Het wachten nu is op de eerste mepschijtlolligheden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom? En zijn moeder is er ook
Toen het plan af was, plan FU denk ik, was er nog maar een rondje om het in te doen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:40 schreef PzKpfw het volgende:
Welk plan was dat op het laatst bij Ferrari?
Ik had 'm goedquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zegt wel iets over de expertise van de mensen in dit topic
Ik hoop dat ik het goed verstond want dat is leukerquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik verstond:
"So for you it was fine?" [first lap]
Bijna een botsingquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Veroorzaakt bijna een botsing met een HAAS. Maar blijf volhouden dat dat normaal is.
Sainz is een constantere coureur dan Leclerc, zonder de uitvalbeurten van Sainz had hij allang voorgestaan in het WKquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:42 schreef heywoodu het volgende:
"I was like that, but every lap"![]()
Sainzbaas
Ferrari kwam erachter dat ze vandaag nog geen strategische blunder hadden gemaakt, dus dat moest nog even gebeuren.quote:
Plan P6quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:40 schreef PzKpfw het volgende:
Welk plan was dat op het laatst bij Ferrari?
In welke van 11 regeringen zit die nu weer?quote:
Ja, die zou Lewis wel eens kunnen winnen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgende week kan interessanter worden
Op elk treetje staat Ferrari.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
1,2 RB..het begint voorspelbaar te worden....
Samen met Floorquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Als Max volgende week wint verwacht ik het Wilhelmus live van de Marinierskapel.
Maar waarom zou je gaan lopen driften na een chicane? Totaal onnodig.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Bijna een botsingIk mag toch aannemen dat die Haas coureur gewoon met de ogen open rijdt?
En heeft een beter race-inzicht. Ook beter dan zijn team trouwensquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sainz is een constantere coureur dan Leclerc, zonder de uitvalbeurten van Sainz had hij allang voorgestaan in het WK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |