Nee dat werkt dan hetzelfde als hierquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:49 schreef Smart_ass het volgende:
Oke wacht ik ben in de war nu. Onze autostoel waarbij je de base vastzet en dan het stoeltje zelf er in en eruit klikt: die base zit vast met isofix.
Maar het andere stoeltje dat we hebben dat gewoon vaststaat in de auto, die kun je zowel met isofix als met gordel vastzetten, en gordel werd aangeraden. Dat bedoelde ik. Maar die heeft niet meer zo’n base waarbij je het stoeltje erin en eruit klikt.
nee joh, geeft niks! Ik snap het weer en het werkt dus precies zoals hierquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:51 schreef Smart_ass het volgende:
Ja sorry eigenlijk zou ik hier ook helemaal niet moeten reageren want het werkt hier misschien wel heel anders inderdaad.
Ja, als ik weet dat hij sowieso gaat slapen dan doe ik hem alvast in de slaapstand, maar vaak levert dat strijd op haha dus meestal pas tijdens het rijden als hij in slaap gevallen is. Helaas wordt hij te groot voor de Axissfix dus we moeten iets anders. Helemaal als we in de zomer langere stukken gaan rijden dan is het wel fijn als hij ook fijn kan zitten/slapen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:25 schreef Ynske het volgende:
Ik heb de axxifix altijd in de slaapstand staan. Vind meneer fijner zitten
Onze kinderen slapen altijd met hun hoofd in de goede stand in hun cybex stoelen. Over twee weken 3 jaar en eentje 5,5 jaar. Jongste in een variant met een vanglichaam en oudste met de gordel. Hoofdsteun kun je aanpassen maar volgens mij is de algemene houding van de rugsteun zo goed dat ze daardoor altijd goed zitten met hun hoofd. Dat was bij de variant van maxi cosi die we getest hebben niet zo in dezelfde auto.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:49 schreef June. het volgende:
Wij zoeken voor T die in de zomer 3,5 jr is ook een vervolgstoel. Dan kan baby in de maxicosi axiss of dualfix.
Welke raden jullie aan? Eis is dat het zowel met als zonder isofix te bevestigen is (zodat we hem ook voorin kunnen zetten bij wagenziekte) en bij voorkeur een met een slaapstand. Hoewel ik me wel afvraag of zo'n slaapstand überhaupt zin heeft bij dit soort stoelen.
Bubblebum!quote:Op woensdag 5 april 2023 22:06 schreef Kyara het volgende:
Iemand ervaring met zitverhogers en oudere kinderen? We hebben onze zitverhogers vorig jaar de deur uit gedaan. Kinderen vonden ze echt niet fijn zitten. Hard en zitje niet breed genoeg meer (ondanks erg smalle kinderen).
Nu gaan we dit jaar op vakantie naar Zwitserland en Italië en aangezien ze nog geen 1,50 of 36 kilo zijn, moeten ze nu dus weer in een stoeltje. Dat willen we wel zo comfortabel mogelijk doen natuurlijk. Maar ik vind het nogal een verschil of je een kind van 4 of een kind van 10/11 of zo'n stoeltje zet. Maar daar zie ik geen onderscheid in.
Iemand tips?
Ook voor grotere kinderen? Ik lees namelijk dat hij smaller is dan normale zitjes. En een aantal reviews geven ook oncomfortabel aan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:26 schreef avotar het volgende:
[..]
Bubblebum!
https://www.bol.com/nl/nl(...)rt/9200000013435461/
Ideaal. Met geleiden voor de gordel en makkelijk op te blazen en eventueel op te bergen door hem leeg te laten lopen.
Mijn dochter heeft er tot haar 9e op gezeten.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ook voor grotere kinderen? Ik lees namelijk dat hij smaller is dan normale zitjes. En een aantal reviews geven ook oncomfortabel aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |