Nepclub vind ik wat flauw voor een club die zich volledig op eigen kracht weer heeft opgericht.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zag er tot de 89ste minuut ook niet goed uit.
Onverdiende punten voor die nepclub.
Dan komt dat toch goed voor je uit als AZ-supporter.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nepclub vind ik wat flauw voor een club die zich volledig op eigen kracht weer heeft opgericht.
Maar ik bedoel: PSV en AZ lijken dit jaar toch wel geduchte concurrenten. Je zou ze vanuit Feyenoordperspectief liever wat zwakker zien.
Maar hoezo klote voor de club dan? Je hebt een prima zomer gehad zonder dat Arnesen daar aan te pas gekomen is.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:13 schreef Elan het volgende:
Wat een klote situatie voor de club, maar vooral voor hem.
Wat ik me wel afvraag of er helemaal geen uitzicht meer is op herstel, bedoel een bacteriële infectie kan je aan komen te overlijden als het ernstig genoeg is maar normaal gesproken gaat dat toch wel weer over op enig moment? Komt hij dan terug in dienst, of speelt er iets anders?
Het heeft niet zoveel met zijn gezondheid te maken he. Zover wij weten dan.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:13 schreef Elan het volgende:
Wat een klote situatie voor de club, maar vooral voor hem.
Wat ik me wel afvraag of er helemaal geen uitzicht meer is op herstel, bedoel een bacteriële infectie kan je aan komen te overlijden als het ernstig genoeg is maar normaal gesproken gaat dat toch wel weer over op enig moment? Komt hij dan terug in dienst, of speelt er iets anders?
Gok dat e.e.a. aan transfers echt wel in nauw overleg zoniet direct bij Arnesen vandaan komt. Daarbij wil Te Kloese niet TD worden of blijven dus moet je op zoek naar een vervanger.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar hoezo klote voor de club dan? Je hebt een prima zomer gehad zonder dat Arnesen daar aan te pas gekomen is.
Is het nu al bekend dat Kloese geen TD wil worden ja? Anders direct doorschuiven.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Gok dat e.e.a. aan transfers echt wel in nauw overleg zoniet direct bij Arnesen vandaan komt. Daarbij wil Te Kloese niet TD worden of blijven dus moet je op zoek naar een vervanger.
Oh, wat dan? Dit artikel hint daar toch stevig op:quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel met zijn gezondheid te maken he. Zover wij weten dan.
Natuurlijk heeft dat het wel. Op korte termijn kan hij nog niet aan de slag en er is ook nog geen zich op wanneer hij dat wel kan op de lange termijn. Kijkende naar het feit dat hij 65 is en nog maar een contract voor een jaar heeft is het volkomen logisch dat je met elkaar gaat praten en eventueel al vervroegd afscheid van elkaar neemt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel met zijn gezondheid te maken he. Zover wij weten dan.
Oh ik had alleen dat 1908.nl stuk gelezen waarin staat 'Maar met mijn gezondheid gaat het heel goed.'. Hij was ook alweer in de voorbereiding (maar dat was twee weken na het bericht dat hij een stapje terug zou doen) aanwezig op 1908.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh, wat dan? Dit artikel hint daar toch stevig op:
https://www.telegraaf.nl/(...)oord-gaan-uit-elkaar
Hij zei toen dat hij hier aan begon dat hij niet die intentie had. Maar wellicht denk hij er na afgelopen zomer anders overquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is het nu al bekend dat Kloese geen TD wil worden ja? Anders direct doorschuiven.
Is gewoon allemaal publiekelijk bekend dat hij nog lang niet fit en gezond genoeg is hoor. Dat wordt al maanden bericht in alle media, vandaag ook weer. Maar goed, je kan natuurlijk ook onze insiders op twitter geloven en denken dat hij eruit gewipt is vanwege een machtsstrijd.quote:
Z'n contract loopt ook gewoon af uiteindelijk maar vanuit het perspectief van de club zou je toch (los van zijn ziektebed) weinig aanleiding zijn om niet verder te willen. Het begon zowaar ergens op te lijken.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik had alleen dat 1908.nl stuk gelezen waarin staat 'Maar met mijn gezondheid gaat het heel goed.'. Hij was ook alweer in de voorbereiding (maar dat was twee weken na het bericht dat hij een stapje terug zou doen) aanwezig op 1908.
Ach ja, we zullen het vanzelf wel horen.
Je kan het ook gewoon niet weten.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is gewoon allemaal publiekelijk bekend dat hij nog lang niet fit en gezond genoeg is hoor. Dat wordt al maanden bericht in alle media, vandaag ook weer. Maar goed, je kan natuurlijk ook onze insiders op twitter geloven en denken dat hij eruit gewipt is vanwege een machtsstrijd.
Er lijkt wel meer achter te zitten ja, denk dat we nog even een week moeten wachten voor de serieuze journalistiek met nieuws komt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Z'n contract loopt ook gewoon af uiteindelijk maar vanuit het perspectief van de club zou je toch (los van zijn ziektebed) weinig aanleiding zijn om niet verder te willen. Het begon zowaar ergens op te lijken.
Maar we weten het dus wel, aangezien het gewoon in de media wordt en werd bericht. In het artikel van de Telegraaf staat bijvoorbeeld dat hij in het najaar weer geopereerd moet worden. Dan zal hij er ongetwijfeld wéér een tijdje uit liggen. Ik vind het nogal debiel om de berichtgeving van de traditionele media aan de ene kant(AD, Telegraaf, Rijnmond, etc.) en van de twitter debieltjes aan de andere kant even serieus te nemen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon niet weten.
Echt, jij doet hetzelfde als die zogenaamde Twitter debieltjes waar je het telkens over hebt (tip: volg ze niet), maar dan in tegenovergestelde richting.
Ferry de Haan was ooit bijna international van oranjequote:Op zondag 28 augustus 2022 19:38 schreef Elan het volgende:
#ANNOUNCE Ferry de Haan.
Weten jullie nog dat die bedankte voor de eer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |