Petra en Hans fr zijn een verliefd stel 😍quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Is er bij Boulevard een update-item geweest? Ik viel er later in.
Oh, dan ga ik even terugkijken. Dank je!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Petra en Hans fr zijn een verliefd stel 😍
Voor Hans en Astrid is het programma een succes geweest, want die zijn gegroeid als mensquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:11 schreef Cue_ het volgende:
Net alles afgekeken. Vind het erg mooi hoe t is gelopen met Astrid. Allemaal heel oprecht.
Vind het ook mooi om te zien hoe Hans zich uitte over zijn droom en de ellende die het bracht en dat hij inziet dat t anders moet.
Geen liefde maar dat komt vanzelf wel een keer.
Ben benieuwd hoe t met Fenna en Martijn afloopt. Vermoed geen lange liefde.
En even afwachten mbt Simone en Richard. Kan ook nog alle kanten op.
Natasja gaat niet voor Menno. Daarvoor is er geen fysieke aantrekkingskracht.
Ted.. tja. Die wil van alles maar of ze dat ooit gaat krijgen. Denk t niet.
Helemaal mee eens. Die groei.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor Hans en Astrid is het programma een succes geweest, want die zijn gegroeid als mens
Oh, wat leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Grazie è bello sentirlo. libera dice anche grazie per tuttoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het nog niet helemaal duidelijk of ze een enorm verliefd stel zijn, maar ze gaan het in elk geval 'onderzoeken'!
Hans zag er tiptop uit trouwens.
Eindelijk nieuw goed aan, nu nog naar de kapper...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:38 schreef Sorella het volgende:
Ik vond Hans al een leuke man om te zien maar sjee die is nog leuker geworden,leuke kleding en dat baardje staat hem goed.
Ik hoop dat hij en Petra het redden met zijn tweeën, dat gun ik ze wel.
Dit ging over Franse Hans! Italiaanse Hans komt nog hoop ik. Met Desiree, hihi dat zou een verrassing zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Grazie è bello sentirlo. libera dice anche grazie per tutto
Ciao!
Een treurig stel zah je bedoeleh:{wquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Hahaha wat mensen allemaal voor psychoanalyses kunnen halen uit een paar geknipte beelden van een verblijf van een week of 3.quote:Op zondag 28 augustus 2022 01:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Een treurig stel zah je bedoeleh:{w
Die rooie Sien heeft al eerder in het programma aangevoeld en dus gezegd on cam, dat ze dacht dat Hansie zich meer aangetrokken voelde tot het uiterlijk van die op een na laatste bever (Anne Marie?). Dus echt onzin om -na iedereen weggespeeld te hebben- 'opeens' in de laatste episode jankie-jankie te gaan doen en eisen te gaan stellen bei der Hans. Sowieso een erg doorzichtig wezen, die theemuts, die by the wee al eerder (Ik Vertrek) een kerel voor haar kar spande met een avontuur in Engeland en 'm daarna wegjoeg, denk ik.
Maar goed, dat ze samen met Anne Marie Hans voor het blok ging zetten aan de buitentafel over wat hij nu precies wilde met ons / de overgebleven twee deernes, hield the red fury zich volledig stil en liet Anne Marie alleen aan het woord en dus 'lekker' (en erg opzichtig getuige de beelden deze aflevering) afzijdig om het first hand te zien escaleren tussen hen (Hansie en de bever).
En dan in the end die 200% geregisseerde romantische picknick met echte Champagne, yeah right, alsof Hansie dat allemaal zelf had bedacht en dan ook nog ff zou betalen![]()
Flink doorzichtige shit, maar hier 'gemist' door de wat naïeve muurbloempjes die empathie en altruïsme niet kunnen onderscheiden van egoïsme ergo een botte geile beer en een vuige heks. Maar dat terzijde.![]()
Ze verdienen elkaar omdat ze niet zo zeer op zoek zijn naar liefde, maar meer naar bevestiging, aandacht en controle en hij dan weer een hulp in de huishouding om te 'overleven'. Als daar dan ook nog seks van komt is dat wel enorm lullig voor die ene hond. Die grote.
[ afbeelding ]
Oja, had ik al geschreven dat Hans in de leader van het programma op z'n paard zit alsof ie geen ballen heeft of maximaal van die hele kleine knikkertjes![]()
[ afbeelding ]
Jij denkt dat die lui allemaal heel normaal zijn? Ze selecteren er natuurlijk ook op, want leuke TV, maar als je denkt dat ze allemaal heel normaal zijn en puur door de grote boze TV er nu slechter uitzien, dan hoop ik persoonlijk dat je dat ook niet zelf gelooftquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
Hahaha wat mensen allemaal voor psychoanalyses kunnen halen uit een paar geknipte beelden van een verblijf van een week of 3.
Kan er wel om lachen.
Als je het zelf allemaal geloof wordt het wel gevaarlijk trouwens.
Wat een lief fragment.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
haha jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een lief fragment.Leuk dat Petra weer in Frankrijk was en ze het zichtbaar leuk hadden met elkaar.
Hans die volgens de verslaggever van Boulevard zei dat-ie 350 bedpartners heeft gehad.![]()
Ik had eerlijk gezegd wel een beetje het idee dat Hans helemaal opgefluft was door alle vrouwelijke belangstelling die hij nu krijgt (vertelde Aran Bade). Ik hoop niet dat die ouwe rocker ons Petra gaat kwetsen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een lief fragment.Leuk dat Petra weer in Frankrijk was en ze het zichtbaar leuk hadden met elkaar.
Hans die volgens de verslaggever van Boulevard zei dat-ie 350 bedpartners heeft gehad.![]()
Ik kreeg door dat item toch ook wel de overtuiging dat er tussen Hans en Anne Marie weldegelijk een klein boileramourettetje had plaatsgevonden, onder invloed van een slootje wijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:34 schreef Cue_ het volgende:
Wel jammer dat ze bij boulevard zeiden dat Petra voor hen naar Frankrijk was gekomen. Maar dat ze wel langere tijd bleef.
Al hoop ik wel dat t wat wordt. Of jouja dat ze t serieus proberen. En zolang er geen cameras zijn zal t vast wel een kans hebben .
Het boiler verhaal was wel te doorzichtigquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik kreeg door dat item toch ook wel de overtuiging dat er tussen Hans en Anne Marie weldegelijk een klein boileramourettetje had plaatsgevonden, onder invloed van een slootje wijn.
Ja, daar is wel wat gebeurd!quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het boiler verhaal was wel te doorzichtig
Boulevard, interview.quote:
Hans Pauw.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:58 schreef Claudia_x het volgende:
Hans die volgens de verslaggever van Boulevard zei dat-ie 350 bedpartners heeft gehad.
Maar Libera is niet het beste af met Hans.it, want die denkt vooral aan zichzelf.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:28 schreef jaha het volgende:
Hans.it is het beste af als hij weer terug komt bij Libera. Hij zou alleen een spoedcursus: hoe werken Italiaanse vrouwen moeten volgen. Volgens mij voelen ze zich allebei verdrietig en gekwest omdat de één de ander niet begrijpt. En dat is zo zonde. Hollandse nuchterheid is prima voor zaken, maar zoals Petra jegens Frans.fr etaleert: Nee. Een beetje liefde en romantiek zou wel echt helpen. Zelfs als het een beetje geacteerd is.
Ik weet alleen dat Hans vindt dat zij daarheen moet gaan Ik heb niet echt meegekregen waarom. Misschien familie?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:44 schreef lily het volgende:
Libera heeft toch ook een nieuwe vriend en wil naar Milaan? Of heb ik dat verkeerd opgevangen?
Ja klopt. Die zit daar echt gevangen en heeft al een heel nieuw leven klaarstaan, inclusief vriend, inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:44 schreef lily het volgende:
Libera heeft toch ook een nieuwe vriend en wil naar Milaan? Of heb ik dat verkeerd opgevangen?
Oh vandaar dat élke potentiële vrouw “perfect voor Hans” was.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:44 schreef lily het volgende:
Er zijn in de serie wel een paar toespelingen gemaakt hoe Libera is en wat ze wil; maar heel duidelijk is het volgens mij niet. Zoals ze op mij overkomt: in de beginjaren als een blok gevallen voor een 'gekke' Nederlander; maar later steeds meer gaan irriteren aan bepaalde eigenschappen die ook bij de persoon Hans horen en wellicht ook wel bij het Nederlander-zijn. Dat wreekt zich later. Ik denk dat ze verdrietig is omdat het niet werkt tussen haar en Hans, maar dat heeft ook wel ten dele met haarzelf te maken: Als de droom van je man niet jouw droom is dan is het ook niet de man van je dromen. Zoiets moet je natuurlijk bedenken voor je een gezin sticht. En sowieso is een B&B hard werken en niet rijk worden. Dat was voor Hans zelf ook slikken toen hij daar achter kwam.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Hans vindt dat zij daarheen moet gaan Ik heb niet echt meegekregen waarom. Misschien familie?
Er zal vast wel een reden voor zijn.
Hoe oud? 11?quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik doe alvast een gokje:
Martijn is niet met Fenna maar heeft online een berichtje van een ja-knikkend meisje gekregen en is daar nu mee samen.
Ik denk ook dat dat behoorlijk geklapt is ja... Fenna zal wel (begrijpelijk) enorme koudwatervrees hebben gekregen...quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik doe alvast een gokje:
Martijn is niet met Fenna maar heeft online een berichtje van een ja-knikkend meisje gekregen en is daar nu mee samen.
Ik las ergens een berichtje (vraag me niet meer waar) van een oud-collega van Fenna die vertelde dat Fenna verhuisd is naar Portugal.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik doe alvast een gokje:
Die zit nu bij die barman in Albufeiraquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik las ergens een berichtje (vraag me niet meer waar) van een oud-collega van Fenna die vertelde dat Fenna verhuisd is naar Portugal.
Ja Libera heeft een vriend, zij komt uit Milaan, wil terug, geeft volgens Hans niets meer om Pistoia, hun dochter Angelica studeert en woont in Amsterdam, komt in de vakanties naar huis.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:44 schreef lily het volgende:
We kunnen Martijn wel de 'schuld' geven maar Fenna met haar knuffels en kusjes kon er ook wat van, die heeft het zelf ook allemaal aangewakkerd, leek niet of ze het zo erg vond allemaalquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik doe alvast een gokje:
Ik kreeg van beiden behoorlijk de verkeerde kriebels jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 13:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
We kunnen Martijn wel de 'schuld' geven maar Fenna met haar knuffels en kusjes kon er ook wat van, die heeft het zelf ook allemaal aangewakkerd, leek niet of ze het zo erg vond allemaal
Denk dat ze nog samen zijn
Vergeet de regie niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:02 schreef Flow3r het volgende:
We kunnen Martijn wel de 'schuld' geven
Maar ze is gewoon het einde!!quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:05 schreef thabit het volgende:
Het is te hopen voor Martijn dat hij nu eindelijk ontmaagd is, maar uit zijn instagrambericht blijkt niet bepaald dat hij veel lering heeft getrokken uit het hele gebeuren.
Boulevard kondigde aan dat ze mét Fenna bij Martijn op bezoek zijn geweest. Hebben haar een ticket cadeau gedaan dus (net als dat ze Petra over lieten komen naar FRHans)quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik doe alvast een gokje:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |