Wacht maarquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
Strategie van Verschoor lijkt me niet te werken als je ziet dat hij seconden per ronde verliest
Viaplayquote:
Niet mijn probleemquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben naar de tv aan het casten, dat kost een paar seconden
Gelukkig welquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:05 schreef Nattekat het volgende:
Podium wordt wel lastig, Lawson rijdt een aardig eind daarvoor.
Lekker sportief..quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zwemmen in het grind mag ook wel. Kusje tegen de muur.
klopt. het gat met Lawson is te grootquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Verschoor nu is gaan sparen, die heeft ook wel door dat het geen zin meer heeft.
Ff kijken of het zo wel werktquote:
Nils is een ervaren Spa brons ganger zo te zienquote:
Jij was Mick Doohan fan?quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leuk dat Mick (mijn oude favoriet in de MotoGP) er elke keer bij is. Volgens Sander Dorsman is het ook een erg aardige man
Jazekerquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij was Mick Doohan fan?
![]()
Coureur waar ik werkelijk helemaal niks mee had.
Whiskers heeft er een handje van om fan te zijn van coureurs waar niemand wat mee heeftquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij was Mick Doohan fan?
![]()
Coureur waar ik werkelijk helemaal niks mee had.
Goed voor je weerstandquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gatver, een shoey
Nieuwe Australische traditie?![]()
Volgend jaar toch Gold6quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nils is een ervaren Spa brons ganger zo te zien
Beste plek op het circuit
Opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:37 schreef Starflyer het volgende:
Jamie Chadwick gaat volgende maand een test voor Andretti met een Indy Lights wagen doen.
https://f1feederseries.co(...)andretti-next-month/
Hetzelfde als al die mensen op de tribunesquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:42 schreef beantherio het volgende:
Wat deden die duiven naast de baan?
Iemand die al tijden racecommentaar geeft op Viaplayquote:
Zo heette die vredesactivist ook, die zie ik nu continu voor me.quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iemand die al tijden racecommentaar geeft op Viaplay
Valt best mee, er wordt gewoon ingehaaldquote:Op zaterdag 3 september 2022 10:48 schreef Zorro het volgende:
Het is wel duidelijk dat de kwali in de F1 straks bepalend gaat zijn.
Als er zelfs in de F3 nauwelijks wordt ingehaald...
Bijna alleen na start finish, waar je in F1 veel meer snelheid en minder tijd hebt, daar ga je er in de F1 ook niet voorbij komen. Waar dan wel?quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Valt best mee, wordt gewoon ingehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |