Ja, heel leuk! En natuurlijk vooral Hans en Petra, zoals ik had gehoopt.quote:
Ik heb bij Hans het gevoel dat hij maar iets probeerde om niet weer alleen achter te blijven. Totaal ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, heel leuk! En natuurlijk vooral Hans en Petra, zoals ik had gehoopt.Dat deed Hans uitstekend.
Dat gevoel heb ik geenszins. Het gaat hem niet natuurlijk af om zulke dingen te zeggen, maar dat betekent niet dat hij ze niet meent. Humor en ironie kunnen een masker worden om je achter te verschuilen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:02 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ik heb bij Hans het gevoel dat hij maar iets probeerde om niet weer alleen achter te blijven. Totaal ongeloofwaardig.
Als ik het goed heb onthouden, gaat ze niet alleen een nieuwe B&B bouwen maar heeft ze haar oude verkocht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, wat leuk.
Ik had helemaal een Maud-erlebnis, zowat.![]()
Snapte iemand waarom Ted opeens die hele B&B dichtgooide? Is dat nog toegelicht?
Nja, het gekozen format is niet bepaald ideaal om de kans op liefde te vergroten. Maar het was heerlijke tvquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
En ik denk wel dat we kunnen concluderen dat dit seizoen een succes is, ondanks de kandidaten die vooral meededen om op televisie te komen en de dubieuze ingrepen van het productieteam. Een succespercentage van 50% bij afloop van het programma is meer dan ik had verwacht.
Aha! Dat was niet eerder gemeld toch, dat het te koop stond?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden, gaat ze niet alleen een nieuwe B&B bouwen maar heeft ze haar oude verkocht.
Misschien vergis ik me, maar ik meen me te herinneren dat dit ter sprake kwam in die aflevering waarin ze de mannen de bouwplaats liet zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha! Dat was niet eerder gemeld toch, dat het te koop stond?
Wist wel van de nieuwe plannen inderdaad, maar dat lijkt me nog niet 1, 2, 3 klaar.
Samenvatting voor wie geen zin heeft om te kijken, dit is hoe het nu met de koppels gaat:quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:34 schreef Flow3r het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)b-vol-liefde-koppels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ja! De honden hadden weer een glansrol.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:48 schreef Pippi het volgende:
En deze:
[ afbeelding ]
(Toen Martijn afscheid nam van Fenna stond zijn hond boven op het balkon met een schoen in de bek).
Dit shot jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! De honden hadden weer een glansrol.
[ afbeelding ]
Iemand (hier?) had Simone vorige week wel gespot op Texel, samen met die inwonende mevrouw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
Op Simone haar Insta staat NL ipv Hawaï. Was zij altijd al van plan naar Nederland terug te gaan? Dan snap ik die uitstap naar Portugal wel.![]()
Overigens erg benieuwd of Richard en Simone bij elkaar zijn.
Neen, verkeerd gelezen, je bent een eiland in de war. Simone heeft nu een lesbische B&B met de moeder van Martijn op Hawaaaii. Loopt goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Iemand (hier?) had Simone vorige week wel gespot op Texel, samen met die inwonende mevrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |