*doet ramen weer voorzichtig open*quote:
Nee denk toch eerder zwervers ofzo die hun kamp hebben opgeslagen in de bosjes achter het hotel.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrut zei altijd dat dat seriemoordenaars zijn.
Misschien hebben ze wel gewoon taalcursussen gevolgd voordat ze hierheen kwamenquote:
Goed hotel dan, met zwervers in de bosjes.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee denk toch eerder zwervers ofzo die hun kamp hebben opgeslagen in de bosjes achter het hotel.
Nee kan niet. Moeten we zwervers zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel gewoon taalcursussen gevolgd voordat ze hierheen kwamen
Duur hotel, Novotel.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed hotel dan, met zwervers in de bosjes.
Dan zijn het mensen die uit hun huis moesten zodat er asielzoekers in konden.quote:
Ja jouw gefladder ben ik inmiddels wel gewendquote:
NS... Ik heb elke keer stress als ik in Nederland met de trein naar het vliegveld moetquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Maar kan morgen op mijn gemakje naar de luchthaven lopen zonder stress met die kut NS.
Ja misschien morgenochtend nog even plonzen, maar dan zit ik weer met natte spullen in mijn koffer. Wel toen ik begin van de avond aankwam nog met mijn benen gezwengeld in het water.quote:
Dat is wat waardquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Maar kan morgen op mijn gemakje naar de luchthaven lopen zonder stress met die kut NS.
Je kunt in Nederland gewoon niet op de spoorwegen vertrouwenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NS... Ik heb elke keer stress als ik in Nederland met de trein naar het vliegveld moet
Begrijpelijk ja, OV is ook niet echt een optie voor als je een vlucht wilt halenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NS... Ik heb elke keer stress als ik in Nederland met de trein naar het vliegveld moet
Ja nou ja dat. Naar Schiphol vind ik nooit zo spannend maar naar Eindhoven zijn er gewoon zoveel dingen die mis kunnen gaan. Tot nu toe alleen vorige keer pech gehad toen stonden we stil in Tilburg. Maar nu met die drukte op de luchthavens en de staking van NS wilde ik me de stress maar besparen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
die willen wel heel graag inburgerenquote:
Nee, er is altijd wel wat.. Hoe vaak me die intercity direct niet uitgevallen isquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt in Nederland gewoon niet op de spoorwegen vertrouwen
*klopt af* hier gewoon gelukt..quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja, OV is ook niet echt een optie voor als je een vlucht wilt halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |