abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 2 september 2022 @ 11:58:11 #81
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_205819221
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:02 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Maar dat zou je toch ook mogen verwachten van een serie met dit budget? Prima te vergelijken.
Geld <> kwaliteit
pi_205819235
Ik vind tot nu toe Rings of Power echt stuk duidelijker en rustiger gebracht dan House of the Dragon. Bij laatstgenoemde is alles zo gehaast. Ik vind dat de wereld van RoP veel veelzijdiger en breder wordt ingezet. Je merkt inderdaad wel dat er echt veel meer resources zijn gebruikt in de RoP, echt prachtig!
pi_205819497
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:58 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Geld <> kwaliteit
Ja snap dat geld niet meteen betekent dat het ook goed is. Maar is toch een prima vergelijking tussen die 2 qua kwaliteit. Alle 2 grote fantasie series met een hoop geld
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin vrijdag 2 september 2022 @ 12:31:43 #84
35723 crew  GGMM
pi_205819571
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja snap dat geld niet meteen betekent dat het ook goed is. Maar is toch een prima vergelijking tussen die 2 qua kwaliteit. Alle 2 grote fantasie series met een hoop geld
Klopt. Dat je dat niet kan vergelijken omdat House of Dragons goed is slaat nergens op. _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 2 september 2022 @ 14:38:17 #85
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205821049
Zo, de eerste 2 afleveringen gezien. Prachtige wereld die opgebouwd is, toch mooi om die locaties uit de boeken ook op het scherm te zien. Qua verhaal moet ik nog zien waar we heen gaan. Ik kon nog niet echt connecten met Galadriel als character. Galadriel is natuurlijk ook wel anders 3000 jaar eerder, ik heb daar niet echt een probleem mee. Maar ik vind haar een beetje onredelijk en halsstarrig nu. Harfoots vind ik wel leuk gedaan, en wie is toch die man uit de lucht? Is dat Sauron of juist een blue wizard of nog iemand anders? Mooi om Khazad Dum in deze staat te zien. Character Disa vond ik ook wel gewoon goed passen bij de dwergen. Plotlijn van de healer en Arondir, benieuwd wat voor een kwaad ze vinden. Wat is dat zwaard ding wat die zoon heeft? Ik hoop dat het niet een cliché Romeo en Julia verhaal wordt van een mens en een elf. Dat ze Arwen en Aragorn nog een keer willen doen. Qua dialoog kon het soms wel wat scherper ja. Weet nou niet echt een acteur die ik echt minder vond dan de rest. Prima vermaakt. Ben toch wel benieuwd waar het verder gaat, zeker te bedenken dat we 5 seizoenen in totaal hebben. Hoop niet dat de angry man farm online roet in het eten gaat gooien. Tot nu toe is zeker ook niet slecht 7,5/10
pi_205821059
quote:
Veel boze witte mannen in de comments. 🤣
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 2 september 2022 @ 14:45:59 #87
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205821089
Ik zag online een nep bewerkte intro als intro gepresenteerd worden, meteen duizenden commentaren KIJK HOE SLECHT HET IS WE HEBBEN GELIJK.
Arondir zou bespeelt worden door iemand die schijnbaar op tv veel woke zou verspreiden, maar deze acteur is gewoon iemand die daar op lijkt.
En zag ook online dat Durin en Elrond een gay affaire zouden hebben. Meteen mensen schuimbekken online. Maar dat blijkt echt nergens uit de eerste 2 afleveringen. En volgens mij heeft echt vrijwel niemand de andere afleveringen al gezien.

:')
pi_205821143
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:45 schreef Momo het volgende:
Ik zag online een nep bewerkte intro als intro gepresenteerd worden, meteen duizenden commentaren KIJK HOE SLECHT HET IS WE HEBBEN GELIJK.
Arondir zou bespeelt worden door iemand die schijnbaar op tv veel woke zou verspreiden, maar deze acteur is gewoon iemand die daar op lijkt.
En zag ook online dat Durin en Elrond een gay affaire zouden hebben. Meteen mensen schuimbekken online. Maar dat blijkt echt nergens uit de eerste 2 afleveringen. En volgens mij heeft echt vrijwel niemand de andere afleveringen al gezien.

:')
Laten we vooral hopen dat het echt niet waar is :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205821324
Eerste aflevering gezien. Leuk,maar niet bijzonder. De cliches en het Disney achtige woke stoort mij bij vlagen wel. Caladriel ontzettend overpowerd. Totaal niet nodig. De natuur blijft prachtig.
pi_205821337
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:40 schreef superniger het volgende:

[..]
Voor mij is dat de reden dat ik twijfel; als ik het niet leuk vind ben ik blijkbaar een boze witte man. Vind dat zo jammer.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 2 september 2022 @ 15:49:51 #91
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205821606
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Voor mij is dat de reden dat ik twijfel; als ik het niet leuk vind ben ik blijkbaar een boze witte man. Vind dat zo jammer.
Genoeg mensen die hier toch gewoon hun mening geven met wat aspecten die wel en niet zo goed vinden ?
Nuance is alles. Niemand die alles fantastisch vind of alles helemaal kut is echt geloofwaardig.
pi_205821649
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:40 schreef superniger het volgende:

[..]
Zie je ook weer in de imdb rating verdeling haha. Sommige mensen hebben echt geen leven.
pi_205821717
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:53 schreef VelitoX het volgende:

[..]
Zie je ook weer in de imdb rating verdeling haha. Sommige mensen hebben echt geen leven.
Maar de mensen die een 10 geven zijn op het moment 3x zoveel dan die een 1 geven :P Want neem aan dat de boze witte mannen die genen zijn die een 1 geven
  vrijdag 2 september 2022 @ 16:00:38 #94
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205821746
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Maar de mensen die een 10 geven zijn op het moment 3x zoveel dan die een 1 geven :P Want neem aan dat de boze witte mannen die genen zijn die een 1 geven

Dit is gewoon allemaal kinderachtig hoor
pi_205821755
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]
3x zoveel? heb je zand in je ogen ofzo lol, dr is 12% verschil. Van beiden kanten is ut droeftoeterig. Maarja ik neem 1/10 ratings zowieso niet serieus, dan weet je namelijk niet wat écht slecht is (zelfde met meeste 10/10). Zeg ook niks over "boze witte mannen", tis gewoon dom internet activisme van hersencel loze idioten.
pi_205821771
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 16:00 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dit is gewoon allemaal kinderachtig hoor
Oh gaat hard, vanochtend had ik gekeken en toen was het 40 tegen 20.
2x dus, een 3x. mij bad.
pi_205821778
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 16:01 schreef VelitoX het volgende:

[..]
3x zoveel? heb je zand in je ogen ofzo lol, dr is 12% verschil. Van beiden kanten is ut droeftoeterig. Maarja ik neem 1/10 ratings zowieso niet serieus, dan weet je namelijk niet wat écht slecht is (zelfde met meeste 10/10). Zeg ook niks over "boze witte mannen", tis gewoon dom internet activisme van hersencel loze idioten.
Doe eens rustig joh. Ik keek vanochtend en toen kon je 60% van de stemmen weggooien omdat 43% oid een 10 was. En 21% een 1 was. Dus 2x.

edit: deze dus
  vrijdag 2 september 2022 @ 16:19:47 #98
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205821979
pi_205822185
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Ik vind iemand enkel een ‘boze witte man’ als ze iets bij voorbaat al helemaal afkraken zonder de film of serie eerst even af te wachten. Of als ze een serie wel kijken, maar enkel hun vooraf geproduceerde mening aan het bevestigen zijn; zien wat ze willen zien. Vallen over elk personage die LGBTQ is. Of POC. Of een krachtig vrouwelijk karakter. Gelukkig lees ik de laatste dagen wat meer nuance over deze serie. En kan best dat de serie niks is voor sommigen; helemaal prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')