Ik heb dat hele topic nog helemaal niet gezien. Ik ga nu kijken. Dank je voor je feedback.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:32 schreef investeerdertje het volgende:
WGR / Vaste lasten na scheiding
Het kan aan mij liggen, maar waarom gaat een topic over financiën pagina na pagina over hoe slecht TS als partner is.
Waarom moet TS verantwoorden wat hij beter heeft gedaan? Hell, zoveel kinderalimentatie is imho ook echt absurd.
Maarja. Ik merk dat je sommige vragen hier beter niet meer kan stellen. Ik weet niet of de WGR mods dat ook als de bedoeling zien? Maar volgens mij kan er een hele grote bezem door dat topic.
Ik heb een modbreak geplaatst omdat het topic al zo ver is dat alles gaan weghalen en editen weinig zin meer heeft denk ik. Als een van mijn medemods dat anders ziet hoor ik dat graag.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:32 schreef investeerdertje het volgende:
WGR / Vaste lasten na scheiding
Het kan aan mij liggen, maar waarom gaat een topic over financiën pagina na pagina over hoe slecht TS als partner is.
Waarom moet TS verantwoorden wat hij beter heeft gedaan? Hell, zoveel kinderalimentatie is imho ook echt absurd.
Maarja. Ik merk dat je sommige vragen hier beter niet meer kan stellen. Ik weet niet of de WGR mods dat ook als de bedoeling zien? Maar volgens mij kan er een hele grote bezem door dat topic.
Zelfs blauwen ignoren een modbreak.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb een modbreak geplaatst omdat het topic al zo ver is dat alles gaan weghalen en editen weinig zin meer heeft denk ik. Als een van mijn medemods dat anders ziet hoor ik dat graag.
Hoe dan ook, modbreak geplaatst. Iedereen mag vinden van TS wat ze vinden, maar dat ventileren is niet nodig, laat staan in een topic in WGR.
goeie vraag, Da's idd wel een beetje gedateerd.quote:Op zondag 2 april 2023 20:24 schreef nostra het volgende:
Kan "spaarloonregelingen" niet eens uit de WGR-omschrijving? Toen belden we nog in om op Fok te komen.
Ik heb in het laatste topic even wat geveegd en een modbreak gezet. Ik heb ook geen idee wie er gelijk heeft, maar maakt ook niet uitquote:Op zaterdag 15 april 2023 15:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hallo moderator(s),
Ik heb meerdere keren een TR gezet omdat er een wat toxische en aanhoudende discussie gaande is tussen 2 users in het "Beursvloer" topic, sinds het vorige deel.
Is het mogelijk dat hier ingegrepen danwel met beide partijen gesproken wordt?
Ik ga er geen partij in kiezen, ze zijn wat mij betreft beiden schuldig aan de ontstane situatie.
Mocht het niet duidelijk zijn: lees de TR's terug.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:51 schreef dop het volgende:
[..]
de vlag kan uit.
Nog meer goed nieuws!
https://www.reuters.com/b(...)d-shares-2023-04-13/
Ik ben compleet niet thuis hierin, dus werkelijk geen idee wat er met de info in dat artikel wordt bedoeld. Maar als losstaand bericht kan t volgens mij niet veel kwaad. Gewoon niet op reageren, dan waait t ook wel weer voorbijquote:Op zaterdag 15 april 2023 15:22 schreef Dusthor92 het volgende:
Dan vind ik dat deze cynische reactie waar het naar mijn mening steeds mee begint, eigenlijk ook nog weg mag:
[..]
Dat is voor een buitenstaander moeilijk te achterhalen. Maar als je de moeite zou nemen om dit na te gaan, dan zul je zien dat alleen ik de juiste feiten en nog belangrijker: de juiste context deel.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb in het laatste topic even wat geveegd en een modbreak gezet. Ik heb ook geen idee wie er gelijk heeft, maar maakt ook niet uit
-laat ook maar-quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben compleet niet thuis hierin, dus werkelijk geen idee wat er met de info in dat artikel wordt bedoeld. Maar als losstaand bericht kan t volgens mij niet veel kwaad. Gewoon niet op reageren, dan waait t ook wel weer voorbij
quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:33 schreef dop het volgende:
Ik wil wel zo eerlijk Zijn om te melden dat dusthor mij triggert.
Maar uiteindelijk is het mij puur te doen om anderen te waarschuwen.
Nogmaals ik heb geen belang in het aandeel.
Ik heb mij aan de feiten gehouden, en deze herhaald.
En heel eerlijk daar heb ik geen spijt van.
Gast!!! Ik heb goddomme weken geleden een halve dag lang jouw beweringen weerlegd. En niet 2 of 3, maar letterlijk ALLES wat je zei of moeten weerleggen of in de juiste context moeten plaatsen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:33 schreef dop het volgende:
Als je vind dat die niet kloppen weer leg ze dan.
post de feiten, ga dan niet weer op de man verderquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:36 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]![]()
Je weet (hopelijk) niet eens het verschil tussen een miljard en een biljoen en nog steeds beweer je met feiten te komen?
Je eigen beweringen heb ik notabene met je eigen aangehaalde SEC documenten weerlegd. Het staat letterlijk zwart-op-wit dat je beweringen niet kloppen. Hoe durf jij te beweren dat je met feiten komt!?
Godverdomme man, lees nou eens wat ik hier vlak voor zei: ik postte keer op keer feiten en je blijft met dezelfde onzin terugkomen. Net gezegd: paar minuten geleden.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:41 schreef dop het volgende:
[..]
post de feiten, ga dan niet weer op de man verder
Aha! Dus je plaatste net bewust misinformatie? In je reactie die de mods verwijderd hebben.quote:Billion in het Engels is gelijk aan wat we in het Nederlands een miljard noemen.
Biljoen is niet het zelfde als billion.
Hou je bij de feiten.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:38 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Gast!!! Ik heb goddomme weken geleden een halve dag lang jouw beweringen weerlegd. En niet 2 of 3, maar letterlijk ALLES wat je zei of moeten weerleggen of in de juiste context moeten plaatsen.
En nog steeds bleef je met diezelfde onzin komen, die ik net daarvoor aantoonbaar op basis van echte feiten en openbare data heb weerlegd.
Denk je dat ik aan de gang blijf??
Ja, dat deed je inderdaad. En nu val je, weer, door de mand.quote:
Precies dop: houd je bij de feiten, en stop met onzin verspreiden.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:47 schreef dop het volgende:
[..]
Hou je bij de feiten.
De context zal iedereen voor zichzelf moeten invullen.
Joh de belangrijkste info die ik plaatste, waren persberichten.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:46 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Godverdomme man, lees nou eens wat ik hier vlak voor zei: ik postte keer op keer feiten en je blijft met dezelfde onzin terugkomen. Net gezegd: paar minuten geleden.
Ik ben de enige die met de feiten komt of jouw losse flodders in de juiste context plaatst.
[..]
Aha! Dus je plaatste net bewust misinformatie? In je reactie die de mods verwijderd hebben.
Weer een voorbeeld van hoe je kennelijk bewust (want je zegt nu zelf het verschil tussen een miljard en een biljoen te kennen) verkeerde informatie verspreid.
Aan de moderators: lezen jullie even mee? Want wij kunnen die verwijderde reacties niet meer zien, maar jullie wel.
Ja, persberichten gevolgd door een bewering van jouzelf die of simpelweg niet klopte of totaal uit de context is getrokken.quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:04 schreef dop het volgende:
[..]
Joh de belangrijkste info die ik plaatste, waren persberichten.
Maar stel dat ik dat verkeerd heb getikt, mijn excuses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |