Die moeten in open haarden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:06 schreef Cockwhale het volgende:
Bejaarden zouden ze verjaarden moeten noemen.
Als je de vraag op een andere manier had gesteld aan de vrouw had ze misschien nog haar focus op haar eigen fout verlegd in plaats van op jouw zoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:37 schreef einzeinz het volgende:
Ik woon dus in een éénrichtingsstraat, dat wil zeggen dat je in theorie maar één kant mag oprijden. Maar dagelijks heb je mensen die gewoon de verkeerde kant uitrijden ondanks dat er 2 verkeersborden staan die zeggen dat het niet toegelaten is.
Mijn zoon speelde dus op straat, ineens komt zo'n oude troela van een jaar of 70 op me af gestapt met de woorden Zij: 'Meneer, dat is wel heel gevaarlijk hé! Ik had bijna je kind omver gereden'
Ik: 'Jij mag niet eens die richting oprijden, jij doet gevaarlijk!'
Zij: 'Oh, en dan nog commentaar geven!'
Ze is daarna gewoon weggereden met haar blikken doos.
Klacht: Vrouw begaat een manouevre dat niet toegelaten is en loopt dan te klagen dat mijn kind gevaarlijk doet!!!
Mochten mijn ogen kogels zijn, ik had ze op haar benzinetank gericht!
Hoe moest ik de vraag dan stellen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je de vraag op een andere manier had gesteld aan de vrouw had ze misschien nog haar focus op haar eigen fout verlegd in plaats van op jouw zoon.
"Mevrouw, had u dat bord wel gezien dat vertelde dat u niet vanaf die kant mocht inrijden? Dat is jammer want anders zouden we geen discussie hebben over wat u aangeeft." maar dan op hele doordringende wijze. Dan zal ze wel een tandje lager zingen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 08:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Hoe moest ik de vraag dan stellen?
Mooi, netjes!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 09:14 schreef stokj het volgende:
[..]
"Mevrouw, had u dat bord wel gezien dat vertelde dat u niet vanaf die kant mocht inrijden? Dat is jammer want anders zouden we geen discussie hebben over wat u aangeeft." maar dan op hele doordringende wijze. Dan zal ze wel een tandje lager zingen.
Wat mij betreft worden het opgebaarden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze roken ook goed, vooral die behaarden.
Fixed that for youquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:45 schreef LanaMyst het volgende:
Terechte klacht wel, sowieso idioten vrouwen in het verkeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |