Grindfest viel wel mee. Al was het niet mogelijk om, zoals in P5R wel kan, een dungeon in één dag te doen. Daarvoor had je gewoon te weinig SP.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb enkel P5R gespeeld, de originele niet, maar ik las dat het origineel op sommige punten wel een grindfest was soms, dat is met de QoL changes in P5R wel veranderd. Dat extra semester vond ik wel een leuke Bonus-missie. Maar heeft niet zoveel met het originele verhaal te maken. Al was Kasumi wel een goeie toevoeging vond ik.
P4 Golden moet ik nog spelen.
Als je een SWOLED hebt zou ik zeker voor de Switch-versie gaan. Die kleuren zullen echt van het scherm afspatten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens ik twijfel nog even of ik P5R voor de Steamdeck koop of Switch..
Ik wacht even de reviews af mbt performance van de ports
Neuj, ik heb nog de normale en meestal speel ik toch docked. Dus daar hangt al een OLED TV aan. Het is alleen altijd maar even afvragen hoe goed de ports zijn. Ik verwacht wel 4K ondersteuning voor de PC port bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:02 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Als je een SWOLED hebt zou ik zeker voor de Switch-versie gaan. Die kleuren zullen echt van het scherm afspatten.
2 Is er al. 3 Komt 28 oktober en 1 komt aan het einde van het jaar.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand die nog een idee heeft of Bayonetta een fysieke Trilogy release krijgt op de Switch?
Ik mis Iwata, die gaf nog een gratis Zelda in 2012 weg en gratis Wii U games.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt geen trilogy met alles. Je kunt de SE van 3 kopen, daar zit een hoesje bij waar je 1 en 2 in kunt stoppen. Heel Nintendo weer dit...
Quoi in GAM / [Pokémon GO] #276 - Johto event in aantochtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:20 schreef ChilllayD het volgende:
Is er iemand die me een spiritomb kan traden in Pokemon arceus? Ik kan alle whisps (met hulp van aangegeven locaties( niet vinden. Moet er nog 3
Potverdorie, eerste keer onder een tientje. Dan kopen we die maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |