abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 29 augustus 2022 @ 15:16:40 #1
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205784536
Wederom voor al uw feedback...

ter info:
[WGR] [SC]
http://forum.fok.nl/topic/192214
zijn verplaatst van sticky naar centraal.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205789502
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 13:08 schreef baskick het volgende:
Misschien kan WGR / CV compleet wissen? op slot? Het is overduidelijk een fantasie-verhaal.
I lost my touch; ga ik serieus reageren in een topic met een fantasieverhaal ;(
  Moderator dinsdag 30 augustus 2022 @ 04:33:05 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_205789755
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 00:40 schreef Queller het volgende:

[..]
You did your best O+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_205797601
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 00:40 schreef Queller het volgende:

[..]
Ouderdom
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_205797709
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 04:33 schreef Rene het volgende:

You did your best O+
Ik deed in elk geval een poging :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 22:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ouderdom
:D :'( :D
  Spellchecker zaterdag 3 september 2022 @ 21:10:04 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator zaterdag 3 september 2022 @ 21:20:42 #7
16180 crew  CoolGuy
pi_205834910
quote:
Dank.
  Spellchecker zaterdag 3 september 2022 @ 21:29:50 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator zaterdag 3 september 2022 @ 21:41:30 #9
16180 crew  CoolGuy
pi_205835297
quote:
Inderdaad :P
  zaterdag 3 september 2022 @ 21:43:29 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205835328
Toch wonderbaarlijk dat mensen een account aanmaken om een topic te openen met een vraag waarop ze heel simpel van Google een antwoord hadden kunnen krijgen, maar waar ze waarschijnlijk van het UWV ook gewoon informatie over hebben ontvangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206094598
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 21:43 schreef Leandra het volgende:
Toch wonderbaarlijk dat mensen een account aanmaken om een topic te openen met een vraag waarop ze heel simpel van Google een antwoord hadden kunnen krijgen, maar waar ze waarschijnlijk van het UWV ook gewoon informatie over hebben ontvangen.
Nav een vraag in WGR wou ik even iets benoemen en toevallig was het Leandra ook al opgevallen.

Het topic over opvragen van informatie uit de basisregistratie beetje hetzelfde.
Dat je op Fok wat informatie wilt vragen omdat je je advocaat niet wilt lastigvallen, snap ik nog wel een beetje (zou mijn keuze niet zijn iig).

Maar moeten we straks nu eerst 3 pagina's raden waarom de andere advocaat dat wilt weten, dan komt TS met kleine stukjes informatie, waarna we weer moeten raden.
Meestal na 6 pagina's zit het verhaal toch net iets anders in elkaar en denk je waarom heb ik in vredesnaam iemand weer proberen te adviseren/ helpen.

Misschien is het ditmaal anders, maar het patroon valt de laatste tijd op en dat doet WGR niet echt goed :)

Dacht meld het even, het zal de modjes ook wel opgevallen zijn :)
Hell To The Liars
  zondag 25 september 2022 @ 11:05:34 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206095465
Nou ja, in dat geval is het iig niet iemand die er een account voor aangemaakt heeft, dus een topic openen was wellicht toch sneller dan een Google search.
Maar het is idd vervelend dat mensen een antwoord willen hebben op een vraag die ze dusdanig incompleet stellen dat het lastig is de vraag te beantwoorden.

Als jij een rechtszaak hebt over de boom van de buurman is zo'n verzoek aan de gemeente vrij lastig tot noodzakelijk te bestempelen.
Als je partneralimentatie ontvangt en daar een zaak over hebt dan is zo'n verzoek aan de gemeente prima te verdedigen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206104133
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 09:43 schreef Droopie het volgende:

[..]
Nav een vraag in WGR wou ik even iets benoemen en toevallig was het Leandra ook al opgevallen.

Het topic over opvragen van informatie uit de basisregistratie beetje hetzelfde.
Dat je op Fok wat informatie wilt vragen omdat je je advocaat niet wilt lastigvallen, snap ik nog wel een beetje (zou mijn keuze niet zijn iig).

Maar moeten we straks nu eerst 3 pagina's raden waarom de andere advocaat dat wilt weten, dan komt TS met kleine stukjes informatie, waarna we weer moeten raden.
Meestal na 6 pagina's zit het verhaal toch net iets anders in elkaar en denk je waarom heb ik in vredesnaam iemand weer proberen te adviseren/ helpen.

Misschien is het ditmaal anders, maar het patroon valt de laatste tijd op en dat doet WGR niet echt goed :)

Dacht meld het even, het zal de modjes ook wel opgevallen zijn :)

Uiteraard had ik al gegoogled. Maak je daar maar geen illusies over.

Die rechtszaak zit in zn 3e maand. Dagvaarding ervoor is dan ook al 3 maanden betekend door een deurwaarder die dezelfde gegevens al heeft gecontroleerd. Waarom moet die advocaat dat dan 3 maanden later opnieuw opvragen? Met welk doel? Ja, dat zegt de brief van de gemeente: 'voor de uitvoering van een 'algemeen verbindverklarend iets' maar wat dat dan precies is, wordt er niet gemeld. Voor de uitvoering van.. en uiteraard had ik al even gegoogeld op dar algemeen verbindende iets. Ik wil weten voor de uitvoering waarvan onder andere..

Dat is de vraag en dus eigenlijk dezelfde vraag die jij stelt: waarom wil die advocaat dat weten en ook specifiek van de medebewoner.

Zal ook een andere vraag stellen: wat als ik de gemeente weiger toestemming te geven mijn gegevens te vestrekken aan die advocaat, want dat mag ik gewoon doen? Wat heeft dat voor consequenties? Kan die algemeem verbindende iets dan niet worden uitgevoerd?

En zo zijn er wel meer vragen die ik nu even heb.

Ondanks google is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat dat ene zinnetje nu precies inhoudt en wat er dus uitgevoerd moet worden.

Dat er vrijwel gelijk een kneus met mod-aspiraties zich in het topic meldt om te gaan trollen, zonder iets verder bij dragen en een moderator het topic -als één van de weinige topics in WGR sluit, helpt ook niet. Dat lijkt dan gewoon op de man spelen.

Of je sluit alle topics waar een antwoord gegeven is, of uitsluitend als er een reden toe is. En dat eerste, dat kan bijv. op aangeven van topicstarter.

En nu zegt die zeldbenoemde toffe peer dus dat het antwoord gegeven is. Ik zie 'm niet. Een copy paste van google wat zo'n algemeen verbinden nogwat is en wie die kan uitvaardigen is leuk maar niet het antwoord op mn vraag.

[ Bericht 10% gewijzigd door Inbox op 26-09-2022 06:41:06 ]
pi_206104887
@CoolGuy

Topic wederom doorgelezen. In welke post kan is het antwoord te vinden?
pi_206104926
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 06:28 schreef Inbox het volgende:
@:coolguy

Topic wederom doorgelezen. In welke post kan is het antwoord te vinden?
De 1 na laatste.
pi_206176317
Vraag: kan de titel van mijn topic worden gewijzigd? Het moet eigenlijk zijn;

Vergoeding zorgverzekeraars lensvervanging/transplantatie bij -7
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 15:58:46 #17
16180 crew  CoolGuy
pi_206178640
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 13:35 schreef GwanGwaa het volgende:
Vraag: kan de titel van mijn topic worden gewijzigd? Het moet eigenlijk zijn;

Vergoeding zorgverzekeraars lensvervanging/transplantatie bij -7
Done.
pi_206230313
WGR / Als expats je banen inpikken

Waarom is dit dicht? Het gaat gewoon over werk!
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 22:06:22 #19
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_206230438
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:58 schreef Alpha0 het volgende:
WGR / Als expats je banen inpikken

Waarom is dit dicht? Het gaat gewoon over werk!
Onder andere dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 19:41 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Zit je een 1 of ander Egyptisch wijf met hoofddoek te overtuigen dat ze jou moet kiezen. :r
pi_206230504
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 22:06 schreef noodgang het volgende:

[..]
Onder andere dit:
[..]

Wat is daar mis mee? Had ook schele Braziliaan kunnen zeggen, of pukkelige Indonesier. Gewoon om mijn irritatie te uiten.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:08:12 #21
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206232673
Hoef je niet zo te doen. Onnodig.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_206233081
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 07:08 schreef Rene het volgende:
Hoef je niet zo te doen. Onnodig.
Al was het onnodig , dan nog is het geen reden om het topic te sluiten. Gaat er meer om dat het een niet-Westers iemand is. Het is supervervelend dat niet westerse mensen in je eigen land gaan bepalen of jij een baan krijgt. Lijkt wel omgekeerde kolonisatie.
pi_206249065
Het heet tegenwoordig heel wat popijopi namen. Telewerker, digitale nomad, etc. Komt natuurlijk neer op achter je laptop zitten.

Is er al een topic over gelegenheden (in Nederland) waar dat goed kan?
pi_206249579
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:11 schreef Halcon het volgende:
Het heet tegenwoordig heel wat popijopi namen. Telewerker, digitale nomad, etc. Komt natuurlijk neer op achter je laptop zitten.

Is er al een topic over gelegenheden (in Nederland) waar dat goed kan?
Telewerker en digital nomad zijn nogal een verschil. Maar nee. Digital nomad kan je hier per definitie niet zijn. (En er is ook geen topic)
pi_206249606
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:52 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Telewerker en digital nomad zijn nogal een verschil. Maar nee. Digital nomad kan je hier per definitie niet zijn. (En er is ook geen topic)
Mja, weet er ook niet echt de juiste term voor.

Ik heb een eigen zaak, werk vaak vanuit huis en tegenwoordig ook vaak vanuit 'n restaurant of zo, omdat ik dat gezelliger vind. Vroeg me af of dat nog meer mensen doen. Zie aldaar ook wel andere mensen met hun laptop zitten. En of ze nog geschikte plekken weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')