Ja jouw gefladder ben ik inmiddels wel gewendquote:
NS... Ik heb elke keer stress als ik in Nederland met de trein naar het vliegveld moetquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Maar kan morgen op mijn gemakje naar de luchthaven lopen zonder stress met die kut NS.
Ja misschien morgenochtend nog even plonzen, maar dan zit ik weer met natte spullen in mijn koffer. Wel toen ik begin van de avond aankwam nog met mijn benen gezwengeld in het water.quote:
Dat is wat waardquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Maar kan morgen op mijn gemakje naar de luchthaven lopen zonder stress met die kut NS.
Je kunt in Nederland gewoon niet op de spoorwegen vertrouwenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NS... Ik heb elke keer stress als ik in Nederland met de trein naar het vliegveld moet
Begrijpelijk ja, OV is ook niet echt een optie voor als je een vlucht wilt halenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NS... Ik heb elke keer stress als ik in Nederland met de trein naar het vliegveld moet
Ja nou ja dat. Naar Schiphol vind ik nooit zo spannend maar naar Eindhoven zijn er gewoon zoveel dingen die mis kunnen gaan. Tot nu toe alleen vorige keer pech gehad toen stonden we stil in Tilburg. Maar nu met die drukte op de luchthavens en de staking van NS wilde ik me de stress maar besparen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
die willen wel heel graag inburgerenquote:
Nee, er is altijd wel wat.. Hoe vaak me die intercity direct niet uitgevallen isquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt in Nederland gewoon niet op de spoorwegen vertrouwen
*klopt af* hier gewoon gelukt..quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja, OV is ook niet echt een optie voor als je een vlucht wilt halen
Ja naja het is eigenlijk mijn enige optie altijd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja, OV is ook niet echt een optie voor als je een vlucht wilt halen
Dat klinkt niet ideaal, natte dingen in de koffer. Waren er nog andere mensen aan het zwemmen vanavond? Of was het toen ook al fris?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja misschien morgenochtend nog even plonzen, maar dan zit ik weer met natte spullen in mijn koffer. Wel toen ik begin van de avond aankwam nog met mijn benen gezwengeld in het water.
die moet je idd meiden als de pestquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, er is altijd wel wat.. Hoe vaak me die intercity direct niet uitgevallen is
Ben benieuwd hoe druk het morgen isquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou ja dat. Naar Schiphol vind ik nooit zo spannend maar naar Eindhoven zijn er gewoon zoveel dingen die mis kunnen gaan. Tot nu toe alleen vorige keer pech gehad toen stonden we stil in Tilburg. Maar nu met die drukte op de luchthavens en de staking van NS wilde ik me de stress maar besparen.
HET ZIJN ZWERVERS DIE DAAR WONEN!!!quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
die willen wel heel graag inburgeren
het is van dat irritante twijfel weer: in de middag enzo eigenlijk te warm voor lange broek maar in de ochtend te koud voor korte broek
Toen ik rond een uur of half negen naar beneden liep kwam er een vrouw in een handdoek gerold de trap oplopen. Zij had gezwommen. Maar denk dat als ik nog een keer ga roken zo, dat ik dan een trui aan doe.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt niet ideaal, natte dingen in de koffer. Waren er nog andere mensen aan het zwemmen vanavond? Of was het toen ook al fris?
Ja zal het je laten weten, wanneer vlieg jij?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe druk het morgen is
Ik ging de laatste keren gewoon met de taxi, die hadden een redelijk voordelig luchthaven tarief. Dat was dan als combinatievervoer (een soort deeltaxi) maar dat hebben ze nu schijnbaar geschrapt waardoor het alleen nog maar als privereis kan worden geboekt. En kost het ipv 150 euro nu 350 euroquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja het is eigenlijk mijn enige optie altijd.
350 euro. Sjezus.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging de laatste keren gewoon met de taxi, die hadden een redelijk voordelig luchthaven tarief. Dat was dan als combinatievervoer (een soort deeltaxi) maar dat hebben ze nu schijnbaar geschrapt waardoor het alleen nog maar als privereis kan worden geboekt. En kost het ipv 150 euro nu 350 euro
6 oktober pas.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zal het je laten weten, wanneer vlieg jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |