als je niks mankeert heb je er inderdaad niets te zoeken. Wegwezen, ruimte maken voor de hulpverlening.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je eigen gezinsleden gewond zijn, laat je die niet alleen om anderen te gaan helpen.
Hoe meer mensen zelf naar het ziekenhuis rijden, hoe minder slachtoffers ter plekke zijn.
Moet dat dan, het is vrij normaal dat die gozer (met een trauma) even vast blijft.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Lees niets over wie zijn advocaat is?
Mwah voor de meeste Refo's is het Koningshuis zeer belangrijk dus dit is zo gek nog niet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Fijn. Dit gaat deze mensen helpen.
Hopelijk kunnen ze de dader vindenquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:35 schreef Tengano het volgende:
Er zitten 16rechercheurs op deze zaak
[ twitter ]
We are getting closer...quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:10 schreef VersKers het volgende:
Ik gok zo dat de media binnen afzienbare tijd zal spreken over een verwarde man
quote:Volgens een ooggetuige was de trucker in ’verwarde’ toestand na het ongeluk.
https://www.telegraaf.nl/(...)stuur-en-gaf-dot-gas
hehe... Ik neem aan dat het aantal zo groot is door het groot aantal getuigen/slachtoffersquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze de dader vinden
Nah, dit is eerder uit PR-overwegingen. Het betekent vooral dat mensen bij wie is ingebroken, of wiens winkel is overvallen, of wiens zak is gerold, weer de boom in kunnen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:53 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
hehe... Ik neem aan dat het aantal zo groot is door het groot aantal getuigen/slachtoffers
Ik vroeg me zelf ook al af waar ze ineens zomaar 16 rechercheurs vandaan haaldenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:55 schreef Janneke141 het volgende:
Nah, dit is eerder uit PR-overwegingen. Het betekent vooral dat mensen bij wie is ingebroken, of wiens winkel is overvallen, of wiens zak is gerold, weer de boom in kunnen.
Die zaten sowieso al in een boomquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nah, dit is eerder uit PR-overwegingen. Het betekent vooral dat mensen bij wie is ingebroken, of wiens winkel is overvallen, of wiens zak is gerold, weer de boom in kunnen.
Je kunt hier vast een paar centimeter aan rapporten over vol schrijven hoor. Maar het is niet dat dat verder ook maar iets toevoegt aan de primaire taak van de politie - de veiligheid van de samenleving.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:57 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Die zaten sowieso al in een boom
Inderdaad een mooie PR-stunt. Hier zal toch redelijk weinig recherge-werk aan zitten?
Serieus? Wat denk je wel niet. De Chauffeur heeft ook een ietsje pietsje traumaquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:57 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Die zaten sowieso al in een boom
Inderdaad een mooie PR-stunt. Hier zal toch redelijk weinig recherge-werk aan zitten?
-contact met werkgever chauffeur
-contact met chauffeur wit busje (bakwagentje?)
-contact met organisator BBQ
-50 ooggetuigen (gokje)
Lachwekkend jij. Zeker onlangs een boete gehad?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt hier vast een paar centimeter aan rapporten over vol schrijven hoor. Maar het is niet dat dat verder ook maar iets toevoegt aan de primaire taak van de politie - de veiligheid van de samenleving.
Het houdt ze letterlijk van de straat. En dat is in dit geval natuurlijk geen goed teken.
Dus als een persoon een trauma heeft, is contact met de Politie/Recherge niet logisch?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus? Wat denk je wel niet. De Chauffeur heeft ook een ietsje pietsje trauma
Nee hoor, ik kijk wel uit. Maar als je de politie nodig hebt als hulpbehoevende, dan moet je vooral niet op ze rekenen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Lachwekkend jij. Zeker onlangs een boete gehad?
Misschien jouw ervaring, ik heb er hele andere ervaringen mee.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk wel uit. Maar als je de politie nodig hebt als hulpbehoevende, dan moet je vooral niet op ze rekenen.
Ja erg logisch eigenlijk. Niemand wilde dit. De chauffeur niet en de BBQ mensen ook niet. Een fucking kut naar ONGELUK.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:06 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dus als een persoon een trauma heeft, is contact met de Politie/Recherge niet logisch?
OK
Wat denk ik wel niet dan?
Nou leg eens uit commissaris, wat gaan die 16 rechercheurs in deze zaak allemaal voor belangrijke dingen doen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Misschien jouw ervaring, ik heb er hele andere ervaringen mee.
De politie doet het waarschijnlijk nooit goed in de ogen van sommigen, je zoveelste stemmingmakerijpost trouwens.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vroeg me zelf ook al af waar ze ineens zomaar 16 rechercheurs vandaan haalden![]()
Ik dacht altijd dat de politie zo onderbezet was![]()
Dit.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De politie doet het waarschijnlijk nooit goed in de ogen van sommigen, je zoveelste stemmingmakerijpost trouwens.
Politiewerk. in dit geval:quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou leg eens uit commissaris, wat gaan die 16 rechercheurs in deze zaak allemaal voor belangrijke dingen doen?
Ik denk dat zondag niet zo geldig is als je wisseldiensten werkt. Maar je mag niet werken van de kerk op zondag.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:19 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dit.
En op zondag kun je waarschijnlijk wel een trommeltje mensen/rechercheurs open trekken.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat zondag niet zo geldig is als je wisseldiensten werkt. Maar je mag niet werken van de kerk op zondag.
Van de orthodoxe stromingen ja, die een kleine minderheid vormen van het totaal. De rest heeft daar helemaal geen bezwaar tegen, het is geen 1960 meer.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat zondag niet zo geldig is als je wisseldiensten werkt. Maar je mag niet werken van de kerk op zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |