Dit speelt lang voor de films, haar moet nog groeien.quote:Op zondag 4 september 2022 11:50 schreef StateOfMind het volgende:
Het enige waar ik mij wel aan 'stoor' zijn de kapsels van de elven.
Elven horen lange haren te hebben in mijn beleving.
Maar ach.
De eerste Hobbit was nog best prima, vooral die scene tussen Gollum en Bilbo is gewoon tof. De tweede ging ook nog wel ondanks dat er wat domme momenten in zaten. Maar de derde Hobbit was gewoon echt slecht, veel te weinig verhaal ook voor zo'n film en alleen maar domme actie.quote:Op zondag 4 september 2022 11:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zal maar niet laten vallen dat ik me met The Hobbit ook erg vermaakt hebAl had die Alfred afgeschoten kunnen worden wat mij betreft; verschrikkelijk personage.
Ik zag die thumbnail later pas op YouTube, maar het komt goed overeen met de presentatie in de serie.quote:Op zondag 4 september 2022 11:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo is Elrond gay?
Of komt deze wijsheid uit dit soort clickbait tumbnails?
[ afbeelding ]
Ja oke dan.quote:Op zondag 4 september 2022 12:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik zag die thumbnail later pas op YouTube, maar het komt goed overeen met de presentatie in de serie.
Het word gewoon terecht afgekeurd door de mensen die er naar kijken.
Maar wat roepen de shills meteen? “Racisme”.
Elke kritiek is automatisch racisme, lekker makkelijk en ook dat is een reden om het af te branden.
Welke scènes laten dan zien dat hij homo is? Ik heb vast de scènes gemist waarin hij goed genomen wordt, of waarin hij lekker aan het flirten is met een dude.quote:Op zondag 4 september 2022 12:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik zag die thumbnail later pas op YouTube, maar het komt goed overeen met de presentatie in de serie.
Elke kritiek is automatisch racisme, lekker makkelijk en ook dat is een reden om het af te branden.
Vraag het de acteur zelf, het is nog meer zijn mening dan die van mij.quote:Op zondag 4 september 2022 12:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Welke scènes laten dan zien dat hij homo is? Ik heb vast de scènes gemist waarin hij goed genomen wordt, of waarin hij lekker aan het flirten is met een dude.
Een kijker score van 2.3 gemiddeld. (Metacritic)quote:Op zondag 4 september 2022 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
@:fok-it de nieuwe odddutchguy is uit. Even lachen
Geef eens een linkje dan waar de acteur zegt dat Elrond gay is.quote:Op zondag 4 september 2022 12:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Vraag het de acteur zelf, het is nog meer zijn mening dan die van mij.
Vraag het de mensen die er aan hebben gewerkt dit ook bevestigd hebben.
Maar meer dan dat, je ziet het aan de dynamiek tussen de personages, met name tussen de mannelijke elven.
Er is hier ook niet echt een geheim van gemaakt, dat er een hoop insinuatie in zou zitten.
Maar goed, het zal zogenaamd aan mij de kijker liggen.
Man man man loop toch niet zo te janken johquote:Op zondag 4 september 2022 12:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ah, geen concrete voorbeelden dus.quote:Op zondag 4 september 2022 12:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Vraag het de acteur zelf, het is nog meer zijn mening dan die van mij.
Vraag het de mensen die er aan hebben gewerkt dit ook bevestigd hebben.
Maar meer dan dat, je ziet het aan de dynamiek tussen de personages, met name tussen de mannelijke elven.
Er is hier ook niet echt een geheim van gemaakt, dat er een hoop insinuatie in zou zitten.
Maar goed, het zal zogenaamd aan mij de kijker liggen.
Het is ook de mening van een behoorlijk linkse Hollywood reviewer die normaliter behoorlijk pro woke is.quote:Op zondag 4 september 2022 12:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef eens een linkje dan waar de acteur zegt dat Elrond gay is.
Enige wat ik kan vinden is een mening van een YouTuber
https://boundingintocomic(...)laims-elrond-is-gay/
En die zegt ook dat Galadriel een Mary Sue en Elven Karen is net als jij.
Ok als een reviewer iets vind dan moet dat zo zijn. Klinkt meer dat het iets is dat je graag wil horen want het bevestigd je mening dat het woke is. Je weet dat ze er zijn die links maar kunt ze niet vinden. Allemaal logisch joh.quote:Op zondag 4 september 2022 12:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is ook de mening van een behoorlijk linkse Hollywood reviewer die normaliter behoorlijk pro woke is.
Dat zegt dus nogal wat.
Ik heb geen linkjes voor je, kan ze wel gaan zoeken want ik weet dat ze er zijn, maar puntje bij paaltje, zo belangrijk is dit niet voor me.
En daarbij moet ik zo naar schoonouders, zoveel jaar getrouwd, waar ik op voorhand al chagrijnig van word.
Gewoon negeren die gast.quote:Op zondag 4 september 2022 12:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok als een reviewer iets vind dan moet dat zo zijn. Klinkt meer dat het iets is dat je graag wil horen want het bevestigd je mening dat het woke is. Je weet dat ze er zijn die links maar kunt ze niet vinden. Allemaal logisch joh.
Ouch.quote:Op zondag 4 september 2022 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon negeren die gast.
Ik heb werkelijk nog nooit iets positiefs uit zijn toetsenbord zien komen.
Altijd maar klagen, zeiken, afbranden, niks is goed.
Zoveel negativiteit en zuurheid dat een fles azijn suikerwater lijkt.
Stukje gelezen. Als je homoseksuele spanningen bij de elf scènes voelt ben je wel heel erg op zoek (lol)quote:Op zondag 4 september 2022 12:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef eens een linkje dan waar de acteur zegt dat Elrond gay is.
Enige wat ik kan vinden is een mening van een YouTuber
https://boundingintocomic(...)laims-elrond-is-gay/
En die zegt ook dat Galadriel een Mary Sue en Elven Karen is net als jij.
Wist je eigenlijk al dat een Elf verzonnen is, en dat ze in het echt niet bestaan maar ook nooit bestaan hebben? Of denk je dat het echt gebeurt is, ergens in de westerse wereld en niet verzonnen is?quote:Op zondag 4 september 2022 12:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hopelijk ben je bewust van de ironie van wat je daar neer zet.
Dat is het.quote:Op zondag 4 september 2022 19:49 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Beau van Erven Doorens ook een rolletje heeft weten bemachtingen
Vind ik ook veel te veel. Beetje comic relief kun je verwachten maar dit is gewoon treurigquote:Op zondag 4 september 2022 20:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vind dat gedoe met die Hobbits tergend om naar te kijken. Of wat zijn het?
De vergelijking met Star Wars vind ik erg raak, daar vind ik ook de 1ste twee films het beste, bij film 3 begonnen er al barstjes in te komen , maar was nog ok en daarna werd het matig tot slecht. Ik kijk dus de 1ste trilogie nog regelmatig en de rest heb ik hoogstens 1 keer gekeken en hoef ik nooit weer te zien. (sommige spin-offs ook helemaal niet gezien) Bij LotR zal het denk ik net zo gaan, de 1ste 3 films wil ik wel vaker zien, de rest niet.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Net de eerste 2 eps gezien en vond het leuk! Die hard fans vinden het minder volgens mij, maar who cares.
"The people who had Star Wars the most are Star Wars fans" geldt ook wel voor LOTR volgens mij
dat hoort bij het plot, de mensen zijn de Haradrim en Oosterlingen, die onder invloed van Morgoth / Sauron komen , en bij dit soort sprookjes zijn de baddies altijd lelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua aantal niet blanken?
Het viel wel op in elk geval, elke kennismaking met nieuwe karakters/volken zat er wel een donkere in.
Ik vind het alleen jammer dat iedereen zo lelijk is.
Verzinsels van de scriptwriters. Verre voorouders van de Gouw hobbits. Deze serie husselt een paar duizend jaar aan middle earth geschiedenis door elkaar en mag vanwege copyright een boel feiten niet gebruiken. Dus ze moeten behoorlijk veel erbij verzinnen, zal in de volgende seizoenen wel zo blijven.quote:Op zondag 4 september 2022 20:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vind dat gedoe met die Hobbits tergend om naar te kijken. Of wat zijn het?
Hoeft het niet slechter te maken.quote:Op zondag 4 september 2022 22:12 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Verzinsels van de scriptwriters. Verre voorouders van de Gouw hobbits. Deze serie husselt een paar duizend jaar aan middle earth geschiedenis door elkaar en mag vanwege copyright een boel feiten niet gebruiken. Dus ze moeten behoorlijk veel erbij verzinnen, zal in de volgende seizoenen wel zo blijven.
Klopt, maar die harfoots leken vooral comic-relief en tot dusver niks aan het verhaal toe te voegen.quote:Op zondag 4 september 2022 22:20 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hoeft het niet slechter te maken.
Ik had hem al tot Beau van Elven Doorens omgedoopt tijdens het kijkenquote:Op zondag 4 september 2022 19:49 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Beau van Erven Doorens ook een rolletje heeft weten bemachtingen
Hoeft niet, maar het is nou ook niet zo dat je Tolkien zomaar overtreft als serieschrijver. Je merkt gewoon dat het een ander gehalte krijgt.quote:Op zondag 4 september 2022 22:20 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hoeft het niet slechter te maken.
Mwah, gezien die stranger daar is aangekomen zou ik niet durven zeggen dat ze tot dusver niet hebben bijgedragen aan het verhaal.quote:Op zondag 4 september 2022 22:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
Klopt, maar die harfoots leken vooral comic-relief en tot dusver niks aan het verhaal toe te voegen.
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:38 schreef Momo het volgende:
en wie is toch die man uit de lucht? Is dat Sauron of juist een blue wizard
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Voor de mensen die 1 en 2 gezien hebben:Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:11 schreef tombolafan het volgende:
Overigens, sorry als ik domme dingen bedenk hoorNee. Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.quote:Op zondag 4 september 2022 10:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken jullie dat die Halbrand Sauron is?
Met zijn "Looks can be deceiving" opmerking?![]()
Hoezo verzinsel van de scriptwriters? Het is een van de drie Hobbitsoorten zoals bedacht door Tolkien. Komen voor in de proloog en appendix B van LotR (het bronmateriaal dat ze voor deze serie mogen gebruiken).quote:Op zondag 4 september 2022 22:12 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Verzinsels van de scriptwriters. Verre voorouders van de Gouw hobbits. Deze serie husselt een paar duizend jaar aan middle earth geschiedenis door elkaar en mag vanwege copyright een boel feiten niet gebruiken. Dus ze moeten behoorlijk veel erbij verzinnen, zal in de volgende seizoenen wel zo blijven.
https://lotr.fandom.com/wiki/HarfootsPWBF![]()
quote:Op maandag 5 september 2022 00:27 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Nee. Nee.
[..]
Nee.![]()
![]()
Altijd alleen maar over haat reacties hebben. Maar dat het aantal mensen is wat een 10 geeft nog hoger ligt dan mensen die een 1 geven hoor je niemand overquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Werkt twee kanten op idd. Ik neem zowel de 1's als de 10's totaal niet serieus.quote:Op maandag 5 september 2022 09:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Altijd alleen maar over haat reacties hebben. Maar dat het aantal mensen is wat een 10 geeft nog hoger ligt dan mensen die een 1 geven hoor je niemand over![]()
Nee dat zou niemand moeten doen. Heel imdb niet eigenlijk. Amazon is de eigenaar. En opeens verdwijnen er slechte reviews. Alles onder een 6 hebben ze verwijderdquote:Op maandag 5 september 2022 09:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Werkt twee kanten op idd. Ik neem zowel de 1's als de 10's totaal niet serieus.(bij de geschreven reviews dan. niet de cijfers)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Voor mij is het een 6.5 of 7.quote:Op maandag 5 september 2022 09:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Werkt twee kanten op idd. Ik neem zowel de 1's als de 10's totaal niet serieus.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Haha, ja precies! Toen kon hij niets goed doen, en nu zijn zijn films ineens de Heilie graalquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar mensen vooral bang voor zijn is dat een groot deel van de lore verkracht wordt. Maar dat kun je bij verfilmingen niet echt voorkomen. Volgens mij hebben ze de rechten van The Silmarillion ook niet, dus heb je helaas kans dat ze zelf dingen er bij moeten verzinnen.
Het is wel grappig om te zien dat de Jackson films (LOTR, niet The Hobbit) door een aanzienlijk deel van de jongere Tolkien fans op handen wordt gedragen. Maar toen die films net uitkwamen in 2001 of zo, kreeg Jackson een enorme berg stront over zich heen van diehard Tolkienfans omdat hij het zoveel anders had gedaan dan de boeken.
Fans....
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Jammer wel dat sommige elven geen lang haar hebben.
In mijn hoofdcanon hebben ze allemaal (man en vrouw) lang stijl haar.![]()
Ik vind persoonlijkThranduil in the Hobbit films van Jackson de beste vertoning qua uiterlijk.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |