Niks.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Welke races zijn er nog meer live naast zandvoort ik dacht dat ze er meer live mochten uitzenden.
plan Dquote:
Zandvoort is nationale aangelegenheid en dus publiekelijk te zien. Andere races niet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Welke races zijn er nog meer live naast zandvoort ik dacht dat ze er meer live mochten uitzenden.
Precies, bij de TT van Assen geldt hetzelfdequote:Op zondag 28 augustus 2022 13:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zandvoort is nationale aangelegenheid en dus publiekelijk te zien. Andere races niet.
Volgende week plan Z van Zandvoortquote:
Plan Z was van Mazepinquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende week plan Z van Zandvoort
viaplay ookquote:
Plan Barrier?quote:
Staat er wat zelfverzekerderquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:02 schreef StephanL het volgende:
Sow Amber![]()
Ze is wel beter geworden volgens mij dan in het begin. Het loopt allemaal een stukje beter.
Copies thatquote:
Misschien is ze even goed doorgesmeerdquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:02 schreef StephanL het volgende:
Sow Amber![]()
Ze is wel beter geworden volgens mij dan in het begin. Het loopt allemaal een stukje beter.
Picsquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:02 schreef StephanL het volgende:
Sow Amber![]()
Plan G dus voor Leclerc en plan M voor Latifiquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Plan G voor Grindbak
Plan M voor muur
Gewoon plan A (asfalt) dus.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Plan G voor Grindbak
Plan M voor muur
Lolquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien is ze even goed doorgesmeerd
moet je kijkenquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien is ze even goed doorgesmeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |