Volgens mij is dat al langer een publiek geheim. PSV heeft de laatste jaren echt heel veel geld afgeschreven aan middelmaat, ook qua salarissen, dat kon gewoon niet standhouden zonder CL-voetbal.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ze zijn prijs hebben laten zakken doet mij ook wel vermoeden dat ze stiekem het geld wel nodig hebben daar. Zou me niets verbazen als hij in de winter alsnog vertrekt.
PSV is financieel gezond, maar ze willen gewoon elk jaar zwarte cijfers schrijven. Daarvoor zijn ze wel afhankelijk van af en toe een goede transfer en dit boekjaar is dat er nog niet van gekomen.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al langer een publiek geheim. PSV heeft de laatste jaren echt heel veel geld afgeschreven aan middelmaat, ook qua salarissen, dat kon gewoon niet standhouden zonder CL-voetbal.
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1565254474939211776quote:Op donderdag 1 september 2022 10:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
PSV is financieel gezond, maar ze willen gewoon elk jaar zwarte cijfers schrijven. Daarvoor zijn ze wel afhankelijk van af en toe een goede transfer en dit boekjaar is dat er nog niet van gekomen.
Maar als er echt noodzaak was tot verkoop, hadden ze geen 'nee' verkocht aan Chelsea inzake Sangare.
Kan zomaar. Goed WK en dan voor 60 miljoen naar een topclub. Maar belangrijker, dan heb je ook nog de mogelijkheid om een vervanger te kopen en die is er nu niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1565254474939211776
Zal wel in jannuwahrie komen.
Denk niet dat hij basis staat op het WK eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan zomaar. Goed WK en dan voor 60 miljoen naar een topclub. Maar belangrijker, dan heb je ook nog de mogelijkheid om een vervanger te kopen en die is er nu niet.
Leuke fantasiequote:Op donderdag 1 september 2022 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan zomaar. Goed WK en dan voor 60 miljoen naar een topclub. Maar belangrijker, dan heb je ook nog de mogelijkheid om een vervanger te kopen en die is er nu niet.
quote:Op donderdag 1 september 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ook wel tekenend dat ze Sinisterra 3 wedtrijden hebben zien spelen en gelijk in paniek Gakpo willen
Eet smakelijk
Is er nog een Dolberg-topic eigenlijk?quote:Op donderdag 1 september 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ook wel tekenend dat ze Sinisterra 3 wedtrijden hebben zien spelen en gelijk in paniek Gakpo willen
Eet smakelijk
Ik moet nog 2,5 uur wachten.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over uiterlijk 1,5u pakketje binnen
Baas boven baasquote:Op donderdag 1 september 2022 12:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik moet nog 2,5 uur wachten.
Mooi kut. Ik wil spelen met mijn nieuwe aankoop.quote:
Ik hoop dat je er erg veel plezier van hebt.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mooi kut. Ik wil spelen met mijn nieuwe aankoop.
Waar zit je op te wachten? Ik op een telelens.
Hopelijk plaats je snel een foto gemaakt met je nieuwe telelens.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nieuw kastje voor in de keukenquote:Op donderdag 1 september 2022 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Pics van je kasje.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nieuw kastje voor in de keuken
Ik hoop dat je er erg veel plezier van hebt.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nieuw kastje voor in de keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |