Vrouwen krijgen sowieso meer kritiek, vooral van mannen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:37 schreef golfer het volgende:
De 4 vrouwen die het tot nu presenteerden kregen allemaal ook veel kritiek. Janine heeft het nog het langst volgehouden.
Hier kan ik me ook wel in vinden, maar vraag me wel af hoe hij met zwaargewichten omgaat.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:42 schreef livelink het volgende:
Ik las ergens de suggestie Beau van Erven Dorens. En hoe meer ik erover denk, hoe meer het me bevalt.
Clairy Polak heeft mooie combi van humor en intelligentie. Die stelt wel een vraag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:32 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
...Ik kan niet op haar naam komen, ik kom later met een suggestie als het me weer te binnen schiet
Imca Marina ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:32 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Hier kan ik me ook wel in vinden, maar vraag me wel af hoe hij met zwaargewichten omgaat.
Maarten van Rossem asjeblieft niet. Die wil vooral veel naar zichzelf luisteren.
...Ik kan niet op haar naam komen, ik kom later met een suggestie als het me weer te binnen schiet
Dat denk ik ook wel ja. Daarnaast is hij volgens mij ook al met heel veel andere dingen bezig die ongetwijfeld heel veel meer geld opleveren dan Zomergasten, terwijl dat programma je ook nog eens veel gezeur op gaat leveren waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:30 schreef wuuht het volgende:
[..]
zou logisch zijn maar ik vind het een te makkelijke optie. Te incrowd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |