quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:27 schreef Zipportal het volgende:
Kwalificatie is niet live volgende week op de NOS.
De vaste COR-users moesten hier even bij gniffelen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel een leuke start
"En de hooibalen gaan aan..."
CORquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De vaste COR-users moesten hier even bij gniffelen.
Is dat subforum nog niet opgehevenquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat domme wielrennen is belangrijker.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De NOS doet zijn naam geen eer aan
@Treinhoer @Treinhomoquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
mn tv is terug gegaan naar stingray... nu karaoke met queenquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
Sfeer zit er hier ook goed in, hopelijk blijft dat zo
Pfff, ouderwetse sport waarbij je zelf spierkracht moet leveren om jezelf voort te bewegenquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat domme wielrennen is belangrijker.
Ouderwetse sport waar het negen van de tien keer geen ene flikker uit maakt wat je in de eerste helft doet, omdat iedereen toch gezellig in een groepje bij elkaar blijft.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pfff, ouderwetse sport waarbij je zelf spierkracht moet leveren om jezelf voort te bewegen
Fietsen is geen sportquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat domme wielrennen is belangrijker.
Lekker naar elkaars achterste kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ouderwetse sport waar het negen van de tien keer geen ene flikker uit maakt wat je in de eerste helft doet, omdat iedereen toch gezellig in een groepje bij elkaar blijft.
FreddieGodquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn tv is terug gegaan naar stingray... nu karaoke met queen
En ruiken, stukje zweetspleetquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker naar elkaars achterste kijken
Daarom moet je de laatste 5 minuten kijken net als bij een Arnold schwarzenegger filmquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ouderwetse sport waar het negen van de tien keer geen ene flikker uit maakt wat je in de eerste helft doet, omdat iedereen toch gezellig in een groepje bij elkaar blijft.
Wielrennen is niets meer dan "follow the smell of ass-sweat".quote:
Eens, dan gebeurt alle actie die dan in die 5 minuten anderhalf uur lijkt te duren!quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom moet je de laatste 5 minuten kijken net als bij Arnold schwarzenegger film
De NOS snapt dat gewoon niet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom moet je de laatste 5 minuten kijken net als bij een Arnold schwarzenegger film
NOS staat dan ook voor Niet Overweldigend Slim.quote:
Nee, het lijkt mij een simpele optelsom te zijn geweest. Niet alleen wat er in Baku gebeurde....quote:
Als het ijskoud wordt dan ben ik er ookquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
Sfeer zit er hier ook goed in, hopelijk blijft dat zo
Moet je nog een paar maanden wachtenquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Als het ijskoud wordt dan ben ik er ook
Zo diep als de Britten in de aars van Mercedes.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee, het lijkt mij een simpele optelsom te zijn geweest. Niet alleen wat er in Baku gebeurde....
Maargoed, teamgenoten hoeven niet altijd elkaars beste vrienden te zijn. Lewis en Nico Rosberg was ook niet zo'n beste combi.
Vroegah waren ze beste vrienden (Lewis en Nico)quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee, het lijkt mij een simpele optelsom te zijn geweest. Niet alleen wat er in Baku gebeurde....
Maargoed, teamgenoten hoeven niet altijd elkaars beste vrienden te zijn. Lewis en Nico Rosberg was ook niet zo'n beste combi.
Totdat er eentje besloot vuile spelletjes te spelen en iedereen tegen elkaar op te stoken. Net zoals in 2007 gebeurdequote:Op zondag 28 augustus 2022 13:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Vroegah waren ze beste vrienden (Lewis en Nico)
Race is toch pas om 3 uur?quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:46 schreef R-woud93 het volgende:
Over 15 minuten open ik een flesje bier
Just checkingquote:
Nee, ik dacht dat ie misschien bij de start een biertje opentrokquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat die een alcoholist is?
Alleen van vrijdag t/m zondagquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat die een alcoholist is?
Ben gewend omdat om 14:00 uur te doen, vaak de start van de MotoGPquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat ie misschien bij de start een biertje opentrok
okquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat ie misschien bij de start een biertje opentrok
Dat magquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben gewend omdat om 14:00 uur te doen, vaak de start van de MotoGP
Ik ga voor de f1tv voorbeschouwing en race op canvas zenderquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Canvas begint om 14:45 met de uitzending.
Erhm... hard?quote:
Planning, neem aan omdat je er momenteel een soldaat aan het maken ben.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:46 schreef R-woud93 het volgende:
Over 15 minuten open ik een flesje bier
Welke races zijn er nog meer live naast zandvoort ik dacht dat ze er meer live mochten uitzenden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:27 schreef Zipportal het volgende:
Kwalificatie is niet live volgende week op de NOS.
Ik loop NU naar de koelkastquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:55 schreef mikieu het volgende:
[..]
Planning, neem aan omdat je er momenteel een soldaat aan het maken ben.
Niks.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Welke races zijn er nog meer live naast zandvoort ik dacht dat ze er meer live mochten uitzenden.
plan Dquote:
Zandvoort is nationale aangelegenheid en dus publiekelijk te zien. Andere races niet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Welke races zijn er nog meer live naast zandvoort ik dacht dat ze er meer live mochten uitzenden.
Precies, bij de TT van Assen geldt hetzelfdequote:Op zondag 28 augustus 2022 13:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zandvoort is nationale aangelegenheid en dus publiekelijk te zien. Andere races niet.
Volgende week plan Z van Zandvoortquote:
Plan Z was van Mazepinquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende week plan Z van Zandvoort
viaplay ookquote:
Plan Barrier?quote:
Staat er wat zelfverzekerderquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:02 schreef StephanL het volgende:
Sow Amber![]()
Ze is wel beter geworden volgens mij dan in het begin. Het loopt allemaal een stukje beter.
Copies thatquote:
Misschien is ze even goed doorgesmeerdquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:02 schreef StephanL het volgende:
Sow Amber![]()
Ze is wel beter geworden volgens mij dan in het begin. Het loopt allemaal een stukje beter.
Picsquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:02 schreef StephanL het volgende:
Sow Amber![]()
Plan G dus voor Leclerc en plan M voor Latifiquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Plan G voor Grindbak
Plan M voor muur
Gewoon plan A (asfalt) dus.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Plan G voor Grindbak
Plan M voor muur
Lolquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien is ze even goed doorgesmeerd
moet je kijkenquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is Ferrari plan Spa nog aan het uitleggen aan de coureursquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende week plan Z van Zandvoort
Met een kaars?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan is Ferrari plan Spa nog aan het uitleggen aan de coureurs
Dat kan Lucille Werner niet zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:02 schreef StephanL het volgende:
Sow Amber![]()
Druipkaars dan welquote:
VIel wel mee opzich hoor. Ze heeft een blauw blouseje aan en een spijkerbroekquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet, anders had ik dat natuurlijk gedaan.
ze heeft een aantal pluspuntenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV: Geweldig om Tatiana Calderón haar talent terug in F2 te hebben.
Euh....
Bedoel je die 2 aan de voorkantquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze heeft een aantal pluspunten
Dat is wel op na vorig jaarquote:
Ze beginnen op Sky te lijkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV speculeert ook in de voorbeschouwing dat Yuki de penalty moet pakken om Verstappen te helpen.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV speculeert ook in de voorbeschouwing dat Yuki de penalty moet pakken om Verstappen te helpen.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waar heeft verstappen precies hulp bij nodig?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ze eindigden met een knipoog dat hij het waarschijnlijk helemaal niet nodig heeft.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:10 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Waar heeft verstappen precies hulp bij nodig?
sowieso waarom zou AT helpen?!?!quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:10 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Waar heeft verstappen precies hulp bij nodig?
Pluspuntjes. Beetje plan A of B.quote:
F1TV is langzaam Sky v2 aan het worden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |