En de spellen waren erg goed vond ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
IK. Super fijne console en BoTW runt er beter op dan op de switch. alleen de shrines waar je je controller moet bewegen met gyroscope zijn kutter op de Wii U, die zijn op de switch veel makkelijker.
Bayo is net uit manquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:05 schreef Qunix het volgende:
Het is ook best wel stil qua nieuwe games voor op de Switch...
Persona 5, Trails from Zero, Chäos;Head Noah.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:05 schreef Qunix het volgende:
Vorige maand kwam Mario Rabbidds uit. En volgende week Pokemon.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:05 schreef Qunix het volgende:
quote:
ZombiU was echt zo gaaf op de WiiU. Dat beklemmende gevoel als je op de tablet controller in je rugzak zat te rommelen en er zombies aan geschuifeld kwamen!quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:51 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
En de spellen waren erg goed vond ik.
Vooral ZombiU vond ik heel tof om te doen op de Wiiu.
De Switch is in vrijwel alles beter natuurlijk. Maar ik he me enorm met de Wiiu vermaakt. Had het niet willen missen iig.
Zo underrated inderdaad. Net als die hele console...quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:56 schreef CoExist het volgende:
[..]
ZombiU was echt zo gaaf op de WiiU. Dat beklemmende gevoel als je op de tablet controller in je rugzak zat te rommelen en er zombies aan geschuifeld kwamen!
Heb de game ook ooit eens gratis in de PlayStation Plus gekregen. Wel ff gespeeld maar het had niet de impact van de WiiU versie.
Klopt de vibe van dat spel was echt goed. Je voelde je heel het spel heel kwetsbaar.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:56 schreef CoExist het volgende:
[..]
ZombiU was echt zo gaaf op de WiiU. Dat beklemmende gevoel als je op de tablet controller in je rugzak zat te rommelen en er zombies aan geschuifeld kwamen!
Heb de game ook ooit eens gratis in de PlayStation Plus gekregen. Wel ff gespeeld maar het had niet de impact van de WiiU versie.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 09:23 schreef Aether het volgende:
After 25 Years, Ash Ketchum Is Now The Very Best, Like No One Ever Was
https://www.nintendolife.(...)like-no-one-ever-was
quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het bericht zelfs welke Pokémon er gevallen zijnDe tering, moet je eens voorstellen als men dat zou doen voor Game of Thrones ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |