Maar spoilers zijn toch wat persoonlijk.quote:
Sneu weer.quote:
wat goed zeg, maandag krijg je een lollie van de jufquote:
ik drink geen alcoholquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
doe maar niet na
doe maar gewoon wat verstandig is
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat goed zeg, maandag krijg je een lollie van de juf van @PauI
Das mooi. Dit weekend eerst even je zusje likken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat goed zeg, maandag krijg je een lollie van de juf
HIGH ON LIFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik drink geen alcohol
dus dat scheelt een slok op een borrel![]()
![]()
ik ben de serie a brave new world aan het kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze film maar kijken straks https://www.moviemeter.nl/film/1148118
Het plaatje zegt al NEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
maar nog steeds moe na een late avondquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
HIGH ON LIFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
dat is meer jouw vibeook helemaal goed en geen kater
popcorn al klaar staan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja als je structuur aka de sleur gewend bent he (nee grapjequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar nog steeds moe na een late avond
haha BNWquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben de serie a brave new world aan het kijken
Eet dat eigenlijk bijna nooit, gaat zo tussen je kiezen zittenquote:
chips dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eet dat eigenlijk bijna nooit, gaat zo tussen je kiezen zitten
is een soort verfilming van het boek van Aldous Huxley met gelijknamige titelquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar gaat het over, en waar kijk je die?
Ik zie nu al dat het niks is. Kijk eens wat met kwaliteitquote:
Wie zegt dat ik dat niet kijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie nu al dat het niks is. Kijk eens wat met kwaliteit
ik ben wel een structuur verslaafde jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja als je structuur aka de sleur gewend bent he (nee grapje) dan gooit het je slaap routine helemaal in de war.
niet leuk voor @Dottekequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Das mooi. Dit weekend eerst even je zusje likken.
daar kan hij ook beter mee ophoudenquote:
Hij likt maar een eind weg 🤣quote:
@Paul is gewoon een lieve jongen. En bovendien keigrappig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar kan hij ook beter mee ophouden
nog een @:PauI op deze wereld is niet echt waar we op wachten
Net zo grappig als zijn FOK vaderquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:35 schreef Haags het volgende:
[..]
@:paul is gewoon een lieve jongen. En bovendien keigrappig.
Nee. Tis mijn man niet he. Hij mag pakkuh wat die pakkuh kan 🤣🤣quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sta je niet met een deegroller klaar?
Grappigquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net zo grappig als zijn FOK vader![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |