Dat ben ik niet zo met je eens, voorin heb je eigenlijk alleen Gakpo en De Jong als topspelers, de rest is talent of komt te kort al kan El Ghazi misschien wel een nuttige toevoeging zijn, het middenveld is qua spelers niet eens zo verkeerd alleen moeilijk om de juiste balans te vinden, Sangare Veerman Simons lijkt mij de beste samenstelling maar ik zie Simons geen 50 wedstrijden spelen en zal je moeten terugvallen op Til of Guti maar dan is je balans weer weg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar ontken ik dat PSV zwakker wordt als Gakpo vertrekt?
De discussie ging over het middenveld en de aanval, dat die matig zou zijn. Maar met deze selectie is die voor Nederlandse begrippen echt niet matig.
Ik zou Obispo wel samen willen zien met een fatsoenlijke CV ja, Teze op rechtsback en Mauro als linksback. Daar zit opzich wel potentie in denk ik, maar ik ben bang dat we het hier weer mee gaan doen. Stevie Wonder ziet nog dat deze achterhoede echt niet kan, en we kijken wederom enkel naar aanvallende opties de laatste dagen, onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik niet zo met je eens, voorin heb je eigenlijk alleen Gakpo en De Jong als topspelers, de rest is talent of komt te kort al kan El Ghazi misschien wel een nuttige toevoeging zijn, het middenveld is qua spelers niet eens zo verkeerd alleen moeilijk om de juiste balans te vinden, Sangare Veerman Simons lijkt mij de beste samenstelling maar ik zie Simons geen 50 wedstrijden spelen en zal je moeten terugvallen op Til of Guti maar dan is je balans weer weg.
In de verdediging zou je eigenlijk 1 goeie CV moeten halen waar of Teze of Obispo naast speelt, Mauro vind ik trouwens wel een goeie speler, echt een alleskunner, die wordt wel gemist.
Dus op 2 van de 3 posities voorin heb je topspelers, op die andere positie heb je Madueke en El Ghazi daarachter. Van Nistelrooij is bezig met een ploeg samen te stellen, dan is het toch logisch dat hij talenten de kans gaat geven, en dat doet hij dus ook. Saibari, Bakayoko, Vertessen, Savio.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik niet zo met je eens, voorin heb je eigenlijk alleen Gakpo en De Jong als topspelers, de rest is talent of komt te kort al kan El Ghazi misschien wel een nuttige toevoeging zijn, het middenveld is qua spelers niet eens zo verkeerd alleen moeilijk om de juiste balans te vinden, Sangare Veerman Simons lijkt mij de beste samenstelling maar ik zie Simons geen 50 wedstrijden spelen en zal je moeten terugvallen op Til of Guti maar dan is je balans weer weg.
In de verdediging zou je eigenlijk 1 goeie CV moeten halen waar of Teze of Obispo naast speelt, Mauro vind ik trouwens wel een goeie speler, echt een alleskunner, die wordt wel gemist.
Is toch sneu dat je nu al zegt kampioen worden we toch niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus op 2 van de 3 posities voorin heb je topspelers, op die andere positie heb je Madueke en El Ghazi daarachter. Van Nistelrooij is bezig met een ploeg samen te stellen, dan is het toch logisch dat hij talenten de kans gaat geven, en dat doet hij dus ook. Saibari, Bakayoko, Vertessen, Savio.
En wat jij “komt te kort” noemt, geldt dat lang niet voor alle wedstrijden. Mannen als Bakayoko en Saibari kunnen prima tegen 60%-70% van de eredivisieploegen.
Middenveld Sangaré, Simons en Veerman, voor de basis dan heb je Guti, Til, Boscagli, van Ginkel, Ledezma (die weer fit is) en Saibari (die kan namelijk ook prima op het middenveld). 3 basis, 6 backup niet allemaal top. Dan kun je voor die paar wedstrijden een ervaren kracht halen (en je jeugd verhuren), of laat je mannen als Ledezma en Saibari minuten maken?
Kampioen ga je toch niet worden, dus ik zeg geef die knapen een kans.
Sneu of realisme?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch sneu dat je nu al zegt kampioen worden we toch niet.
Tsja het is niet snel goed. Als we zeggen dat we makkelijk kunnen strijden voor het kampioenschap tegen een club die eventjes 8 x zoveel uitgegeven heeft aan transfers ben je weer een fantastquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Saibari en Bakayoko schaar ik onder talenten dus kan echt wel wat worden maar talenten scoren soms een 8 en soms een 4, zelfde geldt voor Simons, echt een groot talent hoor maar er op rekenen dat die altijd een ruime voldoende scoort is ook wishful thinking, niet goed genoeg is bijvoorbeeld Vinicius.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus op 2 van de 3 posities voorin heb je topspelers, op die andere positie heb je Madueke en El Ghazi daarachter. Van Nistelrooij is bezig met een ploeg samen te stellen, dan is het toch logisch dat hij talenten de kans gaat geven, en dat doet hij dus ook. Saibari, Bakayoko, Vertessen, Savio.
En wat jij “komt te kort” noemt, geldt dat lang niet voor alle wedstrijden. Mannen als Bakayoko en Saibari kunnen prima tegen 60%-70% van de eredivisieploegen.
Middenveld Sangaré, Simons en Veerman, voor de basis dan heb je Guti, Til, Boscagli, van Ginkel, Ledezma (die weer fit is) en Saibari (die kan namelijk ook prima op het middenveld). 3 basis, 6 backup niet allemaal top. Dan kun je voor die paar wedstrijden een ervaren kracht halen (en je jeugd verhuren), of laat je mannen als Ledezma en Saibari minuten maken?
Kampioen ga je toch niet worden, dus ik zeg geef die knapen een kans.
Er lijkt mij vrij weinig mis mee om realistisch te zijn. Tenzij je een wonderseizoen hebt zoals Lille, en Ajax het zelf verziekt a la PSG 2 jaar terug, lijkt het mij niet dat je op gaat boksen tegen een club die in 1 window 4 spelers haalt (of lijkt te gaan halen, met die Ocampos) die behoorlijk duurder zijn dan het transferrecord allertijden bij PSV. Maar goed, dat mag je niet zeggen op fok, want hier doen we nog altijd alsof de Eredivisie heel spannend is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vinicius kan zomaar vertrekken, en ja dat verbaasde mij ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Saibari en Bakayoko schaar ik onder talenten dus kan echt wel wat worden maar talenten scoren soms een 8 en soms een 4, zelfde geldt voor Simons, echt een groot talent hoor maar er op rekenen dat die altijd een ruime voldoende scoort is ook wishful thinking, niet goed genoeg is bijvoorbeeld Vinicius.
Tovermarsquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zijn er dickpics naar vrouwelijke mederwerkers gestuurd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |