Moet je nog een paar maanden wachtenquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Als het ijskoud wordt dan ben ik er ook
Zo diep als de Britten in de aars van Mercedes.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee, het lijkt mij een simpele optelsom te zijn geweest. Niet alleen wat er in Baku gebeurde....
Maargoed, teamgenoten hoeven niet altijd elkaars beste vrienden te zijn. Lewis en Nico Rosberg was ook niet zo'n beste combi.
Vroegah waren ze beste vrienden (Lewis en Nico)quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee, het lijkt mij een simpele optelsom te zijn geweest. Niet alleen wat er in Baku gebeurde....
Maargoed, teamgenoten hoeven niet altijd elkaars beste vrienden te zijn. Lewis en Nico Rosberg was ook niet zo'n beste combi.
Totdat er eentje besloot vuile spelletjes te spelen en iedereen tegen elkaar op te stoken. Net zoals in 2007 gebeurdequote:Op zondag 28 augustus 2022 13:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Vroegah waren ze beste vrienden (Lewis en Nico)
Race is toch pas om 3 uur?quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:46 schreef R-woud93 het volgende:
Over 15 minuten open ik een flesje bier
Just checkingquote:
Nee, ik dacht dat ie misschien bij de start een biertje opentrokquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat die een alcoholist is?
Alleen van vrijdag t/m zondagquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat die een alcoholist is?
Ben gewend omdat om 14:00 uur te doen, vaak de start van de MotoGPquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat ie misschien bij de start een biertje opentrok
okquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat ie misschien bij de start een biertje opentrok
Dat magquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben gewend omdat om 14:00 uur te doen, vaak de start van de MotoGP
Ik ga voor de f1tv voorbeschouwing en race op canvas zenderquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Canvas begint om 14:45 met de uitzending.
Erhm... hard?quote:
Planning, neem aan omdat je er momenteel een soldaat aan het maken ben.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:46 schreef R-woud93 het volgende:
Over 15 minuten open ik een flesje bier
Welke races zijn er nog meer live naast zandvoort ik dacht dat ze er meer live mochten uitzenden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:27 schreef Zipportal het volgende:
Kwalificatie is niet live volgende week op de NOS.
Ik loop NU naar de koelkastquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:55 schreef mikieu het volgende:
[..]
Planning, neem aan omdat je er momenteel een soldaat aan het maken ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |