Oh noquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog naar de super voor tomaten saus, we hebben nog maar 2 tomaten in huis en helemaal geen saus meer. Ik dacht dat we nog wel genoeg hadden voor lasagne
Ik heb boodschappen doen weer overleeftquote:
Ik ben bijna thuis,quote:
Harde werker ben je toch ookquote:
Het wil nog niet echt lukken met mijn trap.quote:
Moet er iemand jou een trap geven?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt lukken met mijn trap.
Ben je daar nu nog mee bezigquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt lukken met mijn trap.
Hier ligt genoeg sausquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog naar de super voor tomaten saus, we hebben nog maar 2 tomaten in huis en helemaal geen saus meer. Ik dacht dat we nog wel genoeg hadden voor lasagne
Zoveel saus heb ik ook weer niet nodigquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Hier ligt genoeg saus
https://www.telegraaf.nl/(...)lsof-je-op-ijs-loopt
Kwa(a)k.quote:
Jij doelt zeker op zelfgeklopte dikke roomsausquote:
No noquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij doelt zeker op zelfgeklopte dikke roomsaus
Je hebt je roomsaus liever door iemand anders buitenshuis geklopt?quote:
Ben zelf niet zo van het kloppenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt je roomsaus liever door iemand anders buitenshuis geklopt?
Je trapt liever de deur gelijk in.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo van het kloppen
Achterlangs, ik bedoel ik ga gewoon via de achterdeurquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je trapt liever de deur gelijk in.
Dan moet je bij @Haags of @dud0r zijn die houden van mensen die via hun achterdeur naar binnen komenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Achterlangs, ik bedoel ik ga gewoon via de achterdeur
En wat denk je dat ik doe als ze aan haar komen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je bij @:haags of @:dud0r zijn die houden van mensen die via hun achterdeur naar binnen komen
Die hebben geen bel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je bij @:haags of @:dud0r zijn die houden van mensen die via hun achterdeur naar binnen komen
Die hebben elkaars huissleutel zelfs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |