahahaha Kudus is ook vol van zichzelf.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat lijkt me een Telegraaf-interpretatie..![]()
Speler zonder tactische discipline en pas leuk als de ruimtes groot worden, wanneer de bakker en hovenier hun longen het begeven.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan er niet wakker van liggen als hij vertrekt, leuke speler maar moeilijk in te passen♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dit zei ik ook al voor de grap tegen vrienden, zou mij niets verbazen overigens. Chelsea gisteren verloren met Ziyech in de basis en zijn dus ook in paniek.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou dat hele RVC-verhaal een excuus zijn om Ocampos af te blazen om toch met Ziyech in zee te kunnen gaan?![]()
#wegmetKudusEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
"te duur" heeft niet alleen met de prijs te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:12 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ocampos is te duur
Dus gaan we voor de nog duurdere Ziyech
10 euro voor brood is duur.
10 euro voor een auto is goedkoop.
met Ziyech heb je zekerheid, want je weet wat hij kan en kent de speler, en vica versa.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dit is wel een probleem ja, als je hieraan gaat toegeven is het einde zoekquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
en terugzetten naar Jong Ajax en hem daar lekker op de bank laten zitten, DAT ZAL HEM LEREN!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit laten gaan nu.
Wat een debiele jankbalOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Nee dat zet de deur toch open naar een ontevreden Tadic/weet ik veel wie dat dat niet krijgtquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
Kudus raus en Ziyech gewoon 10 miljoen netto geven kan ons dat verrotte ja toch.
Gewoon een normaal salaris aanbieden.
Ik snap echt niet waar die paniek vandaan komt. Alsof je met Berghuis daar geen kampioen wordt.![]()
Ik ga even tot 14:00 aan het werk zonder voetbalnieuws.
Als ik terugkom verwacht ik meerdere ontwikkelingen.![]()
of andersquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:34 schreef GGMM het volgende:
Als ik terugkom verwacht ik meerdere ontwikkelingen.graag op anoniem![]()
Tadic is volgend jaar al klaar hoor, die gaat maar lekker trainingen geven ofzo. Die heeft elk jaar meer en meer moeite met het Ajax spel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat zet de deur toch open naar een ontevreden Tadic/weet ik veel wie dat dat niet krijgt
Ik snap echt niet waar die paniek vandaan komt. Alsof je met Berghuis daar geen kampioen wordt.![]()
ik heb trouwens nog vakantie
geen idee wat de rest hier in dit topic doet op zo een tijdstip als nugraag op anoniem![]()
jij hebt helemaal geen werk, uitkeringstrekker.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:34 schreef GGMM het volgende:
Als ik terugkom verwacht ik meerdere ontwikkelingen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Thuiswerken ftwquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:34 schreef KingRoland het volgende:
geen idee wat de rest hier in dit topic doet op zo een tijdstip als nu![]()
Ja, dááág, hier mag Ajax nooit mee akkoord gaan natuurlijk. Desnoods gewoon het verlies afschrijven en het hele seizoen op de bank en tribune zetten. Dit kan en mag niet zo doorgaan.quote:![]()
Genoeg kansen nog op 8 en 10 als hij goed z'n best doet en geduld heeft. De spelers die daar nu staan zijn zeker nog niet onomstreden. Tenzij Schreuder hem heeft verteld dat dat er echt niet in zit en hij alleen uitzicht heeft op speeltijd in de voorste linie.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker als je Ziyech haalt zou ik hem wel laten gaan maar het wordt sowieso moeilijk voor hem bij AjaxOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De vorige keer dat het salarisplafond omhoog is gegaan is Ajax niet bepaald minder van geworden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat zet de deur toch open naar een ontevreden Tadic/weet ik veel wie dat dat niet krijgt
Ik snap echt niet waar die paniek vandaan komt. Alsof je met Berghuis daar geen kampioen wordt.
Maar het was geen serieuze post.![]()
Ik ook Roland!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:34 schreef KingRoland het volgende:
geen idee wat de rest hier in dit topic doet op zo een tijdstip als nuOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik heb toevallig ook vrij maar verbaas me wel eens hoeveel er op een werkdag overdag gepost wordt op dit forumquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:34 schreef KingRoland het volgende:
geen idee wat de rest hier in dit topic doet op zo een tijdstip als nu![]()
Maar Martinez was eerder.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:36 schreef Scrummie het volgende:
Antony heeft het goede voorbeeld gegeven voor zijn collega's.![]()
ik heb niet het idee dat hij de tactische discipline heeft voor die posities, het is niet voor niets dat hij nu min of meer als reservespits wordt gebruiktquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Genoeg kansen nog op 8 en 10 als hij goed z'n best doet en geduld heeft. De spelers die daar nu staan zijn zeker nog niet onomstreden. Tenzij Schreuder hem heeft verteld dat dat er echt niet in zit en hij alleen uitzicht heeft op speeltijd in de voorste linie.![]()
Martinez traint inderdaad niet meer met Ajax mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh die was ook al gestopt met trainen? Excuus, dat had ik gemist.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit is echt om je kapot te schamen en een enorme naaistreek richting Sevillaquote:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
wel een bak met geld op de rekening als we gewoon iedereen verkopen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Een training skippen omdat een tranfser bijna in kannen en kruiken is, verder vrij normaal. Heb toevallig het deadlinepodcastje van FC Afkicken aan en ze hadden het er net over met o.a. Mart Fucking Lieder. Die zei dat het vrij gebruikelijk is maar normaal minder in het nieuws komt. Al is het natuurlijk treurig om (in dit geval) iets af te dwingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh die was ook al gestopt met trainen? Excuus, dat had ik gemist.
Om er toch nog even een serieuze noot in te gooien.![]()
Wel onbegrijpelijk hoor, heb je potverdorie voor, wat is het inmiddels, meer dan 200 miljoen verkocht? Ga je moeilijk doen over 15 miljoen![]()
![]()
Ik weiger momenteel te werken bij mijn huidige werkgever om zo een overstap naar een andere firma te af te dwingen. Vandaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb toevallig ook vrij maar verbaas me wel eens hoeveel er op een werkdag overdag gepost wordt op dit forum![]()
Blind zit alleen niet meer in de RvC.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
"Als de transfer bijna rond is" vind ik wat anders dan "club X wil me hebben, maar ik mag van Ajax niet weg dus stop ik met trainen"quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een training skippen omdat een tranfser bijna in kannen en kruiken is, verder vrij normaal. Heb toevallig het deadlinepodcastje van FC Afkicken aan en ze hadden het er net over met o.a. Mart Fucking Lieder. Die zei dat het vrij gebruikelijk is maar normaal minder in het nieuws komt. Al is het natuurlijk treurig om (in dit geval) iets af te dwingen.
Om er toch nog even een serieuze noot in te gooien.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ik vind dat je Sevilla te vriend moet houden
echt onnodig. Bij een club als Spurs die Ajax altijd bewust pesten kun je dit flikken, maar Sevilla?graag op anoniem![]()
+ een langdurig contract met vrij hoog salaris voor een speler met weinig restwaarde. Althans, zo ziet de RvC het denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:39 schreef Scrummie het volgende:
Wel onbegrijpelijk hoor, heb je potverdorie voor, wat is het inmiddels, meer dan 200 miljoen verkocht? Ga je moeilijk doen over 15 miljoen![]()
Boeiend.. waarom per se te vriend houden?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:40 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind dat je Sevilla te vriend moet houden
echt onnodig. Bij een club als Spurs die Ajax altijd bewust pesten kun je dit flikken, maar Sevilla?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
DB werd wel genoemd door Hamstelaar als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blind zit alleen niet meer in de RvC.![]()
Ja dat zei ik inderdaad ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
"Als de transfer bijna rond is" vind ik wat anders dan "club X wil me hebben, maar ik mag van Ajax niet weg dus stop ik met trainen"![]()
Dit vind ik ook wel, het maakt ook wel duidelijk dat de directie geen reet meer te vertellen heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:39 schreef Scrummie het volgende:
Wel onbegrijpelijk hoor, heb je potverdorie voor, wat is het inmiddels, meer dan 200 miljoen verkocht? Ga je moeilijk doen over 15 miljoenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kan toch bijna niet anders dat Ziyech bijna binnen is. Waarom zou de RVC in hemelsnaam een transfer van 15 miljoen tegenhouden wanneer er voor 225 miljoen binnen is gekomen van de zomer.quote:![]()
Op zich wel logisch dat RVC alsnog niet akkoord gaat. De weigering was een combinatie van factoren, en alleen de hoogte v/d transfersom is nu anders. Rest v/d argumenten staat nog.quote:Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
ik vind dat echt mr.PSVquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Joep Schreuder is al onderweg naar Danny Blind!graag op anoniem![]()
Dat kan, maar Danny Blind is teruggetreden omdat hij Louis van Gaal assisteert bij Oranje.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DB werd wel genoemd door Hamstelaar als ik me niet vergis.
Adrie Koster zit er nu.
https://www.parool.nl/spo(...)zijn-komst~b344275e/♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik ben helemaal klaar met restwaarde-gezeur.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
+ een langdurig contract met vrij hoog salaris voor een speler met weinig restwaarde. Althans, zo ziet de RvC het denk ik.![]()
Heldquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:24 schreef Black-Death het volgende:
Haha wat een soap
Overigens zou ik Otampon niet gaan huren voor 1 jaar, voegt weinig toe..Hallo![]()
Als adviseur van de rvc dus. Ook weer helder.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat kan, maar Danny Blind is teruggetreden omdat hij Louis van Gaal assisteert bij Oranje.
Adrie Koster zit er nu.
https://www.parool.nl/spo(...)zijn-komst~b344275e/Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Omdat de periode van Sana heel snel snel is bereikt als de centjes onverantwoord worden besteed.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan toch bijna niet anders dat Ziyech bijna binnen is. Waarom zou de RVC in hemelsnaam een transfer van 15 miljoen tegenhouden wanneer er voor 225 miljoen binnen is gekomen van de zomer.Hallo![]()
Ik vind het ook wel overdreven mocht het daadwerkelijk de reden zijn in een transferperiode waarbij louter spelers van tussen de 19 en 24 zijn gekocht tot dusver.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met restwaarde-gezeur.![]()
We zullen het hele verhaal wel nooit écht te weten komen, maar er gaat wel iets mis lijkt het. Dat vrij hoge salaris zal toch niet boven wat een aanvaller die basis speelt bij Ajax krijgt? Want dan vind ik het aanbod al vreemd van jullie technisch duo. Nog los van dat ik zou verwachten dat die Huntelaar en die andere vent toch wel op de hoogte zouden moeten zijn hoever ze kunnen gaan als ze met een speler gaan praten.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
+ een langdurig contract met vrij hoog salaris voor een speler met weinig restwaarde. Althans, zo ziet de RvC het denk ik.![]()
het zal eerder zijn salaris zijn denk ik danquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:39 schreef Scrummie het volgende:
Ze hebben het in ieder geval heel erg slecht afgestemd intern.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zullen het hele verhaal wel nooit écht te weten komen, maar er gaat wel iets mis lijkt het. Dat vrij hoge salaris zal toch niet boven wat een aanvaller die basis speelt bij Ajax krijgt? Want dan vind ik het aanbod al vreemd van jullie technisch duo. Nog los van dat ik zou verwachten dat die Huntelaar en die andere vent toch wel op de hoogte zouden moeten zijn hoever ze kunnen gaan als ze met een speler gaan praten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die gasten zijn gewoon losgeslagen. Vergeten dat ze verantwoording moeten afleggen. Gelukkig maar anders zijn al die miljoenen als sneeuw voor de zon verdwenenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zullen het hele verhaal wel nooit écht te weten komen, maar er gaat wel iets mis lijkt het. Dat vrij hoge salaris zal toch niet boven wat een aanvaller die basis speelt bij Ajax krijgt? Want dan vind ik het aanbod al vreemd van jullie technisch duo. Nog los van dat ik zou verwachten dat die Huntelaar en die andere vent toch wel op de hoogte zouden moeten zijn hoever ze kunnen gaan als ze met een speler gaan praten.Hallo![]()
Enige logische verklaring inderdaad. Als zo'n Ocampos opeens veel meer gaat verdienen dan de huidige sterkhouders creëer je wel een probleem.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zal eerder zijn salaris zijn denk ik dan
Tekengeld omhoog en salaris omlaag is een oplossing, maar dan betaal je misschien nog wel meer dan als je een vlak salaris biedt.![]()
Wat een enorme hectische pleurisdag
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Stel er komen echt nog 3 spelers, hoe gaat in hemelsnaam het papierwerk op tijd geregeld worden?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:53 schreef TheVulture het volgende:
Wat een enorme hectische pleurisdag![]()
Volgens mij kun je dan uitstel vragen aan de KNVB.. als je al kan aantonen dat het rond is, maar dat alleen het papierwerk nog moet gebeuren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Stel er komen echt nog 3 spelers, hoe gaat in hemelsnaam het papierwerk op tijd geregeld worden?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Klopt inderdaad. Dat komt wel goed. Alleen schriftelijke akkoord is voldoende. Echter, moet Ajax deze spelers wel al inschrijven voor donderdag voor de CL. Dat kan wel een dingetje worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan uitstel vragen aan de KNVB.. als je al kan aantonen dat het rond is, maar dat alleen het papierwerk nog moet gebeuren.![]()
als ik gisteren zou zeggen dat het vandaag een hele gekke transferdag zou worden voor Ajax, dan zouden jullie mij allemaal uitlachenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:53 schreef TheVulture het volgende:
Wat een enorme hectische pleurisdaggraag op anoniem![]()
Oei das wel een lastige..quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:59 schreef Harderwijk190 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Dat komt wel goed. Alleen schriftelijke akkoord is voldoende. Echter, moet Ajax deze spelers wel al inschrijven voor donderdag voor de CL. Dat kan wel een dingetje worden.
naja we zien het wel
Ik vind het wel een leuke dag eigenlijk.
Als vanavond laat bekend gemaakt wordt dat Ziyech toch komt, dan is het helemaal perfect, verder geloof ik het allemaal wel een beetje.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:01 schreef Simmertje het volgende:
Al 15 minuten geen nieuws, ik wil meer.![]()
Gerry en Klaas-Jan zijn een paar boterhammetjes aan het nuttigen. Gun die mannen ook even een pauze.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:01 schreef Simmertje het volgende:
Al 15 minuten geen nieuws, ik wil meer.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Laat die Kudus toch gaan man pffquote:Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Als Ziyech binnen was dan had HH het wel tegengehouden en niet de RVCquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan toch bijna niet anders dat Ziyech bijna binnen is. Waarom zou de RVC in hemelsnaam een transfer van 15 miljoen tegenhouden wanneer er voor 225 miljoen binnen is gekomen van de zomer.![]()
Wat zou Everton eigenlijk willen betalen voor Kudus?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Minimaal 40-45quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:08 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou Everton eigenlijk willen betalen voor Kudus?Jack does it in real time...![]()
quote:
tussen 15 en 25 miljoen las ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:08 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou Everton eigenlijk willen betalen voor Kudus?![]()
Ik denk dat Otampon gewoon komt voor die 15 mio. Hij zal wel genoegen nemen met lager salaris.Hallo![]()
Wel 11 miljoen betalen voor totaal geflopte Daramy maar 15 miljoen voor een bewezen speler is te veel. Schiet me maar lek![]()
Hij gaat in staking en het is de laatste dag, gewoon 25 miljoen vragen dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:11 schreef Harderwijk190 het volgende:
[..]
tussen 15 en 25 miljoen las ik.![]()
Zou hem laten gaan voor 40 miljoen en anders houden voor de breedte.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:11 schreef Harderwijk190 het volgende:
[..]
tussen 15 en 25 miljoen las ik.Hallo![]()
Dat is toch een no-brainer voor een bankzitter? Holy hellquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:11 schreef Harderwijk190 het volgende:
[..]
tussen 15 en 25 miljoen las ik.
70 mil anders optiefen ja tochquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:13 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Zou hem laten gaan voor 40 miljoen en anders houden voor de breedte.![]()
Zo'n hongerstaking houden die gasten meestal jarenlang vol.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hij gaat in staking en het is de laatste dag, gewoon 25 miljoen vragen dus.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Daar ging mijn koffiequote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n hongerstaking houden die gasten meestal jarenlang vol.![]()
Zo ga je toch niet met je eigen spelers om?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kudus lekker optiefen jongen
2 jaar lang niks laten zien en van blessure naar blessure.![]()
![]()
Zou geniaal zijn als Ziyech 2 keer naar Ajax komt in de vorm van een paniektransferBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ocampos heeft zich bewezen? Waar dan? Monaco was het niet, Marseille was het niet, Milan was het niet, Genoa was het niet en ook Sevilla wil nu van hem af. Speler is 28 en ook geen basisklant bij Argentinië. Bijzonder dat sommigen hier desondanks zo'n hoge pet van hem op lijken te hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel 11 miljoen betalen voor totaal geflopte Daramy maar 15 miljoen voor een bewezen speler is te veel. Schiet me maar lek'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Als jij een dag niet gaat werken ( als je dit al doet) wat zegt jou baas dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo ga je toch niet met je eigen spelers om?![]()
jouwquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij een dag niet gaat werken ( als je dit al doet) wat zegt jou baas dan?![]()
Lekkere vergelijking Hans.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel 11 miljoen betalen voor totaal geflopte Daramy maar 15 miljoen voor een bewezen speler is te veel. Schiet me maar lek![]()
Die is pas 20.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel 11 miljoen betalen voor totaal geflopte Daramy maar 15 miljoen voor een bewezen speler is te veel. Schiet me maar lekOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat is handel!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hij gaat in staking en het is de laatste dag, gewoon 25 miljoen vragen dus.Jack does it in real time...![]()
of weer een zaakwaarnemer premie die nergens genoemd wordt, we zullen er wel nooit achter komenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Enige logische verklaring inderdaad. Als zo'n Ocampos opeens veel meer gaat verdienen dan de huidige sterkhouders creëer je wel een probleem.
Tekengeld omhoog en salaris omlaag is een oplossing, maar dan betaal je misschien nog wel meer dan als je een vlak salaris biedt.![]()
Mijn voorspelling: Ocampos niet, Ziyech niet, keeper niet
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
of weer een zaakwaarnemer premie die nergens genoemd wordt, we zullen er wel nooit achter komenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Op zich goed dat ze daar niet aan meewerkenquote:
Zaakwaarnemers
Ik ben het helemaal met je eens Scrummie.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zullen het hele verhaal wel nooit écht te weten komen, maar er gaat wel iets mis lijkt het. Dat vrij hoge salaris zal toch niet boven wat een aanvaller die basis speelt bij Ajax krijgt? Want dan vind ik het aanbod al vreemd van jullie technisch duo. Nog los van dat ik zou verwachten dat die Huntelaar en die andere vent toch wel op de hoogte zouden moeten zijn hoever ze kunnen gaan als ze met een speler gaan praten.![]()
het schijnt dat Ocampos 2 zaakwaarnemers heeft die beiden een fee willen, daar is het dus op afgeketst, dus niet zo heel vreemdquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja, fantastische restwaarde op dit moment![]()
Ja ik ook, je hebt Alvarez, Timber etc waar je weer een sloot geld voor gaat krijgen. Niet elke speler hoeft geld op te leveren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met restwaarde-gezeur.![]()
Volgens Frozen zullen we dat wel gewoon moeten betalen want we hebben toch geld zat!!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
het schijnt dat Ocampos 2 zaakwaarnemers heeft die beiden een fee willen, daar is het dus op afgeketst, dus niet zo heel vreemd![]()
Zullen die even opgelucht adem halen als ze dit lezen!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dan is het niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
het schijnt dat Ocampos 2 zaakwaarnemers heeft die beiden een fee willen, daar is het dus op afgeketst, dus niet zo heel vreemd![]()
Dat is al beter te begrijpen ja. Sowieso een broertje dood aan meerdere zaakwaarnemers. Daar mag FIFA/UEFA ook wat aan doen. Meestal is het ook een familielid die gratis miljoen wil meegrijpenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
![]()
Het wordt vooral tijd dat de spelers hun eigen zaakwaarnemers gaan betalen. De clubs zouden daar niet voor moeten opdraaien.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is al beter te begrijpen ja. Sowieso een broertje dood aan meerdere zaakwaarnemers. Daar mag FIFA/UEFA ook wat aan doen. Meestal is het ook een familielid die gratis miljoen wil meegrijpenstupidity has become as common as common sense was before![]()
De minst belangrijke wat mij betreftquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:28 schreef Simmertje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)=seeding-televoetbal
De eerste is binnen.
1+1jaar optie is wel okee danEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Zoals de broer van Ziyechquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is al beter te begrijpen ja. Sowieso een broertje dood aan meerdere zaakwaarnemers. Daar mag FIFA/UEFA ook wat aan doen. Meestal is het ook een familielid die gratis miljoen wil meegrijpen![]()
![]()
Als dat even zou kunnenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:31 schreef Simmertje het volgende:
1/3 nog 2 te gaan![]()
Announce "die keeper van Benfica" en Ziyech.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Jawel hijzelf en zijn broer doen de zakenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het scheelt dat Ziyech geen zaakwaarnemer heeft![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
@:el-stinho zijn gebeden zijn eindelijk gehoord.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
LEKKERquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Edson mag zijn bubbeltjesplastic af doen.
NU DOORPAKKEN
ANNOUNCE #ZIYECH
ANNOUNCE #OCAMPOS![]()
Waarom zou je die allebei willen halen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LEKKER
NU DOORPAKKEN
ANNOUNCE #ZIYECH
ANNOUNCE #OCAMPOS![]()
Eindelijk een directie die wel naar middenvelders kijkt. Het is ongelofelijk.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Top, met Grillitsch hebben we het beste middenveld van de Eredivisiequote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Althans, dat las ik vorige maand in het Feyenoordtopic.![]()
Is hij eventueel ook een optie als meer aanvallendere middenvelder of echt alleen als 6?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:35 schreef El-Stinho het volgende:
Eindelijk een directie die wel naar middenvelders kijkt. Het is ongelofelijk.![]()
Waarom niet, lekker shoppen manquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Waarom zou je die allebei willen halen?zeker als Kudus weggaat heb je Ziyech ook nog voor op 10
![]()
1 jaar + optie voor nog 1 jaar. Hij wil vooral niet te lang aan Ajax vastzitten dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als 6/controlerend. Daar hebben we toch juist te weinig van? Alleen Alvarez kan dat écht. Taylor heeft iets meer vrijheid nodig, en Blind moet je daar nooit meer neerzetten.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is hij eventueel ook een optie als meer aanvallendere middenvelder of echt alleen als 6?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Het zullen zijn eisen zijn, want hij heeft veel onderhandelingen met andere clubs gehad.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
1 jaar + optie voor nog 1 jaar. Hij wil vooral niet te lang aan Ajax vastzitten dat is wel duidelijk♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
hij kost toch niks dan doet die contractduur er ook minder toequote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
1 jaar + optie voor nog 1 jaar. Hij wil vooral niet te lang aan Ajax vastzitten dat is wel duidelijk![]()
Oh ja daar hebben we zeker te weinig vanquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als 6/controlerend. Daar hebben we toch juist te weinig van? Alleen Alvarez kan dat écht. Taylor heeft iets meer vrijheid nodig, en Blind moet je daar nooit meer neerzetten.Vroeg het me alleen af
![]()
Hij kan wel als CV.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is hij eventueel ook een optie als meer aanvallendere middenvelder of echt alleen als 6?![]()
al besproken zeker?quote:Lisandro Martínez maakte deze zomer de overstap naar Manchester United, maar dat ging niet zonder slag of stoot. Ajax wilde Martínez alleen voor de absolute hoofdprijs verkopen, en verwees meerdere aanbiedingen uit Engeland naar de prullenbak.
Dat resulteerde in een gespannen relatie tussen Ajax en Martínez, weet De Telegraaf. “Lisandro Martinez stond in de Johan Cruijff ArenA neus aan neus met Hamstra om zijn transfer naar Manchester United te laten slagen. Hamstra kreeg van Martinez te horen dat hij ’fucking nobody’ is en daar alleen zit vanwege het gedwongen vertrek van Marc Overmars”, aldus de ochtendkrant.
Het verhitte onderonsje wierp wel zijn vruchten af voor Martínez. Enkele dagen later was de deal rond. De Argentijn verliet de landskampioen voor 57,37 miljoen euro, een bedrag dat nog kan oplopen tot maximaal 67,37 miljoen euro.![]()
Ik denk dat bepaalde users uit andere topics de term 'neus aan neus' wel grappig vinden nuquote:
Maar dit kan ik niet serieus nemen![]()
![]()
Warm bad.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Uiteindelijk heeft Hamstra het gewonnen want hij heeft hem voor de absolute hoofdprijs kunnen verkopen.quote:![]()
Wel duidelijk dat de H2goden echt het onderste uit de kan durven en hebben gehaald.![]()
Liever dit dan Overmars met zijn mondelinge afspraakjes terwijl de spelers toch schijt aan je club hebben (en terecht) als het zover is.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:46 schreef Ramboetan het volgende:
Wie is Grillitsch nou weer en wat komt hij doen. Zimling 2.0?
@El-Stinho check deze gast![]()
Ik noem hem vanaf nu Grilligquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:46 schreef Ramboetan het volgende:
Wie is Grillitsch nou weer en wat komt hij doen. Zimling 2.0?Hallo![]()
een poulsen 3.0 die straks alle psvers aan het huilen maakt als ie er een paar wat koekies geeft in de eerste minuten van psv-ajaxquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:46 schreef Ramboetan het volgende:
Wie is Grillitsch nou weer en wat komt hij doen. Zimling 2.0?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoeveel vluchtelingen heb jij al in huis dan???quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Frozen zullen we dat wel gewoon moeten betalen want we hebben toch geld zat!!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toevallig heb ik de ontwikkelingen rond Grillitsch een beetje gevolgd en het grote probleem was zijn vader. Blijkbaar had Florian zijn zaakwaarnemer gedumpt en gunde hij zijn vader de volledige vrijheid om een nieuwe club voor hem te vinden. Er waren genoeg clubs met interesse, maar iedere keer als er een akkoord was met een club vroeg die vader meer geld, waarna de betreffende clubs de stekker uit de onderhandelingen trokken. Papa wilde zelf flink verdienen aan de deal en vroeg om een flinke buts tekengeld.
Als het goed is heeft Grillitsch ondertussen zijn vader opzij gezet en wordt hij nu door zijn oude zaakwaarnemer vertegenwoordigd. In principe zal hij zelfs zonder zijn vader nog steeds om heel veel geld vragen en lijkt hij me niet haalbaar voor Feyenoord. Bij Hoffenheim verdiende hij al twee miljoen, wat mij boven het salarisplafond van Feyenoord lijkt te liggen. Maar misschien neemt hij na alle afgeketste deals van deze zomer genoegen met minder.
Qua type speler heeft hij de afgelopen jaren vaak in de Bazoerrol gespeeld, als middenvelder in een driemansachterhoede. Beetje het spel verdelen van achteruit, keertje inschuiven, je kent het wel. Kan ook prima als middenvelder uit de voeten, maar is gemaakt van papier maché. Betaal je met andere woorden heel veel salaris voor een gozer die waarschijnlijk de helft van het jaar mist. Mits fit wel te goed voor Feyenoord. Ooit vond ik 'm een beetje op Frenkie de Jong lijken, maar die ontwikkeling heeft hij nooit echt door kunnen zetten. Alsnog pure kwaliteit hoor, daar niet van.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Had je m'n grapje over het middenveld gezien?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel vluchtelingen heb jij al in huis dan???
Weet zeker dat jij hier stiekem ook om kan lachen.![]()
Nee, dit topic gaat opeens harder dan Patrick Kluivert wanneer hij weer eens bezopen op pad is. Heb je een URL???quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je m'n grapje over het middenveld gezien?
Weet zeker dat jij hier stiekem ook om kan lachen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee joh, dit is gewoon echt een degelijke speler.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:46 schreef Ramboetan het volgende:
Wie is Grillitsch nou weer en wat komt hij doen. Zimling 2.0?'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Even de knie van Xavi Simons slopenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
een poulsen 3.0 die straks alle psvers aan het huilen maakt als ie er een paar wat koekies geeft in de eerste minuten van psv-ajax
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat opeens harder dan Patrick Kluivert wanneer hij weer eens bezopen op pad is. Heb je een URL???![]()
![]()
Jeetje al 8 minuten geen post hier...Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Verschrikkelijk ook dat de kaarten voor de CL morgen in de verkoop gaan, kan niet kopen dus ben afhankelijk van anderen![]()
Ik vind het wel genieten zo'n transferzomer maar ik ben ook blij als het straks 0:00 uur is.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:02 schreef Black-Death het volgende:
Jeetje al 8 minuten geen post hier...
Tenzij Kluivert er dan is, dan ben ik woedend.![]()
Beter Kluivert dan die halve gare Otamponquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het wel genieten zo'n transferzomer maar ik ben ook blij als het straks 0:00 uur is.
Tenzij Kluivert er dan is, dan ben ik woedend.Hallo![]()
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:06 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Beter Kluivert dan die halve gare Otampon
Buiten dat ik denk dat Ocampos beter is vind ik Kluivert ook een erg nare uitstraling hebben en een etter.
En dat soort spelers houden we niet van bij Ajax.![]()
![]()
Martinez, Tagliafico en Antony zijn inderdaad eruit gegooid deze zomer, dus dat blijkt!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
En dat soort spelers houden we niet van bij Ajax.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Snap je gevoel, maar als hij voor een jodenfooitje kan worden gekocht heb je een speler met potentie en mocht het mislukken dan is het minder erg dan een tampon van 20 miljoenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee.
Buiten dat ik denk dat Ocampos beter is vind ik Kluivert ook een erg nare uitstraling hebben en een etter.
En dat soort spelers houden we niet van bij Ajax.Hallo![]()
PSV is schijnbaar bezig met Tsygankov als Gakpo nog gaat vertrekken. Bijzonder dat Ajax hem niet heeft overwogen. Uitstekende speler, zelfde soort type ook als Antony.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ah een teringventje dus?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:14 schreef HowardRoark het volgende:
PSV is schijnbaar bezig met Tsygankov als Gakpo nog gaat vertrekken. Bijzonder dat Ajax hem niet heeft overwogen. Uitstekende speler, zelfde soort type ook als Antony.![]()
Tsygankov heeft toch weleens tegen ons gespeeld en toen werd er vooraf gedaan alsof het de nieuwe jesus was. Viel zwaar door de MAND!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Als jij linksbenige vleugelspelers met een goede dribbel, actie en uitstekend schot zo wilt omschrijven, dan ja.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Dat kan korter.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:15 schreef StevenHyde het volgende:
Tsygankov heeft toch weleens tegen ons gespeeld en toen werd er vooraf gedaan alsof het de nieuwe jesus was. Viel zwaar door de MAND!Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Haaland was ook vrij matig tegen Ajax vorig seizoen, tot twee keer toe zelfs.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:15 schreef StevenHyde het volgende:
Tsygankov heeft toch weleens tegen ons gespeeld en toen werd er vooraf gedaan alsof het de nieuwe jesus was. Viel zwaar door de MAND!'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Blij dat wij voor Brobbey hebben gekozen danquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haaland was ook vrij matig tegen Ajax vorig seizoen, tot twee keer toe zelfs.![]()
![]()
Oprotten met die gast, verkopen of lekker naar Jong Ajax. Idioot. Twee wedstrijden gespeeld en 49 wedstrijden geblesseerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
Hahahahaha Kudus is ook vol van zichzelf.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Z'n vader was pas potent.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:13 schreef GGMM het volgende:
Kluivert heeft al 10 jaar potentie
Wegwezen met die gast
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Mwa ik denk dat de rvc haar werk hierin correct uitvoert.quote:Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Volgens het Parool is met de komst van Conceicao (of zoiets) al een opvolger gekocht en kunnen Kudus en Berghuis daar ook spelen. Ook zouden talenten uit jong Ajax (Hansen/Axeldongen) stil staan in hun ontwikkeling/verwachtingen bij zijn komst. Ik vind het vrij logisch.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens het Parool is met de komst van Conceicao (of zoiets) al een opvolger gekocht en kunnen Kudus en Berghuis daar ook spelen. Ook zouden talenten uit jong Ajax (Hansen/Axeldongen) stil staan in hun ontwikkeling/verwachtingen bij zijn komst. Ik vind het vrij logisch.
Maar je zou dan toch verwachten dat de interne afstemming binnen Ajax wat beter is
Als je dan accepteert dat je een gemankeerde rechtervleugel hebt en je in de CL geen hoge ogen gaat gooien prima.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens het Parool is met de komst van Conceicao (of zoiets) al een opvolger gekocht en kunnen Kudus en Berghuis daar ook spelen. Ook zouden talenten uit jong Ajax (Hansen/Axeldongen) stil staan in hun ontwikkeling/verwachtingen bij zijn komst. Ik vind het vrij logisch.
Want Kudus en Berghuis zijn ver-schrikkelijk op rechtsbuiten. Die kunnen echt niet.
De rest is veel te licht natuurlijk, dus waarom de RvC meent dat die spelers de leegte kunnen opvallen is mij een totale raadsel. Sinds wanneer is de RvC een tactisch meesterbrein dat gaat bepalen hoe goed spelers zijn voor de trainer?
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2022 15:28:27 ]![]()
Gelukkig zit Ajax tegenwoordig een categorie hoger te shoppen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:14 schreef HowardRoark het volgende:
PSV is schijnbaar bezig met Tsygankov als Gakpo nog gaat vertrekken. Bijzonder dat Ajax hem niet heeft overwogen. Uitstekende speler, zelfde soort type ook als Antony.![]()
Haaland was in de thuiswedstrijd geblesseerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haaland was ook vrij matig tegen Ajax vorig seizoen, tot twee keer toe zelfs.![]()
Dus Berghuis op rechts is voor jou geen optie?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je dan accepteert dat je een gemankeerde rechtervleugel hebt en je in de CL geen hoge ogen gaat gooien prima.
Want Kudus en Berghuis zijn ver-schrikkelijk op rechtsbuiten. Die kunnen echt niet.
De rest is veel te licht natuurlijk, dus waarom de RvC meent dat die spelers de leegte kunnen opvallen is mij een totale raadsel. Sinds wanneer is de RvC een tactisch meesterbrein dat gaat bepalen hoe goed spelers zijn voor de trainer?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Die gasten zitten blijkbaar overal tussen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lees ik nou dat de RvC zich ook heeft bemoeid met de transfer van Antony?![]()
Dat heb je wel vaker dat een RvC overruled en zegt dat een bod te goed is om te weigeren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
wat is bemoeien, lijkt me niet meer dan normaal dat je overleg hebt over de grootste transfer in NL ooitquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja, die gaven H2 geen toestemming om de transfer te blijven blokkeren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lees ik nou dat de RvC zich ook heeft bemoeid met de transfer van Antony?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Dat had ik in FM altijdquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker dat een RvC overruled en zegt dat een bod te goed is om te weigeren.
Woest dat ik dan werd![]()
Zeker niet. Speelde daar als een natte krant en was afgelopen week terecht de beste man op het veld toen hij op 10 stond.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus Berghuis op rechts is voor jou geen optie?![]()
En nu blokkeren ze H2 om een versterking te halen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, die gaven H2 geen toestemming om de transfer te blijven blokkeren.
#RVC #OUT![]()
Omdat Ocampos een dubbele zaakwaarnemer heeft. Daar wil Ajax (terecht) niet aan meewerken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En nu blokkeren ze H2 om een versterking te halen.
#RVC #OUT![]()
Oh dat heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Ocampos een dubbele zaakwaarnemer heeft. Daar wil Ajax (terecht) niet aan meewerken.![]()
Ik mag geen namen noemen maar hij is kaal en heeft een enorm hoofd.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:34 schreef Bugno3 het volgende:
Wie is het grote lek bij Ajax trouwens? Alsof de Telegraaf bij elke meeting aan tafel zit.![]()
Overigens Kudus gaat pleite, dus je hebt straks alleen Berghuis op rechtsbuiten, of Tadic.
HEEL GOED GEHANDELD VAN DE RVC HOOR![]()
Was bij Twente al een issue…quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag geen namen noemen maar hij is kaal en heeft een enorm hoofd.zie email 27 oktober![]()
@Coco?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag geen namen noemen maar hij is kaal en heeft een enorm hoofd.![]()
Conceicao.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:36 schreef Scorpie het volgende:
Overigens Kudus gaat pleite, dus je hebt straks alleen Berghuis op rechtsbuiten, of Tadic.
Consesaoowww!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:36 schreef Scorpie het volgende:
HEEL GOED GEHANDELD VAN DE RVC HOOREdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
We hebben die Conceicao ook nogquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:36 schreef Scorpie het volgende:
HEEL GOED GEHANDELD VAN DE RVC HOOR
En Kudus rechtsbuitenGooi jezelf weg.
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:36 schreef Scorpie het volgende:
![]()
Dat is de RvC die dat roept hequote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben die Conceicao ook nog
En Kudus rechtsbuitenGooi jezelf weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: