Interessant, dat wist ik totaal niet.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Yep. Ik probeer m'n moeder te overtuigen om brandnetels tegen arthritis te gebruiken.
[..]
https://www.theguardian.c(...)-arthritis-pain-food
Vind een arm vol netelprikken trouwens minder irritant dan één muggenbeet.
Echt niet normaal . De prijs voor aardappelen is inmiddels verdubbeld.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach, morgen zou een regenachtige dag worden. Daar is ook al vrijwel niets meer van over.
Fantastisch die droogte.
Yup, zodra de R weer in de maand zit...quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
De koutisten kruipen nu langzaam allemaal uit hun grot geloof ik![]()
Klopt! Heb @dick_laurent nog gezien vandaag. Precies niet viesdik :pquote:
praat eens normaalquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Klopt! Heb @:dick_laurent nog gezien vandaag. Precies niet viesdik :p
Wel fijn temperatuurje vandaag. G'dumme
Ik zei het een paar uur geleden nog tegen een maat:"September is tegenwoordig bijna altijd nazomeren, als het niet zo is ben je teleurgesteld...".quote:
Dit is niet eens nazomer, dit is echte zomer.quote:Op zondag 4 september 2022 02:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zei het een paar uur geleden nog tegen een maat:"September is tegenwoordig bijna altijd nazomeren, als het niet zo is ben je teleurgesteld...".
En in mijn tijd als kinder-tienerpanter was het in september meestal kutherfstweer al
Het was vandaag gewoon teringwarm idd, en maandag voorspellen ze hier 30+ graden.quote:Op zondag 4 september 2022 02:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet eens nazomer, dit is echte zomer.
quote:Op zondag 4 september 2022 12:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien broeit Daniëlle nog een beetje op zodat we ook eens een orkaan meemaken
Lijkt erop dat we volgende week te maken krijgen met de restanten van Orkaan Danielle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |