Printworks gaat wel sluitenquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit zit er vet uit
Ik vermoed eerder dat het door het spelen van het toernooi van gisteren komt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ook nergens meer tegen de jeugd van tegenwoordig
wat voor sport?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat het door het spelen van het toernooi van gisteren komt.
eerste gewonnen, daarna de twee andere mixpartijen verloren.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat het nu een beetje met badminton?
je weet wel wat ik bedoelquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eerste gewonnen, daarna de twee andere mixpartijen verloren.
Ja, dat weet ik, maar daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:
asielzoekersquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ik hoorde mensen in de bosjes praten. Misschien daklozen ofzo.
Scrut zei altijd dat dat seriemoordenaars zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ik hoorde mensen in de bosjes praten. Misschien daklozen ofzo.
Of gewoon bosjesmannen in hun natuurlijke habitatquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrut zei altijd dat dat seriemoordenaars zijn.
oeh klinkt spannend ;-)quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar daar kan ik geen uitspraken over doen.
Ja, een nog niet ontdekte stam.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon bosjesmannen in hun natuurlijke habitat
*doet ramen weer voorzichtig open*quote:
Nee denk toch eerder zwervers ofzo die hun kamp hebben opgeslagen in de bosjes achter het hotel.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrut zei altijd dat dat seriemoordenaars zijn.
Misschien hebben ze wel gewoon taalcursussen gevolgd voordat ze hierheen kwamenquote:
Goed hotel dan, met zwervers in de bosjes.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee denk toch eerder zwervers ofzo die hun kamp hebben opgeslagen in de bosjes achter het hotel.
Nee kan niet. Moeten we zwervers zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel gewoon taalcursussen gevolgd voordat ze hierheen kwamen
Duur hotel, Novotel.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed hotel dan, met zwervers in de bosjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |