Hamilton ging voor de snelste ronde.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:37 schreef Black-Death het volgende:
Ben heel benieuwd naar Zandvoort.
Had in mijn hoofd dat Verstappen daar vorig jaar heel nipt had gewonnen, maar net even opgezocht; Hamilton op 20 sec, Bottas op 56 sec en de rest van het veld op minstens 1 ronde gezet
Oh ja dat zie je snel als je snel de uitslag opzoektquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton ging voor de snelste ronde.
Desalniettemin kwam Verstappen nooit echt onder druk te staan van wie dan ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton ging voor de snelste ronde.
F1 auto ontwikkeling is in principe een evolutie en geen revolutie en we weten uit het verleden dat je 3 tienden niet zomaar goed maakt dus ik zie ze dat volgend jaar ook niet redden maar het kan natuurlijk ook zijn op een gegeven moment dat Red Bull aan de max zit qua ontwikkeling of dat de vooruitgang marginaal wordt en dan komt het allemaal weer wat dichter bij elkaar te zitten, dus er vanuit gaan dat Mercedes tot 2026 niet mee doet vind ik ik wat voorbarig.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het voornaamste probleem dat ze hebben is dat hun motor niet langer veruit de beste van het veld is. En dat gaat tot 2026 ook niet meer veranderen. Dus ze zullen nu opeens een dijk van een chassis moeten bouwen om competitief te zijn en voorlopig blijken ze daar niet zo goed in te zijn
Dat ben ik wel met je eens, hoor. Het is een enorm team dat je niet moet onderschatten. Maar ik denk wel dat nu de motoren gelijkgetrokken zijn en voor de komende jaren vastliggen, ze hun grote troef niet langer in handen hebben. Dus de manier waarop ze de afgelopen 8 constructeurskampioenschappen hebben gewonnen gaat nu niet meer lukken de komende jaren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
F1 auto ontwikkeling is in principe een evolutie en geen revolutie en we weten uit het verleden dat je 3 tienden niet zomaar goed maakt dus ik zie ze dat volgend jaar ook niet redden maar het kan natuurlijk ook zijn op een gegeven moment dat Red Bull aan de max zit qua ontwikkeling of dat de vooruitgang marginaal wordt en dan komt het allemaal weer wat dichter bij elkaar te zitten, dus er vanuit gaan dat Mercedes tot 2026 niet mee doet vind ik ik wat voorbarig.
Ze kunnen, als het meezit, vast wel weer meedoen. Echter zie ik ze niet dominant worden en daarom zeg ik vooral dat Lewis geen kans meer maakt op een achtste wereldtitel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
F1 auto ontwikkeling is in principe een evolutie en geen revolutie en we weten uit het verleden dat je 3 tienden niet zomaar goed maakt dus ik zie ze dat volgend jaar ook niet redden maar het kan natuurlijk ook zijn op een gegeven moment dat Red Bull aan de max zit qua ontwikkeling of dat de vooruitgang marginaal wordt en dan komt het allemaal weer wat dichter bij elkaar te zitten, dus er vanuit gaan dat Mercedes tot 2026 niet mee doet vind ik ik wat voorbarig.
Ik zie dan liever teams als Alpine of McLaren meestrijden om de overwinningen, samen met Red Bull en Ferrari.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze kunnen, als het meezit, vast wel weer meedoen. Echter zie ik ze niet dominant worden en daarom zeg ik vooral dat Lewis geen kans meer maakt op een achtste wereldtitel.
Hij moet dan afrekenen met Max in de Red Bull, Russell als teamgenoot en eventueel nog Leclerc/Sainz. Enige kans dat Lewis nog een titel pakt is als hij weer in een dominante auto gaat rijden waar hij zonder moeite een paar tienden per rondje sneller is.
Ik hoop zelfs dat ze volgend jaar weer mee kunnen doen voor de overwinningen, maakt het alleen maar leuker. Hoe graag ik ook Max zie winnen zit ik niet te wachten op 24 races zoals die in België vorige week.
Nee, liever meerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook Max zie winnen zit ik niet te wachten op 24 races zoals die in België vorige week.
Eens. Gewoon de volgende 7 jaar elke Grand Prix achter elkaar winnen die er is. Dan heb je een megarecord in handen.quote:
Juist, verpulver ALLESquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Gewoon de volgende 7 jaar elke Grand Prix achter elkaar winnen die er is. Dan heb je een megarecord in handen.
Elke race winnen met 0,5 sec voorsprong is ook spannend.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:04 schreef 4-elements het volgende:
Heb liever een spannend kampioenschap. Als Verstappen alles zou winnen, zou het ook maar saai worden.
Ik zie liever andere teams voorin meestrijden dan de usual suspects. Mercedes mag wel wat terugvallen, Ferrari een beetje, en dan wat andere teams meer naar voren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:04 schreef 4-elements het volgende:
Heb liever een spannend kampioenschap. Als Verstappen alles zou winnen, zou het ook maar saai worden.
Elk seizoen spannend kan niet. Zoals Lewis en Max vorig jaar gaat denk ik heel zelden voorkomen. Het is misschien leuker, maar de kans op spanning in de strijd is klein tegenwoordig.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:04 schreef 4-elements het volgende:
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Elk seizoen spannend kan niet. Zoals Lewis en Max vorig jaar gaat denk ik heel zelden voorkomen. Het is misschien leuker, maar de kans op spanning in de strijd is klein tegenwoordig.
Dat vrees ik ook. Maar je mag blijven hopen, toch? Zou mooi zijn als Max toch wat serieuze concurrentie krijgt, waarna hij er na een spannend seizoen toch met de titel vandoor gaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Elk seizoen spannend kan niet. Zoals Lewis en Max vorig jaar gaat denk ik heel zelden voorkomen. Het is misschien leuker, maar de kans op spanning in de strijd is klein tegenwoordig.
Idd, maar het lijkt erop dat Max nu zo in de zone zit, dat hij nagenoeg ontastbaar is. Niemand kan hem bijhouden lijkt het.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Maar je mag blijven hopen, toch? Zou mooi zijn als Max toch wat serieuze concurrentie krijgt, waarna hij er na een spannend seizoen toch met de titel vandoor gaat.
Ik vind het nog wel een beetje te vroeg om te doen alsof-ie nu een enorme streak aan WKs aan elkaar gaat rijgen, hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Idd, maar het lijkt erop dat Max nu zo in de zone zit, dat hij nagenoeg ontastbaar is. Niemand kan hem bijhouden lijkt het.
Beetje zoals Vettel dus. Zou kunnen als Mercedes de performance gaat hebben en Ferrari het management.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Maar je mag blijven hopen, toch? Zou mooi zijn als Max toch wat serieuze concurrentie krijgt, waarna hij er na een spannend seizoen toch met de titel vandoor gaat.
WK's is het idd nog te vroeg voor. Maar dit seizoen... damn.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel een beetje te vroeg om te doen alsof-ie nu een enorme streak aan WKs aan elkaar gaat rijgen, hoor.
Ja, dit seizoen lijkt wel gespeeld. Zelfs als-ie op Zandvoort tegenvalt, komen er nog wel wat Spa-achtige powercircuits aan. Monza, Suzuka en Interlagos bv zouden moeten lukken met dit pakket.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
WK's is het idd nog te vroeg voor. Maar dit seizoen... damn.
Ik moest lachen, Ferrari en goed management gaat nooit gebeuren zo lang ze te trots zijn om geen Italiaan aan het roer te hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje zoals Vettel dus. Zou kunnen als Mercedes de performance gaat hebben en Ferrari het management.
Was niet het punt. ALS Ferrari het juiste management heeft dan kunnen ze meedoen. Het is louter een voorwaarde. En anders moeten ze gewoon met marge de hoogste performance hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:41 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik moest lachen, Ferrari en goed management gaat nooit gebeuren zo lang ze te trots zijn om geen Italiaan aan het roer te hebben.
Mwa, denk niet dat ie mid-season zal vertrekken.. dan ga je echt afquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:41 schreef tripel7 het volgende:
Ach, ik denk dat Lewis nog niet geaccepteerd heeft dat die 8ste er niet meer komt. Had hij die vorig jaar wel gekregen, dan had hij dat waars groots gevierd als z'n afscheid. Ik gok dat hij nu uiteindelijk een keer mid season vertrekt met stille trom.
Om daarna z'n instagram vol te spammen met foto's van Essex, Birmingham en Liverpool over hoe hij in aanraking probeert te komen met de cultuur van zijn moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |