quote:
Op zondag 25 september 2022 09:43 schreef Droopie het volgende:[..]
Nav een vraag in WGR wou ik even iets benoemen en toevallig was het Leandra ook al opgevallen.
Het topic over opvragen van informatie uit de basisregistratie beetje hetzelfde.
Dat je op Fok wat informatie wilt vragen omdat je je advocaat niet wilt lastigvallen, snap ik nog wel een beetje (zou mijn keuze niet zijn iig).
Maar moeten we straks nu eerst 3 pagina's raden waarom de andere advocaat dat wilt weten, dan komt TS met kleine stukjes informatie, waarna we weer moeten raden.
Meestal na 6 pagina's zit het verhaal toch net iets anders in elkaar en denk je waarom heb ik in vredesnaam iemand weer proberen te adviseren/ helpen.
Misschien is het ditmaal anders, maar het patroon valt de laatste tijd op en dat doet WGR niet echt goed

Dacht meld het even, het zal de modjes ook wel opgevallen zijn

Uiteraard had ik al gegoogled. Maak je daar maar geen illusies over.
Die rechtszaak zit in zn 3e maand. Dagvaarding ervoor is dan ook al 3 maanden betekend door een deurwaarder die dezelfde gegevens al heeft gecontroleerd. Waarom moet die advocaat dat dan 3 maanden later opnieuw opvragen? Met welk doel? Ja, dat zegt de brief van de gemeente: 'voor de uitvoering van een 'algemeen verbindverklarend iets' maar wat dat dan precies is, wordt er niet gemeld. Voor de uitvoering van.. en uiteraard had ik al even gegoogeld op dar algemeen verbindende iets. Ik wil weten voor de uitvoering waarvan onder andere..
Dat is de vraag en dus eigenlijk dezelfde vraag die jij stelt: waarom wil die advocaat dat weten en ook specifiek van de medebewoner.
Zal ook een andere vraag stellen: wat als ik de gemeente weiger toestemming te geven mijn gegevens te vestrekken aan die advocaat, want dat mag ik gewoon doen? Wat heeft dat voor consequenties? Kan die algemeem verbindende iets dan niet worden uitgevoerd?
En zo zijn er wel meer vragen die ik nu even heb.
Ondanks google is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat dat ene zinnetje nu precies inhoudt en wat er dus uitgevoerd moet worden.
Dat er vrijwel gelijk een kneus met mod-aspiraties zich in het topic meldt om te gaan trollen, zonder iets verder bij dragen en een moderator het topic -als één van de weinige topics in WGR sluit, helpt ook niet. Dat lijkt dan gewoon op de man spelen.
Of je sluit alle topics waar een antwoord gegeven is, of uitsluitend als er een reden toe is. En dat eerste, dat kan bijv. op aangeven van topicstarter.
En nu zegt die zeldbenoemde toffe peer dus dat het antwoord gegeven is. Ik zie 'm niet. Een copy paste van google wat zo'n algemeen verbinden nogwat is en wie die kan uitvaardigen is leuk maar niet het antwoord op mn vraag.
[ Bericht 10% gewijzigd door Inbox op 26-09-2022 06:41:06 ]