ikweethetbeter.nlquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:31 schreef beantherio het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom een akkefietje van twee subtoppers voor zoveel discussie zorgt.![]()
*zoekt dekking*![]()
Waarom zie ik je niet dit soort posts richten aan mensen die bewust alles doen om Lewis naar beneden te halen eigenlijk?quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:38 schreef Sabata het volgende:
[..]
U schijnt een mod te zijn maar uw berichten lijken er vooral op gericht theater te maken en mensen over hun kookpunt te krijgen. U begrijpt IDD heel goed wat u doet, u countert elk argument van het tegendeel met "nee dat is niet waar, het is echt zo als ik beweer". In wezen heeft u geen ongelijk maar de manier waarop u die teksten bezigt lijkt erop gericht datdie opruiing moeten creëren of deelnemers aan de discussie op dit forum kwaad moeten maken.
Ik weet niet of u dit doet om bewust bepaalde groepen fans op te kloten, of u dit doet om lekker te kunnen rellen op uw speelplaats of omdat u fan van een bepaalde coureur bent en niet tegen ongefundeerde, gefundeerde, opbouwende of afbrekende kritiek op die coureur kan. Mijn mening is dat ik daarom niet graag dit subforum meer lees omdat het toch alleen maar in welles nietes ontaard en niet meer gaat over het ontwerp zelf. Ook dit is natuurlijk gewoon een mening van een user, verder geen feit in te bekennen.
ich habe fertig
quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt niet. Kijk maar eens in slow motion, Alonso stijgt op omdat hij op Lewis zijn vloer terechtkomt en begint voor de klap al met tegensturen.
Ben toch benieuwd. Ik wacht geduldigquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:48 schreef Sabata het volgende:
Dank u voor het bewijzen van mn punt. Deze mailbox wordt verder niet uitgelezen.
Nee feiten worden hier zo te zien niet gewaardeerd.quote:
Ik zit nu naar een still te kijken van het moment dat Alonso al op de vloer van Hamilton rijdt... Hij stuurt gewoon naar rechts... Pas als het achterwiel zijn voorwiel raakt slaat zijn stuur naar links, en direct er na stuurt Alonso ook weer gewoon naar rechts.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt niet. Kijk maar eens in slow motion, Alonso stijgt op omdat hij op Lewis zijn vloer terechtkomt en begint voor de klap al met tegensturen.
Nope.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:54 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik zit nu naar een still te kijken van het moment dat Alonso al op de vloer van Hamilton rijdt... Hij stuurt gewoon naar rechts... Pas als het achterwiel zijn voorwiel raakt slaat zijn stuur naar links, en direct er na stuurt Alonso ook weer gewoon naar rechts.
Het is vooral nutteloos omdat het geen bal uitmaakt wat wij er van vinden. Het is een incident, er zijn geen straffen uitgedeeld, move on.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:02 schreef SamCooke het volgende:
Wat een vermoeiende discussie. Als ik het goed begrijp vindt Chevy het een racing incident omdat Alonso naar links zou hebben gestuurd en als bewijs heeft hij een pic geplaatst van een moment na de initiële impact.![]()
En beweert hij verder dat het een fout van Hamilton was maar geen onkunde/blunder/whatever omdat, ja waarom eigenlijk niet?
Dan heb ik dat gemist. Welk punt wil je maken dan met het feit dat Alonso op een gegeven moment naar binnen stuurt?quote:
Ik begrijp niet helemaal hoe dat een reactie is op de post van Divjequote:Wat is er niet duidelijk aan die post?
Er werd hier gevraagd waarom Hamilton geen straf kreeg. Vandaar dusquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:02 schreef SamCooke het volgende:
Wat een vermoeiende discussie. Als ik het goed begrijp vindt Chevy het een racing incident omdat Alonso naar links zou hebben gestuurd en als bewijs heeft hij een pic geplaatst van een moment na de initiële impact.![]()
En beweert hij verder dat het een fout van Hamilton was maar geen onkunde/blunder/whatever omdat, ja waarom eigenlijk niet?
Hamilton kreeg geen straf omdat het in de eerste ronde was. Hier is de verklaring van de FIA, die overigens jouw bewering niet ondersteunt:quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er werd hier gevraagd waarom Hamilton geen straf kreeg. Vandaar dus
quote:Hamilton’s front wheels were ahead of Alonso’s at the entry to the corner. Alonso moved his car off line to the inside with both right side tyres fully on the kerb and even somewhat inside the kerb.
At no point did Alonso appear to lose control or understeer. Hamilton turned into towards the apex of the corner with Alonso still alongside and the collision occurred.
The Stewards considered that this was a first lap incident with a lot of movement relative to other cars in the first few corners, and thus take no further action.
Slaat ook nergens op, er waren helemaal geen andere auto's in de buurt. Hamilton komt hier gewoon weer goed weg.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:10 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Hamilton kreeg geen straf omdat het in de eerste ronde was. Hier is de verklaring van de FIA, die overigens jouw bewering niet ondersteunt:
[..]
Ach joh, dat is elke raceweekend zo, het is treurig maar soit.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:02 schreef SamCooke het volgende:
Ik snap je sentiment, maar dit is wel in lijn met hoe de FIA dit soort incidenten beoordeelt. Als Hamilton niet was uitgevallen maar Alonso hadden de stewards denk ik wel een straf uitgedeeld.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op, er waren helemaal geen andere auto's in de buurt. Hamilton komt hier gewoon weer goed weg.
De reactie van Alonso was een kettingreactie. Maar ja ik geef hier gewoon mijn eigen mening, en wat de FIA wel of niet dacht heb ik ook niet meteen genoteerd.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:10 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Hamilton kreeg geen straf omdat het in de eerste ronde was. Hier is de verklaring van de FIA, die overigens jouw bewering niet ondersteunt:
[..]
Ze zullen het niet toegeven, maar ik denk dat als Alonso schade had en Hamilton doorkon dat Hamilton wel zou zijn gestraft.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:10 schreef SamCooke het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het maar weer snel opgegeven.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:06 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist. Welk punt wil je maken dan met het feit dat Alonso op een gegeven moment naar binnen stuurt?
[..]
Ik begrijp niet helemaal hoe dat een reactie is op de post van Divje
Omdat één van die subtoppers vroeger wel een heel getalenteerde WDC was… en de andere bij een team rijdt dat vorig jaar zoveel herrie schopte.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:31 schreef beantherio het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom een akkefietje van twee subtoppers voor zoveel discussie zorgt.![]()
*zoekt dekking*![]()
Dat denk ik ook, maar de stewards zeggen zelf dat ze nooit kijken naar de uitkomst. We weten gewoon dat dat niet waar is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:15 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik snap je sentiment, maar dit is wel in lijn met hoe de FIA dit soort incidenten beoordeelt. Als Hamilton niet was uitgevallen maar Alonso hadden de stewards denk ik wel een straf uitgedeeld.
Nee, dat is Ferrari, het team is groter dan de coureur, de coureur mag Ferrari niet afvalen, of welk deel van het team dan ook de schuld ergens van geven, anders kan hij direct vertrekkenquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:02 schreef opgebaarde het volgende:
Die Leclerc is een rare vent. Hij neemt graag verantwoordelijkheid voor fouten. Zo ook gisteren meldt hij dat het zijn schuld is dat hij in de pits te hard gereden heeft en ondertussen meldt zijn team dat het komt omdat een sensor kapot was.
Dit ja, totaal oninteressant gezever in mijn opinie. Hamilton zat fout, geeft toe fout te zitten en Alonso vind hem een eikel. Nou, boeiend.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:31 schreef beantherio het volgende:
*zoekt dekking*![]()
Hamilton heeft een mythische status en het is ook een mooie afleiding zodat men het niet hoeft te hebben over de domme fout.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit ja, totaal oninteressant gezever in mijn opinie. Hamilton zat fout, geeft toe fout te zitten en Alonso vind hem een eikel. Nou, boeiend.
Was die actie dom, of vervolgens een minuut je auto kapot trappen? Of was het nog dommer om de auto maar ergens dom in een bocht te zetten terwijl elk andere coureur hem bij een exit bij marshals zou parkeren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hamilton heeft een mythische status en het is ook een mooie afleiding zodat men het niet hoeft te hebben over de domme fout.
Weet je dat zeker, ik dacht dat Vettel dat had in 2013quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog 4 wins dan evenaart Max het record Michael Schumacher van de meeste wins in 1 seizoen
Volgens mij delen ze dat record.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, ik dacht dat Vettel dat had in 2013
De hele week cakequote:Op maandag 29 augustus 2022 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet
Tenzij je echt een cake week hebt
FATWEEK.quote:
care week met cake in een raceweekquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet
Tenzij je echt een cake week hebt
quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
care week met cake in een raceweek
Het blijft Ferrari,quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:08 schreef Twieki het volgende:
Echt... Waarom zou je nog voor Ferrari willen rijden..? Het is een ongelooflijk kutteam.
fuck dit, ben vandaag weer begonnen met werken, wil rustig aandoen ivm vakantie tapas en biertjes.... wat krijg je op de 1ste dag? ontbijt bij jaarstart, lunch bij team vergadering en taart + dikke borrel bij afscheid van collega's die in de vakantie met pensioen zijn gegaan .....quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand op tweakers is creatief met photoshop geweest
Het is ook niet normaal wat dat jong aam het uitspoken is op het moment.quote:
Waarbij Schumacher (18) dat deed in een seizoen met minder races dan Vettel (19).quote:
Een aantal jaar geleden was het nog verboden om tear offs op de baan of in de pitlane te gooien. Mogen ze naast de juwelen, track limits, etc. ook wel op gaan handhavenquote:Op maandag 29 augustus 2022 22:17 schreef franske19 het volgende:
Een Italiaanse journalist heeft diepgravend onderzoek gedaan op basis van de onboard beelden en de tear off die Leclerc's race frustreerde blijkt toch niet van Verstappen te zijn geweest maar van Stroll.
Die regel is na een paar races al geschrapt omdat het vrijwel onmogelijk bleek om het ding in je cockpit te bewaren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden was het nog verboden om tear offs op de baan of in de pitlane te gooien. Mogen ze naast de juwelen, track limits, etc. ook wel op gaan handhaven
Gelukkig, anders had men weer iets om ook dit kampioenschap mee naar beneden te halen...quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:17 schreef franske19 het volgende:
Een Italiaanse journalist heeft diepgravend onderzoek gedaan op basis van de onboard beelden en de tear off die Leclerc's race frustreerde blijkt toch niet van Verstappen te zijn geweest maar van Stroll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |