Maar spoilers zijn toch wat persoonlijk.quote:
Sneu weer.quote:
wat goed zeg, maandag krijg je een lollie van de jufquote:
ik drink geen alcoholquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
doe maar niet na
doe maar gewoon wat verstandig is
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat goed zeg, maandag krijg je een lollie van de juf van @PauI
Das mooi. Dit weekend eerst even je zusje likken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat goed zeg, maandag krijg je een lollie van de juf
HIGH ON LIFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik drink geen alcohol
dus dat scheelt een slok op een borrel![]()
![]()
ik ben de serie a brave new world aan het kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze film maar kijken straks https://www.moviemeter.nl/film/1148118
Het plaatje zegt al NEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
maar nog steeds moe na een late avondquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
HIGH ON LIFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
dat is meer jouw vibeook helemaal goed en geen kater
popcorn al klaar staan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja als je structuur aka de sleur gewend bent he (nee grapjequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar nog steeds moe na een late avond
haha BNWquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben de serie a brave new world aan het kijken
Eet dat eigenlijk bijna nooit, gaat zo tussen je kiezen zittenquote:
chips dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eet dat eigenlijk bijna nooit, gaat zo tussen je kiezen zitten
is een soort verfilming van het boek van Aldous Huxley met gelijknamige titelquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar gaat het over, en waar kijk je die?
Ik zie nu al dat het niks is. Kijk eens wat met kwaliteitquote:
Wie zegt dat ik dat niet kijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie nu al dat het niks is. Kijk eens wat met kwaliteit
ik ben wel een structuur verslaafde jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja als je structuur aka de sleur gewend bent he (nee grapje) dan gooit het je slaap routine helemaal in de war.
niet leuk voor @Dottekequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Das mooi. Dit weekend eerst even je zusje likken.
daar kan hij ook beter mee ophoudenquote:
Hij likt maar een eind weg 🤣quote:
@Paul is gewoon een lieve jongen. En bovendien keigrappig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar kan hij ook beter mee ophouden
nog een @:PauI op deze wereld is niet echt waar we op wachten
Net zo grappig als zijn FOK vaderquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:35 schreef Haags het volgende:
[..]
@:paul is gewoon een lieve jongen. En bovendien keigrappig.
Nee. Tis mijn man niet he. Hij mag pakkuh wat die pakkuh kan 🤣🤣quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sta je niet met een deegroller klaar?
Grappigquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net zo grappig als zijn FOK vader![]()
![]()
Ik ga echt goed op die anti Haags houding hier. Daar kan ik alleen maar van genietenquote:
ik ben niet anti Haagsquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga echt goed op die anti Haags houding hier. Daar kan ik alleen maar van genieten
Weet ik. Maar een paar anderen wel. En daar doe ik het voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet anti Haags
dat weet je best
Ik wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet anti Haags
dat weet je best
waarom al die moeitequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet ik. Maar een paar anderen wel. En daar doe ik het voor.
its a SIGNquote:
niks mis met af en toe een alu hoedjequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
its a SIGN
piramide ATLANTIS
(doet aluhoedje weer af)
Kap zelf dan ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Tis mijn man niet he. Hij mag pakkuh wat die pakkuh kan 🤣🤣
amenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom al die moeite
je bent best een toffe peer
waarmee je zinvolle discussies kan hebben
lijkt me meer voldoening geven dan zo'n act
ben ik ook mee eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks mis met af en toe een alu hoedje
wat ga je er op leggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga morgen een zelfbelegde pozza nemen
Soms wel mooi om te zien, wat ik ook mooi vind als de zon achter de wolken is maar nog wel zonnestralen zietquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
its a SIGN
piramide ATLANTIS
(doet aluhoedje weer af)
Ui, paprika, tomaat, mozzarella. Even wat restjes groente opmakenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ga je er op leggen
zeg nu niet rookworst
Plakjes rookworst op een pozza kan best lekker zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ga je er op leggen
zeg nu niet rookworst
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ui, paprika, tomaat, mozzarella. Even wat restjes groente opmaken
ik ben er geen fan vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Plakjes rookworst op een pozza kan best lekker zijn
In de nasi ipv hamblokjes is ook lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen salami erop? of ham spekjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ui, paprika, tomaat, mozzarella. Even wat restjes groente opmaken
Lekker bij een stamppot met mosterd of mayo erbij of curryquote:
Daar doe ik meestal kip of varkensvlees in soms ook geen vleesquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In de nasi ipv hamblokjes is ook lekker
GADVERDAMME!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
OKquote:
Okee doei.quote:
Dit is van jou geen verrassende post.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Salami of pepperoni zijn toch ook worstplakken
Serieus waarom die mentions? Wat heeft dat voor nut. Ja ik weet dat je graag blauw wil wordenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus waarom die mentions? Wat heeft dat voor nut. Ja ik weet dat je graag blauw wil worden
Ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds een keer een biertje van @:murp
Nee jou inside jokes wil ik idd niet weenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
inside joke
maar goed je kunt ook niet alles weten
reageer dan ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee jou inside jokes wil ik idd niet ween
Uhh waarom nietquote:
Dat is een bijna vergeten dts memequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
achter gadverdamme hoort murp![]()
![]()
![]()
echt![]()
Komt door deze prachtige TT.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
Jullie gaan wel lekker hard als ik even druk ben![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
en het is jouw inside jokes
en niet jou
goed hequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is een bijna vergeten dts meme
GADVERDAMME is ook een 40+ meme, toch @Soury?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is een bijna vergeten dts meme
Daar heb ik FANN voor nodigquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GADVERDAMME is ook een 40+ meme, toch @:soury?
Contactverbod.quote:
Nou dat durf ik niet meer. Die gaat janken.quote:
nu ben ik de weg kwijtquote:
Misschien zit ze aan de borrelquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu ben ik de weg kwijt
en nootje is in slaap gevallen
Kleine borrel nap.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu ben ik de weg kwijt
en nootje is in slaap gevallen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft volgens mij ook zonder punt gestaan
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien zit ze aan de borrel
Hihaho.
Hey Woudquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien zit ze aan de borrel
@HiDiHo
Hey Dot. Hey Grey Hey Haags Hey ..................quote:
tis gewoon een memequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga me hier niet aan wagen,heb duidelijke instructies en ben onder voorwaarden vrij.
Lief zijn, je kan het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga me hier niet aan wagen,heb duidelijke instructies en ben onder voorwaarden vrij.
geen hey greyquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Hey Dot. Hey Grey Hey Haags Hey ..................
Hey Souryquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
aloaquote:
Die enkelband zit behoorlijk strak...quote:
Hey Aloaquote:
Wil je koffie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Man man manquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
aloa![]()
Dat soury jouw recept van spaghetti carbonara met spruiten GADVERDAMME vond.
Gewoon wat minder aanspannen, dan valt het wel mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die enkelband zit behoorlijk strak...
ongetwijfeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah mooi
hij voegt verder weinig toe![]()
genoeg uitgesproken figuren aan boordquote:
ROT OPquote:
Dan vraag ik het je ook nog even in een andere sc.quote:
ja dat zag ik al in de voorstukjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
genoeg uitgesproken figuren aan boord
die kwark zorgt nog wel voor meer spanning
Ja hoor ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon wat minder aanspannen, dan valt het wel mee.
Ik hou dr vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
genoeg uitgesproken figuren aan boord
die kwark zorgt nog wel voor meer spanning
Waarom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor ja.![]()
Het zweet breekt me al uit wanneer iemand Murp noemt.
Mij ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor ja.![]()
Het zweet breekt me al uit wanneer iemand Murp noemt.
Nope nope nope... het is een dramaquote:
Angst Haags.quote:
Ja ik las hem ook zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dit is wel een mooie 'verspreking'
![]()
Ding ding ding...... voor de Braking Bad loversquote:
Doe normaal joh. Niks mis met die man.quote:
Hquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik weet dat FF hem niet zo bedoeldquote:
Babylonische typeverwarringenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet dat FF hem niet zo bedoeld
maar tis FOK he
Lekker 🤣🤣🤣quote:
Haags heeft een hand boven zijn hoofdje...quote:
Al die gasten van BD zijn over het algemeenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
wat een figuren met hun bacon en garnalen
Vooral als ik denk aan hoe hij op zijn race fiets zit in een strak lycra pakjequote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
wat een figuren met hun bacon en garnalen
My eyesquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral als ik denk aan hoe hij op zijn race fiets zit in een strak lycra pakje
Krijgen we dit riedeltje weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Haags heeft een hand boven zijn hoofdje...
Mag alles wat hij wil en niemand mag er wat van zeggen
Hou op, schei uit!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral als ik denk aan hoe hij op zijn race fiets zit in een strak lycra pakje
Ik heb nog helemaal niets, een unicumquote:
Met vuurwerk?quote:
ja truequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al die gasten van BD zijn over het algemeen
Ik snap dit soort posts echt niet, maar dat komt hier vaak voorbij. Echt wat is er zo boeiend aan je uitwerpselen? Is het een soort van mannelijke geur en vrouwtjes willen lokken ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:15 schreef Haags het volgende:
@:hemarookworst ik ga zo eens even lekker zitten kleien. Ik denk dat mijn toilet er daarna uitziet als het gemiddelde toilet van tentenkamp Ter Apel.
oh ga je niks doen dit jaar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niets, een unicum
Nee.quote:
Ik heb een afspraak met mezelf gemaakt om daar pas vanaf 1 september mee te beginnen wanneer het seizoen begint, om zo kosten te besparen.quote:
Dat verbod gaat er komen hoor. Ze zullen wel zo´n debiele reden als vluchtelingen gaan aanvoeren oid. Wedje leggen?quote:
Ik waag dat te betwijfelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dit soort posts echt niet, maar dat komt hier vaak voorbij. Echt wat is er zo boeiend aan je uitwerpselen? Is het een soort van mannelijke geur en vrouwtjes willen lokken ofzo.
Ach ze doen maar, Duitsland zal wel door gaan dus genoeg te krijgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat verbod gaat er komen hoor. Ze zullen wel zo´n debiele reden als vluchtelingen gaan aanvoeren oid. Wedje leggen?
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat verbod gaat er komen hoor. Ze zullen wel zo´n debiele reden als vluchtelingen gaan aanvoeren oid. Wedje leggen?
Echt niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Die rijen vorig jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach ze doen maar, Duitsland zal wel door gaan dus genoeg te krijgen
Nee, Groenlinks en PVDD hebben het voor dit jaar de stemming over een verbod al ingetrokken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik doe met je mee
Dat verbod komt er 100%
Duitsland had een verbod vorig jaar, dat was Belgiëquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Die rijen vorig jaar![]()
whahahahahahaahhahaah Nederland liep echt MILJOENEN euro´s mis en die moffen lachen zich de ballen uit hun broek
Woudje maak je geen illusiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, Groenlinks en PVDD hebben het voor dit jaar de stemming over een verbod al ingetrokken.
Sorry maat, ik zou zeggen neem een kop koffie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
wat gaan jullie hard
ik ben godverdomme net wakker
Ik lees mijn DM`s nooit.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
wat gaan jullie hard
ik ben godverdomme net wakker
Nee je kon gewoon in Duitsland kopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Duitsland had een verbod vorig jaar, dat was België
Zijn al te laat, of er moet iets uitzonderlijks zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Woudje maak je geen illusies
GL en PVDD houden zich toch niet aan hun woord en anders bedenkt D666 wel wat of PvdA
ah ja my bad, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Duitsland had een verbod vorig jaar, dat was België
Joh ik val als een blokquote:
We doen het voor Oekraine, die zijn bang voor bommen. Dus dan kan er hier echt geen vuurwerk worden afgestoken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zijn al te laat, of er moet iets uitzonderlijks zijn.
Corona doet niet meer mee.
Ow jij lieve naïeve woudjequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zijn al te laat, of er moet iets uitzonderlijks zijn.
Corona doet niet meer mee.
Ha !quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sorry maat, ik zou zeggen neem een kop koffie.
En nee nu niet die debiele act van djmo en kornuiten overnemen.
Ben je al mod?quote:
Gaat gewoon door, al koop ik zelf niet binnenlands dus heb er sowieso geen last van.quote:
Weet ikquote:
Nu je het over hebt, is die hele DJMO wandel dinges weg in TRV. Ik volgde dat maar is onder het tapijt geschovenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh sjesus....quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Als een man niet met zijn staaf kan pronken,moet ie wel een vrouw met zijn stank lonken
Ja, maar ik wil niets met dat clubje te maken hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet ik
Maar jij in je post heb je het over een act
Begin er dan niet overquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niets met dat clubje debielen te maken hebben.
Dus we houden er ook maar over op
Jeuk aan de kleine teenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu je het over hebt, is die hele DJMO wandel dinges weg in TRV. Ik volgde dat maar is onder het tapijt geschoven
Sssstttt..........quote:
Man echtquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niets met dat clubje te maken hebben.
Dus we houden er ook maar over op
Ja maar het hele topic weg ??? Ik zou ook wel eens wat weg willenquote:
welke act?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh geen ideequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het hele topic weg ??? Ik zou ook wel eens wat weg willen![]()
Fijne avond.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar weer lekker aan het bier ipvb dit gejank volgen
Valt niet op ofzoquote:
weekend nu?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke act?
ohnee ik wil het wss niet weten
Hopelijk moet je niet naar het toilet..... @Souryquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kom morgen langs het aanmeldcentrum bij Ter Apel, ik kom morgen terug met mijn bevindingen.
Dat gaat staand schijten wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Hopelijk moet je niet naar het toilet..... @:soury
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Als een man niet met zijn staaf kan pronken,moet ie wel een vrouw met zijn stank lonken
Het is ok om de snelheidslimiet te breken als je het nodig acht .quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kom morgen langs het aanmeldcentrum bij Ter Apel, ik kom morgen terug met mijn bevindingen.
Scheelt dat je er al 100 magquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is ok om de snelheidslimiet te breken als je het nodig acht .
WEG MET HAAGSquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga echt goed op die anti Haags houding hier. Daar kan ik alleen maar van genieten
DE SCHULD LIGT ALTIJD IN DEN HAAG!quote:
correct en juistquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
DE SCHULD LIGT ALTIJD IN DEN HAAG!
Hoofdkantoor van de Rabobank ligt helemaal niet in The Haag maar in Utrecht!quote:
en hoe zit dit dan met @DerRabbit en muis?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier ga ik even flink de mist in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoofdkantoor van de Rabobank ligt helemaal niet in The Haag maar in Utrecht!
Aiaiaiquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ga ik even flink de mist in.
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en hoe zit dit dan met @:derrabbit en muis?
quote:Dit is een doodsbedreiging
bepaalt geen loze praat
ik ga d'r een paar slopen
ik heb een handgranaat
word ik gearresteerd
nou, zet ik dan aan tot haat
kom op dan, arresteer me dan
of wordt het heterdaad?
Joh?quote:
Dat zit wel goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en hoe zit dit dan met @:derrabbit en muis?
Zonder haags heb je niemand meer om boos op te worden, en mensen mogen zich graag ergeren aan anderenquote:
Dit is meer ziekelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zonder haags heb je niemand meer om boos op te worden, en mensen mogen zich graag ergeren aan anderen
Ik vind het juist wel vermakelijk. Je kent iemand niet, je hebt geen idee wie het verder is, je kent hem alleen van een forumpie maar je hebt me toch een gruwelijke hekel aan hem (in dit geval aan mij).quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zonder haags heb je niemand meer om boos op te worden, en mensen mogen zich graag ergeren aan anderen
Ik stoor mij ook wel eens aan leden van dit forum, en sommigen kan ik niet uitstaan, maar mijn hartslag blijft gelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel vermakelijk. Je kent iemand niet, je hebt geen idee wie het verder is, je kent hem alleen van een forumpie maar je hebt me toch een gruwelijke hekel aan hem (in dit geval aan mij).
Lekker man.
Vermakelijk noemt hij ditquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik stoor mij ook wel eens aan leden van dit forum, en sommigen kan ik niet uitstaan, maar mijn hartslag blijft gelijk
Natuurlijk niet, gewoon denken ''ach het is maar internet, laat gaan'' en dan krijgt niemand een banquote:
Zo ging het altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gewoon denken ''ach het is maar internet, laat gaan'' en dan krijgt niemand een ban
Maar het is juist extra leuk als je weet dat anderen een hekel aan je hebben. Vaak is alleen je aanwezigheid al voldoende om die ander helemaal door het lint te laten gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gewoon denken ''ach het is maar internet, laat gaan'' en dan krijgt niemand een ban
Nee, soms laten we ons meeslepen in de emotie en kan er een ban volgenquote:
Ja, dat vind ik ook leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar het is juist extra leuk als je weet dat anderen een hekel aan je hebben. Vaak is alleen je aanwezigheid al voldoende om die ander helemaal door het lint te laten gaan.
Dat is toch genieten.
Ik pak nog een ander biertjequote:
quote:
Beide gepost.quote:
Het is dood, even schudden om er wat leven in te krijgenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
11 dingen die je wel tegen een glas bier kunt zeggen, maar niet tegen een vrouw
1. ''Kijk, twee vingers''
2. ''Je bent nummer twintig van vanavond''
3. ''Die andere smaakt toch beter''
4. ''Ik pak er het liefst vier tegelijk''
5. ''Ik lik je tot de laatste druppel leeg''
6. ''Na een avond met jou ben ik altijd meer geld kwijt dan ik dacht''
7. ''Wat heb jij een lekkere schuimkraag erop staan''
8. ''Ik heb je liever vol dan leeg''
9. ''Deze is op, mag ik een nieuwe?''
10. ''Mijn vrienden lusten dat ook wel''
11. ''Kut, weer doodgeslagen''
Moeder houd uw dochter thuisquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:14 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hopelijk kan hij beter autorijden dan zijn vader....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |