Geld <> kwaliteitquote:Op vrijdag 2 september 2022 11:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar dat zou je toch ook mogen verwachten van een serie met dit budget? Prima te vergelijken.
Ja snap dat geld niet meteen betekent dat het ook goed is. Maar is toch een prima vergelijking tussen die 2 qua kwaliteit. Alle 2 grote fantasie series met een hoop geldquote:
Klopt. Dat je dat niet kan vergelijken omdat House of Dragons goed is slaat nergens op.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja snap dat geld niet meteen betekent dat het ook goed is. Maar is toch een prima vergelijking tussen die 2 qua kwaliteit. Alle 2 grote fantasie series met een hoop geld
Veel boze witte mannen in de comments. 🤣quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:11 schreef Breuls het volgende:
Review nu live:
The Rings of Power: de terugkeer naar Middle-Earth is een lust voor het oog
Laten we vooral hopen dat het echt niet waar isquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:45 schreef Momo het volgende:
Ik zag online een nep bewerkte intro als intro gepresenteerd worden, meteen duizenden commentaren KIJK HOE SLECHT HET IS WE HEBBEN GELIJK.
Arondir zou bespeelt worden door iemand die schijnbaar op tv veel woke zou verspreiden, maar deze acteur is gewoon iemand die daar op lijkt.
En zag ook online dat Durin en Elrond een gay affaire zouden hebben. Meteen mensen schuimbekken online. Maar dat blijkt echt nergens uit de eerste 2 afleveringen. En volgens mij heeft echt vrijwel niemand de andere afleveringen al gezien.
Voor mij is dat de reden dat ik twijfel; als ik het niet leuk vind ben ik blijkbaar een boze witte man. Vind dat zo jammer.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Veel boze witte mannen in de comments. 🤣
Genoeg mensen die hier toch gewoon hun mening geven met wat aspecten die wel en niet zo goed vinden ?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor mij is dat de reden dat ik twijfel; als ik het niet leuk vind ben ik blijkbaar een boze witte man. Vind dat zo jammer.
Zie je ook weer in de imdb rating verdeling haha. Sommige mensen hebben echt geen leven.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Veel boze witte mannen in de comments. 🤣
Maar de mensen die een 10 geven zijn op het moment 3x zoveel dan die een 1 gevenquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:53 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Zie je ook weer in de imdb rating verdeling haha. Sommige mensen hebben echt geen leven.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar de mensen die een 10 geven zijn op het moment 3x zoveel dan die een 1 gevenWant neem aan dat de boze witte mannen die genen zijn die een 1 geven
3x zoveel? heb je zand in je ogen ofzo lol, dr is 12% verschil. Van beiden kanten is ut droeftoeterig. Maarja ik neem 1/10 ratings zowieso niet serieus, dan weet je namelijk niet wat écht slecht is (zelfde met meeste 10/10). Zeg ook niks over "boze witte mannen", tis gewoon dom internet activisme van hersencel loze idioten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar de mensen die een 10 geven zijn op het moment 3x zoveel dan die een 1 gevenWant neem aan dat de boze witte mannen die genen zijn die een 1 geven
Oh gaat hard, vanochtend had ik gekeken en toen was het 40 tegen 20.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:00 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is gewoon allemaal kinderachtig hoor
Doe eens rustig joh. Ik keek vanochtend en toen kon je 60% van de stemmen weggooien omdat 43% oid een 10 was. En 21% een 1 was. Dus 2x.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:01 schreef VelitoX het volgende:
[..]
3x zoveel? heb je zand in je ogen ofzo lol, dr is 12% verschil. Van beiden kanten is ut droeftoeterig. Maarja ik neem 1/10 ratings zowieso niet serieus, dan weet je namelijk niet wat écht slecht is (zelfde met meeste 10/10). Zeg ook niks over "boze witte mannen", tis gewoon dom internet activisme van hersencel loze idioten.
quote:
Ik vind iemand enkel een ‘boze witte man’ als ze iets bij voorbaat al helemaal afkraken zonder de film of serie eerst even af te wachten. Of als ze een serie wel kijken, maar enkel hun vooraf geproduceerde mening aan het bevestigen zijn; zien wat ze willen zien. Vallen over elk personage die LGBTQ is. Of POC. Of een krachtig vrouwelijk karakter. Gelukkig lees ik de laatste dagen wat meer nuance over deze serie. En kan best dat de serie niks is voor sommigen; helemaal prima.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor mij is dat de reden dat ik twijfel; als ik het niet leuk vind ben ik blijkbaar een boze witte man. Vind dat zo jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |