Ja die had ik ook al gezien maar dacht dat het wel iets liever mochtquote:
Let's hugquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al gezien maar dacht dat het wel iets liever mocht
Beetje welquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] aan al mijn SEX vriendjes![]()
Dat klinkt wel een beetje fout
Hebben we het dan nog steeds over Modus zijn vage hallon emoji?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:52 schreef fietsie het volgende:
Van die zware Neanderthaler wenkbrauwen verbazen mij altijd in combinatie met getypte zinnen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hebben we het dan nog steeds over Modus zijn vage hallon emoji?
Breng mij een zak chips mee aub!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:02 schreef fietsie het volgende:
Ik zal zo eens om wat boodschappen op de fiets klimmen en mn 28km roundtrip doen like [ afbeelding ]
Is goed; wel zorgen dat ik m meteen kan afgeven dan he? Want carbs mogen niet te lang in mijn buurt.quote:
Zak chips?quote:
Kan je eindelijk helemaal los!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan je eindelijk helemaal los!Knoopjes los enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Wat wil je hiermee zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Kan je al in KPD en waarom niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind dat altijd overkomen als een kwaadaardige smiley. Want hij lacht wel.
Ik heb 32 km gefietst, dus wel chips verdiend, lekker zoute banaanchips [ afbeelding ]
Zo fijn dat hier emoticons welkom zijn! Ik heb op mn werk ooit te horen gekregen dat er te veel smilies in mn mails stonden, oeps
Nee, denk dat ik nog geen toegang heb, of misschien werkt het niet op mobiel?quote:
Dat zou niet uit moeten maken. Heb je iemand gevraagd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik nog geen toegang heb, of misschien werkt het niet op mobiel?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon geduld, kan me nog wel op andere manieren vermakenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat zou niet uit moeten maken. Heb je iemand gevraagd?
Ik heb er in de week nog eens achter gezeurd bij de FA's voor die toegang. Ik geef ze nog tot zondag en dan zal ik maandag nog eens zeurenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon geduld, kan me nog wel op andere manieren vermakenhaha maar ben vooral nieuwsgierig, want vrouw
Banaanchips??? Zout nog wel???quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind dat altijd overkomen als een kwaadaardige smiley. Want hij lacht wel.
Ik heb 32 km gefietst, dus wel chips verdiend, lekker zoute banaanchips [ afbeelding ]
Zo fijn dat hier emoticons welkom zijn! Ik heb op mn werk ooit te horen gekregen dat er te veel smilies in mn mails stonden, oeps
Mwaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb er in de week nog eens achter gezeurd bij de FA's voor die toegang. Ik geef ze nog tot zondag en dan zal ik maandag nog eens zeuren [ afbeelding ]
Nuja, heel veel moet je er niet van verwachten, van dat KPD. Veel leuks voor de mannen.. iets minder voor de vrouwen [ afbeelding ]
Niemand krijgt meer toegang.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, is lekker!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Banaanchips??? Zout nog wel???
IIeeeuwwww
Bedankt! Ik hoor er inderdaad gemengde verhalen over, dus vandaar niet zoveel haastquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb er in de week nog eens achter gezeurd bij de FA's voor die toegang. Ik geef ze nog tot zondag en dan zal ik maandag nog eens zeuren [ afbeelding ]
Nuja, heel veel moet je er niet van verwachten, van dat KPD. Veel leuks voor de mannen.. iets minder voor de vrouwen [ afbeelding ]
Is dat nu gewoon een zwaffelende emoji??quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bedankt! Ik hoor er inderdaad gemengde verhalen over, dus vandaar niet zoveel haast [ afbeelding ]
Spreek voor jezelf joh! Ik ben oud, maar zie er nog steeds goddelijk uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha, omdat er geen nieuwe mensen op mogen(of iedereen gewoon te oud is, na een bepaalde leeftijd kun je beter geen beelden van jezelf meer delen
)
Pardon??? Ook oude mensen kunnen een mooi lijf hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha, omdat er geen nieuwe mensen op mogen(of iedereen gewoon te oud is, na een bepaalde leeftijd kun je beter geen beelden van jezelf meer delen
)
Laat ze maar zeiken. Wij weten wel beter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Pardon??? Ook oude mensen kunnen een mooi lijf hebben [ afbeelding ]
Excuus excuus, ik sprak natuurlijk over mezelf!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf joh! Ik ben oud, maar zie er nog steeds goddelijk uit.
Hoe oud ben jezelf dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Excuus excuus, ik sprak natuurlijk over mezelf! [ afbeelding ]
39, dus ik begin op te zien tegen het 40 wordenquote:
Big deal. Ben zelf ook 39.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
39, dus ik begin op te zien tegen het 40 worden
Ja een paar wel dus recent, maar er stonden nog heel wat meer aanvragen open.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niemand krijgt meer toegang.
Maar hoe was het ook alweer, mannen rijpen als wijn en vrouwen als euh kaas ofzo?quote:
Worthless without picsquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Pardon??? Ook oude mensen kunnen een mooi lijf hebben [ afbeelding ]
Melkquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar hoe was het ook alweer, mannen rijpen als wijn en vrouwen als euh kaas ofzo?
Ojee.. das al een ouwe den danquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
39, dus ik begin op te zien tegen het 40 worden
Iedereen weet dat dat onzin is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar hoe was het ook alweer, mannen rijpen als wijn en vrouwen als euh kaas ofzo?
Er staat toch overduidelijk een begeleidend tekeningetje bij??quote:
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er staat toch overduidelijk een begeleidend tekeningetje bij??
Maar onder dat oogpoppende (rottend is ook weer zo'n akelige term) hoofd zit natuurlijk een goddelijk lichaam!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tssss... mannen hebben geen smaak...
Dat denk ik!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar onder dat oogpoppende (rottend is ook weer zo'n akelige term) hoofd zit natuurlijk een goddelijk lichaam! [ afbeelding ]
Daar kan nog altijd een zak over natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo oppervlakkig, niet verder kijken dan een hoofdmannen [ afbeelding ]
Of gewoon hoofd in het kussen en bips omhoogquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar kan nog altijd een zak over natuurlijk
![]()
![]()
Misschien moeten we maar een nachtslotje zetten op deze SC tijdens de donkere uurtjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Of gewoon hoofd in het kussen en bips omhoog
But.... whyquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een nachtslotje zetten op deze SC tijdens de donkere uurtjes
Zulke handige tips die langskomen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Of gewoon hoofd in het kussen en bips omhoog
Ge kunt ook gewoon het licht uitdoen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zulke handige tips die langskomen!(ik kende ook alleen maar de papieren zak)
Dat is natuurlijk wel beter voor de elektriciteitsrekening! En als de seks maar heet genoeg is kan de verwarming ook uit! Oplossing voor de klimaatcrisis in de maak!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ge kunt ook gewoon het licht uitdoen natuurlijk
Die kop verpest de restquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel beter voor de elektriciteitsrekening! En als de seks maar heet genoeg is kan de verwarming ook uit! Oplossing voor de klimaatcrisis in de maak!
(alleen als het licht uit is, ziet hij je perfecte lichaam ook niet meer)
Nou, ik heb een hekel aan wijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En wij maar buiten onder de zon slapen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja een paar wel dus recent, maar er stonden nog heel wat meer aanvragen open.
Nou ja ik kan er al eeuwen in maar er werd van alles overgeslagen. Geen idee waarom.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En wij maar buiten onder de zon slapen.
Tijd voor harde acties!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 09:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja ik kan er al eeuwen in maar er werd van alles overgeslagen. Geen idee waarom.
Nou nee, ik ben zo'n luie hond die liever hier in de chat blijft piepen.quote:
Dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben zo'n luie hond die liever hier in de chat blijft piepen.
[..]
Kan je eindelijk helemaal los!Ja preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Misschien moeten er wat wachtverzachters in het kpd aanmeldtopic?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:25 schreef Lenny77 het volgende:
Ach er zijn ondertussen over heel het forum genoeg tettenfoto's te vinden en hier en daar een verdwaalde vagijn.
Dat moet het wachten toch enigszins draaglijk maken?
Je hebt al goed kunnen oefenen hier, gooi er maar een sexy gifje in danquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien moeten er wat wachtverzachters in het kpd aanmeldtopic?
Dat durf ik nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je hebt al goed kunnen oefenen hier, gooi er maar een sexy gifje in dan
Urgh daar zit toch niemand op te wachtenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Er was hier een mevrouw die vanochtend veel te luidruchtig seks had. Vind dat echt niet kunnen, het was veel te vroeg, volgens mij moet je voor 8 uur stil zijn
Maar vandaag m'n spulletjes pakken en weer naar huis, waar de buren lekker stil zijn, (of geen seks hebben)![]()
En natuurlijk worden mensen zoals jij wel weer toegelaten.quote:
Misschien moet je ook maar luidruchtige seks gaan hebben. Vinden de buren vast leuk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Er was hier een mevrouw die vanochtend veel te luidruchtig seks had. Vind dat echt niet kunnen, het was veel te vroeg, volgens mij moet je voor 8 uur stil zijn
Maar vandaag m'n spulletjes pakken en weer naar huis, waar de buren lekker stil zijn, (of geen seks hebben)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |