2 seconden na elkaar maat. Dit kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zal er vandaag wel of geen banaan liggen. Oh oh oh wat spannend!
Komt erg dichtbij zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 seconden na elkaar maat. Dit kan geen toeval zijn.
Ik vind dit zo'n vervelende man.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit wil @:maxi-mus vast zien
Alle Utrecht transfers worden altijd stunts genoemd om er vervolgens achter te komen dat ze weer iemand halen die zijn beste tijd heeft gehad.quote:
Misschien kun je hem een lesje leren door op anoniem te gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n vervelende man.
In welk universum zou dat Bram van Polen, die niet op FOK! zit en er niets van meekrijgt, een lesje leren?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Misschien kun je hem een lesje leren door op anoniem te gaan.
Ik zou hem negeren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:26 schreef GGMM het volgende:
@:neef_wuppie heeft een beetje een kutdag, niks van wat hij probeert lukt.
Eigenlijk heeft hij dus een hele normale dag.
Klopt, bij m’n ex ook niet. Kut wijf.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:26 schreef GGMM het volgende:
Zou Rik Elfrink een bonus krijgen als Gakpo wordt verkocht? #dtvquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:26 schreef GGMM het volgende:
Ja er speelt al weken enorm veelquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Rik Elfrink een bonus krijgen als Gakpo wordt verkocht? #dtv
zo een jongen moet gewoon bij ons hier in NL blijven of nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gakpo blijft inderdaad gewoon. PSV heeft ook helemaal niemand meer op oog geloof ik.
Zoveel andere visjes in de zee.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Klopt, bij m’n ex ook niet. Kut wijf.
Eens, de Eredivisie is al moeilijk genoeg voor hem.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zo een jongen moet gewoon bij ons hier in NL blijven of niet
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zo een jongen moet gewoon bij ons hier in NL blijven of niet
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Eens, de Eredivisie is al moeilijk genoeg voor hem.
Als wij allebei iemand een vervelende man vinden is er geen twijfel over.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n vervelende man.
Sodemieter opquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:59 schreef Paul het volgende:
Hahaha grappig is deze he __O_
[ afbeelding ]
TR gezet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:59 schreef Paul het volgende:
Hahaha grappig is deze he __O_
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |