Dit origineel ken ik niet eens.quote:
De tweede single van haar album Confessions On A Dancefloor uit 2006. Deze remix staat, in kortere vorm, op haar recent verschenen remix-compilatiealbum. Ik hoef denk ik niet uit te leggen waar PSB voor staat. Het trademark hoor je over een paar seconden.quote:
Tja..... in 2006. Wie weet dat nou?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Het is trouwens een #2-hit in de Top 40 geweest, Melting
https://www.top40.nl/madonna/madonna-sorry-11680
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:33 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik val binnen bij de Pet Shop Boys?
Een soort van, ja. Deze remix van hun hand. Stond niet gepland eigenlijk, maar ik draaide wat langere tracks om de tijd te vullen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:33 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik val binnen bij de Pet Shop Boys?
Dat komt omdat Neil Tennant nogal vaak wat backing vocals aan PSB remixes toevoegt. Het is eigenlijk een soort trademark geworden. Veruit hun meeste remixes bevatten dat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:34 schreef livelink het volgende:
Oh nee, Madonna. Klonk even heel erg als PSB
Ook vanavond geldt weer dat er genoeg muziek klaarstaat (dat is feitelijk nooit een probleem), maar dat jullie verzoekjes / suggesties welkom zijn via DM.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:04 schreef just me het volgende:
[..]
Is ook voor mijn tijd maar wie weet dat @:Melting het weet.
Dat dus..quote:
Portugal. The Man - Feel It Still
Ik vind dat de overheid er wel makkelijk over doet. Elke gemeente moet maar ruimte maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:44 schreef livelink het volgende:
Onze gemeente springt in. Er moest natuurlijk ook iets gebeuren.
https://www.rtvutrecht.nl(...)woordelijkheid-nemen
Agnes - Love And Appreciation (radio edit)
De situatie in Ter Apel was/is onhoudbaar. Dan zal er toch iets moeten gebeuren. Maar dat hier wanbeleid aan vooraf is gegaan ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat de overheid er wel makkelijk over doet. Elke gemeente moet maar ruimte maken.
Zo werkt dat niet, denk ik. Al snap ik ook dat die mensen geholpen moeten worden.
Was laatst in Duitsland in een supermarkt en hoorde daar Here Comes The Night ineens. Fijn; top-10 in mijn jaarlijst vorig jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |