Wel een prima reactie. Eerlijk. Had iets teveel praatjes eerder dit seizoen.quote:
Veroorzaakt bijna een botsing met een HAAS. Maar blijf volhouden dat dat normaal is.quote:
Die rijden meteen door naar Italie, dan zijn ze daar in elk geval wel als eersten.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met de huidige serie beslissingen is het al knap als de Ferrari vrachtwagens alle volgende circuits weten te vinden...
Tetten zijn nooit verkeerd.quote:
Dat viel ook wel mee, aanstellerquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Veroorzaakt bijna een botsing met een HAAS. Maar blijf volhouden dat dat normaal is.
Ojah, causing an almost collision!quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Veroorzaakt bijna een botsing met een HAAS. Maar blijf volhouden dat dat normaal is.
Plan S(peeding in pitlane)quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:40 schreef PzKpfw het volgende:
Welk plan was dat op het laatst bij Ferrari?
Plan LP: lose positionquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:40 schreef PzKpfw het volgende:
Krijgt Kevin ook bedreigingen nu zoals die Britse voetballer een tijdje terug?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:57 schreef Nizno het volgende:
[ twitter ]
kevin en max doen ook shirtje ruilen
plan Gquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:40 schreef PzKpfw het volgende:
Standaard een paar extra regels om Hamilton geen straf te geven.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:39 schreef fietsie het volgende:
Sir Lewis wil niet naar z'n blinde vlek laten kijken door de dokter..
https://www.fia.com/sites(...)Medical%20Centre.pdf
weeknie staat er niet bij, moet je even aan kevin vragenquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Krijgt Kevin ook bedreigingen nu zoals die Britse voetballer een tijdje terug?
Waarom? En zijn moeder is er ookquote:
Staat op P4.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:41 schreef MoreDakka het volgende:
Waar was die poll over Russell die het podium zou halen gebleven?
Het wachten nu is op de eerste mepschijtlolligheden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom? En zijn moeder is er ook
Toen het plan af was, plan FU denk ik, was er nog maar een rondje om het in te doen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:40 schreef PzKpfw het volgende:
Ik had 'm goedquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zegt wel iets over de expertise van de mensen in dit topic
Ik hoop dat ik het goed verstond want dat is leukerquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik verstond:
"So for you it was fine?" [first lap]
Bijna een botsingquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sainz is een constantere coureur dan Leclerc, zonder de uitvalbeurten van Sainz had hij allang voorgestaan in het WKquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:42 schreef heywoodu het volgende:
"I was like that, but every lap"![]()
Sainzbaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |