ECLquote:A1. Arsenal (Engeland)
A2. PSV (Nederland)
A3. Bodø-Glimt (Noorwegen)
A4. FC Zürich (Zwitserland)
F1. SS Lazio (Italië)
F2. Feyenoord (Nederland)
F3. Midtjylland (Denemarken)
F4. Sturm Graz (Oostenrijk)
Speelschemaquote:E1. AZ (Nederland)
E2. Apollon Limassol (Cyprus)
E3. FC Vaduz (Liechtenstein)
E4. Dnipro-1 (Oekraïne)
quote:R1 - donderdag 8 september
18:45 PSV v FK Bodo Glimt
FC Zürich v Arsenal
21:00 SS Lazio v Feyenoord
Sturm Graz v Midtjylland
21:00 Dnipro-1 v AZ
FC Vaduz v Apollon Limassol
R2 - donderdag 15 september
18:45 Feyenoord v Sturm Graz
Midtjylland v SS Lazio
18:45 AZ v FC Vaduz
Apollon Limassol v Dnipro-1
21:00 Arsenal v PSV
FK Bodo Glimt v FC Zürich
R3 - donderdag 6 oktober
18:45 FC Zürich v PSV
Arsenal v FK Bodo Glimt
21:00 Midtjylland v Feyenoord
Sturm Graz v SS Lazio
21:00 AZ v Apollon Limassol
Dnipro-1 v FC Vaduz
R4 - donderdag 13 oktober
18:45 Feyenoord v Midtjylland
SS Lazio v Sturm Graz
18:45 Apollon Limassol v AZ
FC Vaduz v Dnipro-1
21:00 PSV v FC Zürich
FK Bodo Glimt v Arsenal
R5 - donderdag 27 oktober
18:45 PSV v Arsenal
FC Zürich v FK Bodo Glimt
18:45 FC Vaduz v AZ
Dnipro-1 v Apollon Limassol
21:00 Sturm Graz v Feyenoord
SS Lazio v Midtjylland
R6 - donderdag 3 november
18:45 Feyenoord v SS Lazio
Midtjylland v Sturm Graz
18:45 AZ v Dnipro-1
Apollon Limassol v FC Vaduz
21:00 FK Bodo Glimt v PSV
Arsenal v FC Zürich
Op televisie wordt het toch al zowat als 1 toernooi gepresenteerd met 2 verschillende kleurtjes en logo'tjes, dan kan dat hier ook.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:04 schreef hhh38 het volgende:
Aangezien AZ altijd tegelijk met 1 van de 2 speelt en niemand daarvoor in een los topic gaat posten, een idee om die hier ook aan toe te voegen?
Europese donderdagen livequote:Op maandag 29 augustus 2022 14:36 schreef Sked het volgende:
Wat mij betreft oké als AZ ook hier wordt besproken, het is inderdaad nou eenmaal dat dat weinig bekeken gaat worden. Akkoord @:El-Stinho? We hebben dan alleen nog een nieuwe pakkende TT nodig.
[UEL/ECL Live] PSV, Feyenoord & AZ #1:quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:36 schreef Sked het volgende:
Wat mij betreft oké als AZ ook hier wordt besproken, het is inderdaad nou eenmaal dat dat weinig bekeken gaat worden. Akkoord @:El-Stinho? We hebben dan alleen nog een nieuwe pakkende TT nodig.
Waarschijnlijk open kanaal ESPN. En dan PSV/Feyenoord 'open' op Veronica.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Wordt AZ wel op een losse zender uitgezonden?
Gunstig voor de Europese puntenquote:Op maandag 5 september 2022 16:13 schreef De_Kraam het volgende:
AZ heeft echt een lollerpoule. Wij wensen het sympathieke Dnipro veel succes.
Wat een vertrouwen in van Nistelraum.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:45 schreef Coco het volgende:
PSV - Bodo 1-2
Lazio - Feyenoord 2-1
Dnipro - AZ 0-1
PSV moet mijn vertrouwen maar eerst eens terugwinnen.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in van Nistelraum.
Jaquote:Op donderdag 8 september 2022 12:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
wat een dotje, is dat de kat van @:GGMM of @:fosive?
Jammer, geen Hax dus.quote:
Rotsvast vertrouwen in de topdefensie van PSV zie ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
PSV - Bodo 2-0
Lazio - Feyenoord 3-1
Dnipro - AZ 0-1
Je speelt tegen een team dat recent 4-1 verloor van Molde en Zagreb.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rotsvast vertrouwen in de topdefensie van PSV zie ik.
Lazio heeft toch gewoon kwalitatief een beter elftal dan Feyenoord én speelt thuis?quote:Op donderdag 8 september 2022 14:18 schreef hhh38 het volgende:
Wat is iedereen negatief over PSV en/of Feyenoord zeg
Dat eerste weet ik niet. En ze zijn slecht in vorm.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lazio heeft toch gewoon kwalitatief een beter elftal dan Feyenoord én speelt thuis?
Lazio is beter naar mijn idee. PSV kan niet verdedigen. Bodo en Glimt hebben toch best aardige resultaten geboekt in Europa vorig jaar. Hoog gehalte scorebordjournalistiek, ik geef het toe.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:18 schreef hhh38 het volgende:
Wat is iedereen negatief over PSV en/of Feyenoord zeg
Nou dat lijkt mij wel maar ik zie ze graag verrassen hoor.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik niet. En ze zijn slecht in vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |