Het management van Glennis gok ik zo. Dit is een charme offensief om de zaak voor volgende week te beïnvloeden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:30 schreef E.T. het volgende:
Welke idioot op de Jinek-redactie dacht dat dit een goed idee zou zijn?
De omroep is commercieel. Jinek heeft niks te zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:30 schreef E.T. het volgende:
Glennis weer bezig met haar media strategiequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:30 schreef E.T. het volgende:
Inderdaad en dat:quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:34 schreef Scorpie het volgende:
Het management van Glennis gok ik zo. Dit is een charme offensief om de zaak voor volgende week te beïnvloeden.
Jinek schurkt inmiddels angstvallig dicht tegen het niveau van SBS aan. Het definitieve verval is wat mij betreft ingezet met een bijna aflevering-vullend shit-item over Nick & Simon. Sindsdien heeft ze een naam laag te houden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:30 schreef E.T. het volgende:
Ik wou net zeggen, ik hoop dat Jinek heel kritisch gaat zijn en dat Glennis echt helemaal afgaat.quote:
Tis en blijft een diva.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:56 schreef phony1234 het volgende:
Waarom zit zij daar alleen aan de tafel?
Ze kan nogal agressief uit de hoek komenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:56 schreef phony1234 het volgende:
Waarom zit zij daar alleen aan de tafel?
Kijkcijfersquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:30 schreef E.T. het volgende:
Ze werd getriggerd omdat ze begonnen te lachen op haar vraag of ze het normaal vonden dat Tony er zo uit zagquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:15 schreef Claudia_x het volgende:
En ze geeft de geweldpleging nu toe: ze heeft een duw in het gezicht gegeven (door een black-out).
Het nieuwe 'ik was gehackt' excuus maar dan bij geweldplegingquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:15 schreef Claudia_x het volgende:
En ze geeft de geweldpleging nu toe: ze heeft een duw in het gezicht gegeven (door een black-out).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |