Joh, de hele f1 Paddock vraagt zich alleen af wanneer inmiddels ipv wie.quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat Leclerc al 3 wedstrijden niet meer bezig is met kampioen worden, hij maakt toch geen kans meer
Grappig is ook wel dat het grote verschil komt omdat de auto's in Spa hoger moesten (gewoon vanwege de aard van het circuit dus niet de TD) en dit dus voor Red Bull geen probleem gaf maar voor Ferrari en Mercedes des te meer.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heer en Meester meneer Verstappen, wat een race, hieruit blijkt maar weer wie de echte wereldkampioen is en blijft!
Zandvoort yeah!
Abu dabhi 2021 zit nog diepquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:53 schreef greysbones het volgende:
Die Engelsen zijn van een andere planeet.
Bij een artikel van Sky over de crash van hami wordt Hami bejubeld en Alonso afgefikt
![]()
![]()
Champ dit en champ datquote:
Ja klopt, heel apart.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig is ook wel dat het grote verschil komt omdat de auto's in Spa hoger moesten (gewoon vanwege de aard van het circuit dus niet de TD) en dit dus voor Red Bull geen probleem gaf maar voor Ferrari en Mercedes des te meer.
heb je de link voor me? vind dat altijd leuk om te lezenquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Champ dit en champ dat![]()
En dan hebben wij een oranje bril
dat tear off gevalletje was natuurlijk lullig maar dat overleg was lachwekkend en niet te vergeten die snelste ronde pogingquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja klopt, heel apart.
ik vond de bandenwisseloverleg met Leclerc het meest hilarische moment gister, man wat amateuristisch weer van Ferrari
Zoek hem zo even opquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je de link voor me? vind dat altijd leuk om te lezen
Ja, iets met wrong place at the same time, die snelste ronde sloeg nergens op, net als the ``tow`` van Ocon en Alonso.. hahaquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat tear off gevalletje was natuurlijk lullig maar dat overleg was lachwekkend en niet te vergeten die snelste ronde poging
duo Benotti?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:24 schreef exile79 het volgende:
Voor de zomer zei Benotti "aanpassingen binnen Ferrari niet nodig. "
Echt niet?
Komt ie wel op terugquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:24 schreef exile79 het volgende:
Voor de zomer zei Benotti "aanpassingen binnen Ferrari niet nodig. "
Echt niet?
Jij hoort iets anders dan ik?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:34 schreef greysbones het volgende:
Aah deze lukt wel
https://fb.watch/fc9pD0j_nC/
Hij zei dat het niet Alonso's fout was maar het specifiek aan Hamilton toeschrijven hoor ik niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:58 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Jij hoort iets anders dan ik?
Tijdens de uitzending op Sky zei Brundle direct dat Lewis daar fout was.
oh het werd wel degelijk geinsinueerd. Ze zeiden ook nog dat Lewis erg blij mocht zijn dat hij hier geen penalty voor kreeg.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij zei dat het niet Alonso's fout was maar het specifiek aan Hamilton toeschrijven hoor ik niet.
Ferrari heeft er al meer dit jaar die hoog zouden scoren in de all time lijsten. Eentje zelfs pas 1 gp geleden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, noem er maar 10 op dan die dommer waren. Ik wacht wel.
Klopt, bij Aken richting Luik, bij Lichtenbusch de grens over en dan rij je om dat knelpunt heen. Maar iedereen rust blind zijn Tomtom achternaquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraagje aan degene die naar Spa zijn geweest.
Volgens een collega kon je na afloop alleen de snelweg op in Noordelijke richting.
En kon je bv niet naar het Oosten (Malmedy) of richting westen/zuid westen. Stavlot/Trois points. Klopt dit?
Verbaas me er sowieso over dat iedereen bij Eijsden de grens overgaat, om dan vanaf knooppunt Verviers in de file aan te sluiten.
Kunt volgens mij beter via Heerlen/Aken rijden. en dan over de Hoge Venen.
Maar geen idee of je in Malmedy met de F1 door kunt.
ging om de reactiesquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:58 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Jij hoort iets anders dan ik?
Tijdens de uitzending op Sky zei Brundle direct dat Lewis daar fout was.
Ik ben dit jaar voor de vierde keer geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens een collega kon je na afloop alleen de snelweg op in Noordelijke richting.
En kon je bv niet naar het Oosten (Malmedy) of richting westen/zuid westen. Stavlot/Trois points. Klopt dit?
Verbaas me er sowieso over dat iedereen bij Eijsden de grens overgaat, om dan vanaf knooppunt Verviers in de file aan te sluiten.
Je bedoelt de reacties van de Hamilton fans? Daar zou ik niet veel waarde aan hechten.quote:
Doe ik ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:06 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je bedoelt de reacties van de Hamilton fans? Daar zou ik niet veel waarde aan hechten.
Zaterdag met de bus op de terugweg waren we in principe zo op de snelweg bij Malmedy, maar iets verderop begon de file pas die ongeveer tot Verviers duurde. Heenweg viel ook heel erg mee. Het grootste probleem was dat veel mensen veel te vroeg de invoegstrook wilden pakken, maar de politie was met motoren bezig om iedereen aan te sporen tot het einde door te rijden. Dat deden we met de bus ook en ging daardoor eigenlijk wel prima.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:56 schreef nils7 het volgende:
Bij Eijsden kon je zo door rijden.
De file is van het circuit tot aan Verviers en daarna kan je doorrijden. (Waar die nu ook nog staat eigenlijk als je op Google Maps kijkt).
Al die jaren al zo geweest.
Perez, Leclerc en Sainz. Ik gun ze alle drie kansen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:34 schreef Nia het volgende:
Spannend wordt nog de strijd om de tweede plaats in het kampioenschap. Ik gok op Sainz.
Het wordt eerder vermoeiendquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
Maar tis wel vermakelijk
Er zijn er al in Zandvoortquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Zijn de vrachtwagens al op onze snelwegen gespot?
Ik heb nog nooit in de file gestaan op de snelweg van Spa. Het dichtsbij kwam de keer dat het het hele weekend verschrikkelijk warm was en de regen genadeloos toe sloeg, maar dat was ook niet veel meer dan gewoon rustig rijden in de drukte.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
Na zaterdag wist je het al. Gelukkig reden er nog 19 auto's op de baan om wat actie te brengen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:34 schreef THEFXR het volgende:
het was best saai, na 12 ronden wist je het al.
ja dit was wel totale dominantie, in Zandvoort zal het dichter bij elkaar zitten al schijnen ze daar ook iets meer bodemvrijheid nodig te hebben dan in bijvoorbeeld Hongarije maar niet zo extreem als in Spa.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:34 schreef THEFXR het volgende:
de bookmakers hadden ook max op 1, daar bleek het al uitquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na zaterdag wist je het al. Gelukkig reden er nog 19 auto's op de baan om wat actie te brengen.
quote:Ferrari. Sigh. If the strategists were football coaches I confidently predict they'd respond to being 2 nil up at halftime by tying the player's shoelaces together to see if it made them run faster.
Het zou bovendien zomaar kunnen regenen komend weekend!quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dit was wel totale dominantie, in Zandvoort zal het dichter bij elkaar zitten al schijnen ze daar ook iets meer bodemvrijheid nodig te hebben dan in bijvoorbeeld Hongarije maar niet zo extreem als in Spa.
Wasvoortquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou bovendien zomaar kunnen regenen komend weekend!
Houden ze 'm op de baan? Gaat er niks stuk? Valt er een bui? Het blijft altijd spannend tot het eind imho.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:34 schreef THEFXR het volgende:
Het venijn zit hem in de staartquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Houden ze 'm op de baan? Gaat er niks stuk? Valt er een bui? Het blijft altijd spannend tot het eind imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |