Dat ben ik niet zo met je eens, voorin heb je eigenlijk alleen Gakpo en De Jong als topspelers, de rest is talent of komt te kort al kan El Ghazi misschien wel een nuttige toevoeging zijn, het middenveld is qua spelers niet eens zo verkeerd alleen moeilijk om de juiste balans te vinden, Sangare Veerman Simons lijkt mij de beste samenstelling maar ik zie Simons geen 50 wedstrijden spelen en zal je moeten terugvallen op Til of Guti maar dan is je balans weer weg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar ontken ik dat PSV zwakker wordt als Gakpo vertrekt?
De discussie ging over het middenveld en de aanval, dat die matig zou zijn. Maar met deze selectie is die voor Nederlandse begrippen echt niet matig.
Ik zou Obispo wel samen willen zien met een fatsoenlijke CV ja, Teze op rechtsback en Mauro als linksback. Daar zit opzich wel potentie in denk ik, maar ik ben bang dat we het hier weer mee gaan doen. Stevie Wonder ziet nog dat deze achterhoede echt niet kan, en we kijken wederom enkel naar aanvallende opties de laatste dagen, onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik niet zo met je eens, voorin heb je eigenlijk alleen Gakpo en De Jong als topspelers, de rest is talent of komt te kort al kan El Ghazi misschien wel een nuttige toevoeging zijn, het middenveld is qua spelers niet eens zo verkeerd alleen moeilijk om de juiste balans te vinden, Sangare Veerman Simons lijkt mij de beste samenstelling maar ik zie Simons geen 50 wedstrijden spelen en zal je moeten terugvallen op Til of Guti maar dan is je balans weer weg.
In de verdediging zou je eigenlijk 1 goeie CV moeten halen waar of Teze of Obispo naast speelt, Mauro vind ik trouwens wel een goeie speler, echt een alleskunner, die wordt wel gemist.
Dus op 2 van de 3 posities voorin heb je topspelers, op die andere positie heb je Madueke en El Ghazi daarachter. Van Nistelrooij is bezig met een ploeg samen te stellen, dan is het toch logisch dat hij talenten de kans gaat geven, en dat doet hij dus ook. Saibari, Bakayoko, Vertessen, Savio.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik niet zo met je eens, voorin heb je eigenlijk alleen Gakpo en De Jong als topspelers, de rest is talent of komt te kort al kan El Ghazi misschien wel een nuttige toevoeging zijn, het middenveld is qua spelers niet eens zo verkeerd alleen moeilijk om de juiste balans te vinden, Sangare Veerman Simons lijkt mij de beste samenstelling maar ik zie Simons geen 50 wedstrijden spelen en zal je moeten terugvallen op Til of Guti maar dan is je balans weer weg.
In de verdediging zou je eigenlijk 1 goeie CV moeten halen waar of Teze of Obispo naast speelt, Mauro vind ik trouwens wel een goeie speler, echt een alleskunner, die wordt wel gemist.
Is toch sneu dat je nu al zegt kampioen worden we toch niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus op 2 van de 3 posities voorin heb je topspelers, op die andere positie heb je Madueke en El Ghazi daarachter. Van Nistelrooij is bezig met een ploeg samen te stellen, dan is het toch logisch dat hij talenten de kans gaat geven, en dat doet hij dus ook. Saibari, Bakayoko, Vertessen, Savio.
En wat jij “komt te kort” noemt, geldt dat lang niet voor alle wedstrijden. Mannen als Bakayoko en Saibari kunnen prima tegen 60%-70% van de eredivisieploegen.
Middenveld Sangaré, Simons en Veerman, voor de basis dan heb je Guti, Til, Boscagli, van Ginkel, Ledezma (die weer fit is) en Saibari (die kan namelijk ook prima op het middenveld). 3 basis, 6 backup niet allemaal top. Dan kun je voor die paar wedstrijden een ervaren kracht halen (en je jeugd verhuren), of laat je mannen als Ledezma en Saibari minuten maken?
Kampioen ga je toch niet worden, dus ik zeg geef die knapen een kans.
Sneu of realisme?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch sneu dat je nu al zegt kampioen worden we toch niet.
Tsja het is niet snel goed. Als we zeggen dat we makkelijk kunnen strijden voor het kampioenschap tegen een club die eventjes 8 x zoveel uitgegeven heeft aan transfers ben je weer een fantastquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Saibari en Bakayoko schaar ik onder talenten dus kan echt wel wat worden maar talenten scoren soms een 8 en soms een 4, zelfde geldt voor Simons, echt een groot talent hoor maar er op rekenen dat die altijd een ruime voldoende scoort is ook wishful thinking, niet goed genoeg is bijvoorbeeld Vinicius.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus op 2 van de 3 posities voorin heb je topspelers, op die andere positie heb je Madueke en El Ghazi daarachter. Van Nistelrooij is bezig met een ploeg samen te stellen, dan is het toch logisch dat hij talenten de kans gaat geven, en dat doet hij dus ook. Saibari, Bakayoko, Vertessen, Savio.
En wat jij “komt te kort” noemt, geldt dat lang niet voor alle wedstrijden. Mannen als Bakayoko en Saibari kunnen prima tegen 60%-70% van de eredivisieploegen.
Middenveld Sangaré, Simons en Veerman, voor de basis dan heb je Guti, Til, Boscagli, van Ginkel, Ledezma (die weer fit is) en Saibari (die kan namelijk ook prima op het middenveld). 3 basis, 6 backup niet allemaal top. Dan kun je voor die paar wedstrijden een ervaren kracht halen (en je jeugd verhuren), of laat je mannen als Ledezma en Saibari minuten maken?
Kampioen ga je toch niet worden, dus ik zeg geef die knapen een kans.
Er lijkt mij vrij weinig mis mee om realistisch te zijn. Tenzij je een wonderseizoen hebt zoals Lille, en Ajax het zelf verziekt a la PSG 2 jaar terug, lijkt het mij niet dat je op gaat boksen tegen een club die in 1 window 4 spelers haalt (of lijkt te gaan halen, met die Ocampos) die behoorlijk duurder zijn dan het transferrecord allertijden bij PSV. Maar goed, dat mag je niet zeggen op fok, want hier doen we nog altijd alsof de Eredivisie heel spannend is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vinicius kan zomaar vertrekken, en ja dat verbaasde mij ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Saibari en Bakayoko schaar ik onder talenten dus kan echt wel wat worden maar talenten scoren soms een 8 en soms een 4, zelfde geldt voor Simons, echt een groot talent hoor maar er op rekenen dat die altijd een ruime voldoende scoort is ook wishful thinking, niet goed genoeg is bijvoorbeeld Vinicius.
Tovermarsquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zijn er dickpics naar vrouwelijke mederwerkers gestuurd dan?
Het is de eredivisie man je bent nog steeds veel beter dan zowat alle clubs op Feyenoord na misschien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er lijkt mij vrij weinig mis mee om realistisch te zijn. Tenzij je een wonderseizoen hebt zoals Lille, en Ajax het zelf verziekt a la PSG 2 jaar terug, lijkt het mij niet dat je op gaat boksen tegen een club die in 1 window 4 spelers haalt (of lijkt te gaan halen, met die Ocampos) die behoorlijk duurder zijn dan het transferrecord allertijden bij PSV. Maar goed, dat mag je niet zeggen op fok, want hier doen we nog altijd alsof de Eredivisie heel spannend is.
Dat klopt, maar in 34 wedstrijden loop je normaliter hier en daar tegen puntverlies aan, en die kans acht ik groter voor PSV dan voor Ajax bijvoorbeeld. Zelfde in de ‘topwedstrijden’, daar heeft PSV altijd alle moeite van de wereld en winnen bijna nooit meer. Ik zie niet per se in waarom dat nu zou veranderen, maar wie weet komt Ruud met tactische meesterzetten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is de eredivisie man je bent nog steeds veel beter dan zowat alle clubs op Feyenoord na misschien.
Met dank aan de KNJB die de transfermarkt in Nederland een dag eerder hebben laten sluiten @PSVCLquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:20 schreef tja77 het volgende:
Twitterrik kan niet uitsluiten dat Gakpo op een dusdanig laat tijdstip vertrekt naar een andere ploeg, dat PSV GEEN vervanger kan halen.
Dus dat zou gewoon ook nog kunnen, transfmarkt hier gesloten. Komt het gewenste bod, weg Gakpo en geen vervanger.
Hou op hoor minder dan 10%quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in 34 wedstrijden loop je normaliter hier en daar tegen puntverlies aan, en die kans acht ik groter voor PSV dan voor Ajax bijvoorbeeld. Zelfde in de ‘topwedstrijden’, daar heeft PSV altijd alle moeite van de wereld en winnen bijna nooit meer. Ik zie niet per se in waarom dat nu zou veranderen, maar wie weet komt Ruud met tactische meesterzetten.
Je moet er altijd voor gaan, en PSV mag nooit zo’n realistische kijk er op hebben en het naar buiten uitspreken, maar als supporter mag je best realistisch naar de situatie kijken en zeggen dat het kans op een kampioenschap minder dan 10% oid is.
Dat zou wel ultiem mismanagement van PSV zijn natuurlijk. Gakpo loopt maanden te twijfelen of ie wel of niet gaat. Dan moet je die zak geld op de laatste dag terwijl je zelf niet meer kunt handelen ook niet accepteren. Moet Gakpo dan ook maar accepteren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:20 schreef tja77 het volgende:
Twitterrik kan niet uitsluiten dat Gakpo op een dusdanig laat tijdstip vertrekt naar een andere ploeg, dat PSV GEEN vervanger kan halen.
Dus dat zou gewoon ook nog kunnen, transfmarkt hier gesloten. Komt het gewenste bod, weg Gakpo en geen vervanger.
Jij denkt dat als je dit jaar 100x speelt PSV vaker dan 10x kampioen zou worden? Dat lijkt mij echt heel stug.quote:
Eens, gewoon duidelijk maken dat 1 september verkopen geen optie is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wel ultiem mismanagement van PSV zijn natuurlijk. Gakpo loopt maanden te twijfelen of ie wel of niet gaat. Dan moet je die zak geld op de laatste dag terwijl je zelf niet meer kunt handelen ook niet accepteren. Moet Gakpo dan ook maar accepteren.
Dan verkoop je hem gewoon in de winter of volgende zomer lijkt me.
50/40/10quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hoe schat jij de verhoudingen in dan?
Ajax:PSV:Feyenoord
?
Ik mag hopen dat ze dat wel met Gakpo hebben afgesproken. Bijv. uiterlijk morgenmiddag 16:00 uur, en anders blijf je maar gewoon. De uitschakeling van PSV is zowat een week geleden, op een gegeven moment mag je je werkgever wel duidelijkheid geven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wel ultiem mismanagement van PSV zijn natuurlijk. Gakpo loopt maanden te twijfelen of ie wel of niet gaat. Dan moet je die zak geld op de laatste dag terwijl je zelf niet meer kunt handelen ook niet accepteren. Moet Gakpo dan ook maar accepteren.
Dan verkoop je hem gewoon in de winter of volgende zomer lijkt me.
Ik zou eerderquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
50/40/10
Het verschil in de Eredivisie tussen de top en de rest is veel te groot.
ik denk dat je Feyenoord toch wat onderschatquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
50/40/10
Dan zal de subtop toch een keer een stap moeten zitten je hebt nu alleen AZ die een beetje capabel zijn. Ajax,PSV en in mindere mate Feyenoord gaan gewoon vrij simpel zowat alles winnen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zou eerder
70:20:10 zeggen, maar soit
Ik vind PSV 4x zoveel kans als Feyenoord totaal niet in verhouding met de 10% verschil tussen PSV en Ajax.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
50/40/10
50-40 is 20% verschilquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind PSV 4x zoveel kans als Feyenoord totaal niet in verhouding met de 10% verschil tussen PSV en Ajax.
70-20-10 zou ik zeggen.
ze hebben hem gevraagd te wachten tot na die 2e Rangers wedstrijd, dan kan je nu niet verlangen dat hij op moet schietenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dat wel met Gakpo hebben afgesproken. Bijv. uiterlijk morgenmiddag 16:00 uur, en anders blijf je maar gewoon. De uitschakeling van PSV is zowat een week geleden, op een gegeven moment mag je je werkgever wel duidelijkheid geven.
Hier kan ik ook wel mee leven, maar 40% is veels te veel imo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zou eerder
70:20:10 zeggen, maar soit
Maar waarom? PSV gaat toch ook gewoon zowat alle wedstrijden winnen dat zag je vorig seizoen toch? Verliest Ajax 2 keer knullig dan was PSV kampioen geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:41 schreef Gutanoth het volgende:
Maar dat is mierenneuken.
De kans dat ajax kampioen wordt is natuurlijk veel groter dan 50/50, ongeacht wat de verhouding in die andere 50% is
Bij Feyenoord hebben ze een miljoen spelers gehaald, dat kan heel goed uit gaan pakken, of aan het eind van het seizoen blijkt het een bij elkaar geraapt zooitje te zijn. Maar op het moment zou ik ze ook wel wat hoger inschatten ja. Ondanks waardeloze wedstrijden winnen ze op het moment wel, als je dan beter op elkaar ingespeeld raakt etc kan het best eens gaan lopen daar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je Feyenoord toch wat onderschat
Kwam dat verzoek van PSV uit of wilde Gakpo eerst dat tweeluik afwachten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben hem gevraagd te wachten tot na die 2e Rangers wedstrijd, dan kan je nu niet verlangen dat hij op moet schieten
Daar is helemaal niets over bekend. Vooral speculatiequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kwam dat verzoek van PSV uit of wilde Gakpo eerst dat tweeluik afwachten?
Het is Feyenoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bij Feyenoord hebben ze een miljoen spelers gehaald, dat kan heel goed uit gaan pakken, of aan het eind van het seizoen blijkt het een bij elkaar geraapt zooitje te zijn. Maar op het moment zou ik ze ook wel wat hoger inschatten ja. Ondanks waardeloze wedstrijden winnen ze op het moment wel, als je dan beter op elkaar ingespeeld raakt etc kan het best eens gaan lopen daar.
Klopt, alleen dit is wel het eerste jaar dat er zo'n groot verschil is tussen de uitgaven van Ajax en PSV. Vooral ook zo'n verschil in de vijver waar uit gevist wordt. Dat kan je niet meer ontkennen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar waarom? PSV gaat toch ook gewoon zowat alle wedstrijden winnen dat zag je vorig seizoen toch? Verliest Ajax 2 keer knullig dan was PSV kampioen geweest.
Maar goed als mijn tante wielen had gehad was het een fiets geweest enzo.
PSV heeft dermate veel aanvallende kwaliteiten dat ze inderdaad 28 van de 34 potjes moeiteloos winnen, enkel tegen AZ. Feyenoord en Ajax zou je daarmee in de problemen kunnen komen. Dan kun je inderdaad best kampioen worden als de ander tegen de kleintjes net iets meer laat liggen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar waarom? PSV gaat toch ook gewoon zowat alle wedstrijden winnen dat zag je vorig seizoen toch? Verliest Ajax 2 keer knullig dan was PSV kampioen geweest.
Maar goed als mijn tante wielen had gehad was het een fiets geweest enzo.
Dat blijft afwachten uiteraard maar denk dat Feyenoord dichter bij PSV zit dan PSV bij Ajax dus schat de kans dat een andere club kampioen wordt laag in al wordt het gewoon een vreemd seizoen met veel wedstrijden kort achter elkaar tot het WK en dan erna moet je weer afwachten hoe de spelers terug komen en of ze terugkomen, dus wie weet krijgen we een verrassing.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bij Feyenoord hebben ze een miljoen spelers gehaald, dat kan heel goed uit gaan pakken, of aan het eind van het seizoen blijkt het een bij elkaar geraapt zooitje te zijn. Maar op het moment zou ik ze ook wel wat hoger inschatten ja. Ondanks waardeloze wedstrijden winnen ze op het moment wel, als je dan beter op elkaar ingespeeld raakt etc kan het best eens gaan lopen daar.
Ik zelf heb nog nooit een zak geld zien scoren. Natuurlijk heb je wel gelijk als Ajax achter Ocampos en Ziyech zit terwijl PSV het moet doen met El Ghazi en Stengs. Maar jullie doen nu wel heel pessimistisch jullie zijn ook gewoon door gegaan tegen Monaco al zat daar wel wat geluk bij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, alleen dit is wel het eerste jaar dat er zo'n groot verschil is tussen de uitgaven van Ajax en PSV. Vooral ook zo'n verschil in de vijver waar uit gevist wordt. Dat kan je niet meer ontkennen.
De algehele tendens in dit topic is dat de aanvallende kwaliteiten van PSV vooral matig zijn, geen diepgang en vooral veel talentjes die nog groen zijn en onvoldoendes gaan scoren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV heeft dermate veel aanvallende kwaliteiten dat ze inderdaad 28 van de 34 potjes moeiteloos winnen, enkel tegen AZ. Feyenoord en Ajax zou je daarmee in de problemen kunnen komen. Dan kun je inderdaad best kampioen worden als de ander tegen de kleintjes net iets meer laat liggen...
Dat zak geld verhaal klopt. Maar je koopt voor een bedrag dat tussen de 2 tot 5 x hoger is wel spelers die bewezen hebben meer gevoel voor de bal te hebben. Minder vaak knullige foutjes maken, de bal beter aannemen, beter spelinzicht hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zelf heb nog nooit een zak geld zien scoren. Natuurlijk heb je wel gelijk als Ajax achter Ocampos en Ziyech zit terwijl PSV het moet doen met El Ghazi en Stengs. Maar jullie doen nu wel heel pessimistisch jullie zijn ook gewoon door gegaan tegen Monaco al zat daar wel wat geluk bij.
Zonder Gakpo en De Jong is het inderdaad wat mager, maar zolang je die twee hebt beslis je bijna elk potje in de Eredivisie wel op die kwaliteiten...quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
De algehele tendens in dit topic is dat de aanvallende kwaliteiten van PSV vooral matig zijn, geen diepgang en vooral veel talentjes die nog groen zijn en onvoldoendes gaan scoren.
Maar als je stelt dat Ajax met 2 vingers in de neus kampioen moet worden met Mannen als Tadic en Bergwijn in de gelederen dan is dat ook weer raar.
Ik denk dat dit het meest reële scenario is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:20 schreef tja77 het volgende:
Als er overmorgen eem club komt die 45-50 miljoen aftikt, dan denk ik dat PSV ook gewoon zwicht. Dan maar geen versterking en afwachten wat het jaar gaat brengen vrees ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het meest reële scenario is.
En stel dat je hem morgen toch nog verkoopt dan moet je een vervanger halen. De meeste verkopende clubs hebben tot 1 september de tijd om een speler te verkopen dus zoveel haast hebben die niet om PSV te helpen (want er kan op 1 september nog een beter bod komen van een club in paniek modus).
Kijk als er op 1 september een club komt die 80-100 miljoen neerlegt voor Gakpo dan mag John hem persoonlijk afleveren maar ik denk niet dat Manchester United zo gek is.
Zelfs Justin Kluivert is al weg, dat gaat helemaal niks worden natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 01:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stengs naar Antwerp. Wie is volgende op lijstje van PSV?
Krijgt geen werkvergunning las ik ergens.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zelfs Justin Kluivert is al weg, dat gaat helemaal niks worden natuurlijk.
Oh god, zal je zien dat John dit ‘buitenkansje’ niet kan laten lopenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijgt geen werkvergunning las ik ergens.
Je zou 28 van de 34 moeiteloos moeten winnen maar elk jaar heeft PSV wel een aantal flaters. Ajax trouwens ook. Het is alleen de vraag welke club er meer maakt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV heeft dermate veel aanvallende kwaliteiten dat ze inderdaad 28 van de 34 potjes moeiteloos winnen, enkel tegen AZ. Feyenoord en Ajax zou je daarmee in de problemen kunnen komen. Dan kun je inderdaad best kampioen worden als de ander tegen de kleintjes net iets meer laat liggen...
Ik verwacht dat je met 120 miljoen genoeg in huis kan halen dat er in de laatste 15 minuten voor kan zorgen dat een gelijkspel of achterstand nog rechtgetrokken wordt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:48 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je zou 28 van de 34 moeiteloos moeten winnen maar elk jaar heeft PSV wel een aantal flaters. Ajax trouwens ook. Het is alleen de vraag welke club er meer maakt.
Vorig jaar vroeg men zich na een paar maanden af of Ajax überhaupt wel punten ging verspelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je met 120 miljoen genoeg in huis kan halen dat er in de laatste 15 minuten voor kan zorgen dat een gelijkspel of achterstand nog rechtgetrokken wordt.
Ik verwacht voor ajax slechts 2 of 3 lastige potten en dat zijn PSV en feyenoord uit
En dit jaar zijn ze nóg sterker geworden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar vroeg men zich na een paar maanden af of Ajax überhaupt wel punten ging verspelen.
Mwah, aanvallend wellicht. Verder zie ik het nog niet zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
En dit jaar zijn ze nóg sterker geworden.
Ik mag hopen dat ze met hun investeringen wel het dal hebben opgehoogd om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, aanvallend wellicht. Verder zie ik het nog niet zo.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:41 schreef Gutanoth het volgende:
Nouja, ik hoop het niet natuurlijk. Maar je zou je dood moeten schamen als ajacied als het niet zo is
Er is toch veel meer uitgegaan dan er is binnengekomen, op het middenveld en de verdediging? Ik vind het niet zo raar dat een Bassiej en Rensch/Sanchez niet meteen het gat invullen van een Martinez en Mazraoui en Taylor van Gravenberch.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze met hun investeringen wel het dal hebben opgehoogd om het zo maar te zeggen.
Ajax is toch ook vijf a zes basiskrachten kwijtgeraakt? Ik weet niet hoe jij dan verwacht dat er daar een beter team zou staan dan vorig seizoen. Zoiets vang je natuurlijk niet zomaar even op.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze met hun investeringen wel het dal hebben opgehoogd om het zo maar te zeggen.
Bullet round?quote:
De houding van Gakpo is ook niet echt heel aardig richting PSV, ook al waren er afspraken rondom de CL-kwalificatie blijkbaar. Dan nog had je een deal ook al eerder rond kunnen breien dan de laatste dag. Als ik PSV was zou ik nu tegen 'm zeggen dat ie maar wacht tot de winter of volgend seizoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:52 schreef HowardRoark het volgende:
Gakpo wil dus nu per se weg? Bijzonder zo op de laatste dag van de Nederlandse transfermarkt.
[..]
Ajax is toch ook vijf a zes basiskrachten kwijtgeraakt? Ik weet niet hoe jij dan verwacht dat er daar een beter team zou staan dan vorig seizoen. Zoiets vang je natuurlijk niet zomaar even op.
Probeert ie hip te doen zoals Romano?quote:
Rik is een lieve sociaal ongemakkelijke man die het beste met de wereld voor heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probeert ie hip te doen zoals Romano?
dat ben ik niet met je eens, hij heeft zich juist heel netjes opgesteld en doet hij nog maar ik vind het niet vreemd dat hij naar andere opties kijktquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De houding van Gakpo is ook niet echt heel aardig richting PSV, ook al waren er afspraken rondom de CL-kwalificatie blijkbaar. Dan nog had je een deal ook al eerder rond kunnen breien dan de laatste dag. Als ik PSV was zou ik nu tegen 'm zeggen dat ie maar wacht tot de winter of volgend seizoen.
Is wel zo. Liever een wiskunde leraar als rikkert dan een Mike verweij. Paul post mag wel snel Stiphout fc gaan coveren ipv psv. Boerenpummel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rik is een lieve sociaal ongemakkelijke man die het beste met de wereld voor heeft
Ik hou al opquote:
Rik is wel prima, heeft nog het geduld om idioten die reageren te beantwoorden, dat maakt het extra grappig.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is wel zo. Liever een wiskunde leraar als rikkert dan een Mike verweij. Paul post mag wel snel Stiphout fc gaan coveren ipv psv. Boerenpummel.
Hoe kom je aan de info dat Gakpo persé weg wil?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:52 schreef HowardRoark het volgende:
Gakpo wil dus nu per se weg? Bijzonder zo op de laatste dag van de Nederlandse transfermarkt.
[..]
Ajax is toch ook vijf a zes basiskrachten kwijtgeraakt? Ik weet niet hoe jij dan verwacht dat er daar een beter team zou staan dan vorig seizoen. Zoiets vang je natuurlijk niet zomaar even op.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de info dat Gakpo persé weg wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |