In dit geval terecht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:25 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1564574228925612032
@:el-stinho meteen op z'n teentjes getrapt, erg mooi
Oh zeker, maar om je druk te maken om een account van 4k volgers terwijl je zelf 11,4 miljoen volgers hebt vind ik wel wat overdreven. Wel mooi om te zien hoe steeds meer journalisten hem inmiddels uitkotsen.quote:
Wij hebben sinds kort ook dat Fruitful Office pakket ja, al is de mand binnen een uur al leegquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn kantoor doet sinds deze week aan gratis fruit (dat werd een keer tijd).
Ik hoop dat jullie uitkijken naar mijn updates @:ggmm @:afcniels
Daar hebben alle transferexpertjes tegenwoordig last van. Die obsessie met kritiek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Oh zeker, maar om je druk te maken om een account van 4k volgers terwijl je zelfs 11,4 miljoen volgers hebt vind ik wel wat overdreven. Wel mooi om te zien hoe steeds meer journalisten hem inmiddels uitkotsen.
Kan niet wachten tot het september is en ze allemaal weer een aantal maanden hun smoel houden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar hebben alle transferexpertjes tegenwoordig last van. Die obsessie met kritiek.
Die is zojuist gedownload, ik ga zo kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:09 schreef GGMM het volgende:
House of the Dragon
S01E02
7,5/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Coco @:GurneyIsBestOke @:Sked
Pauperquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die is zojuist gedownload, ik ga zo kijken
quote:
Echt he.quote:
Netflix en HBOMax-goden.quote:
For rotten vegetables ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Al die kut series zijn voor paupers.quote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al die kut series zijn voor paupers.
Ga je ook voor de banaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Begrijp ik. Dat hakt erin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Van zo'n uitspraak moet ik even bijkomen.
ouwe lulquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja best wel. Altijd wel last gehad van de onderrug af en aan maar de laatste weken is het weer een beetje chronisch aan het worden.
Dus even kraken en dan kunnen we er weer tegenaan.
@ZKAquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar hebben alle transferexpertjes tegenwoordig last van. Die obsessie met kritiek.
@ZKA komt hier nog best kalm over. Misschien moet hij voor altijd hier blijven posten.quote:
Ha ha ha. Ben niet afgevallen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan had ik wel wandelend lijk gezegd.
Smerig varken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Gehaktbal in jus met aardappelen en boontjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |