Goed plan.quote:
Ik houd het nog even bij gemeentepils.quote:
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik houd het nog even bij gemeentepils.
Brood met maanzaadquote:
Dat werd ooit gebruikt om je kind stil te krijgen. Speen met jenever kan ook.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
@:pullup Diamond League Lausanne met Femke en Lieke
Dat gaat zo lekker tussen je gebit zitten.quote:
Babies hebben daar minder last van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat werd ooit gebruikt om je kind stil te krijgen. Speen met jenever kan ook.
Ik heb een hamerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat zo lekker tussen je gebit zitten.
[..]
Babies hebben daar minder last van.
De reactie die te verwachten was.quote:
quote:
Al weken niet.quote:
quote:
GRRRRRR............ Ik zet wel een potje.quote:
Ik timmerde in de ochtend,quote:
Doe maar een bakkie, ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
GRRRRRR............ Ik zet wel een potje.
Ik drink thee inmiddelsquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar een bakkie, ik ben net wakker
Ow wacht
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik timmerde in de ochtend,
Ik timmerde in de avond...
Nou bedankt, nu zit dat liedje in mijn hoofd.quote:
Ahhhquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou bedankt, nu zit dat liedje in mijn hoofd.
Grappig, ik kende alleen dezequote:
Ik moest gelijk aan ene oude film denken die ik laatst weer eens heb gekeken.quote:
Dat is ook een cover.quote:
Tik het er eens even uit.quote:
Graag gedaan, er zijn ergere die je in je hoofd kan hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou bedankt, nu zit dat liedje in mijn hoofd.
Deze bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graag gedaan, er zijn ergere die je in je hoofd kan hebben.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graag gedaan, er zijn ergere die je in je hoofd kan hebben.
Dan moet ik altijd aan Linger denken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:18 schreef engine het volgende:
Hoef niet eens te klikken en ik ga al tututtuduuuu
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld.
Het enige liedje waarmee ik oorlog kan creëren thuis.![]()
De voute vrijdagavondquote:
De redder in nood.quote:
Het topiq, ze zitten irritante liedjes te posten.quote:
Jij zit nu hier omdat in viva Haags de TT had?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het topiq, ze zitten irritante liedjes te posten.
We hadden het over hamers. dat is ook een optie.quote:
Laat ik het zo zeggen. Het is een goede reden om daar weg te gaan en aangezien er geen reet op TV is...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij zit nu hier omdat in viva Haags de TT had?
Okquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Het is een goede reden om daar weg te gaan en aangezien er geen reet op TV is...
Die zitten achter de decoder of in een XXL pakketquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Het is een goede reden om daar weg te gaan en aangezien er geen reet op TV is...
Hey Koen, hoe gaat het met jou?quote:
Niet klik gedaan.quote:
quote:
quote:
Lekker maatquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker wel hoor. Weekend dus helemaal goed
Ik zit nog steeds te bedenken wat ik zal gaan doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker wel hoor. Weekend dus helemaal goed
Gaat ook goed hoor, morgen even winkelen in Duitsland en zondag lekker op de bank sport kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En daar?
Nog leuke weekend plannen?
Wat ben jij voor een burgerlul?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat ook goed hoor, morgen even winkelen in Duitsland en zondag lekker op de bank sport kijken
Moet ook weer eens m'n cheap ass rum voorraad aanvullen in Deutschlandquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat ook goed hoor, morgen even winkelen in Duitsland en zondag lekker op de bank sport kijken
Ja, niet best eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een burgerlul?
Ja, precies datquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet ook weer eens m'n cheap ass rum voorraad aanvullen in Deutschland
Meet een keer volgend jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te bedenken wat ik zal gaan doen.
Net als de Utrecht meet maar dan in Den Haag?quote:
Ja zoietsquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net als de Utrecht meet maar dan in Den Haag?
Ik vind het prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |