Dat zou me een prestatie zijn zeg. Poehee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Om de Champions League te willen spelen moet Vaduz:
Seizoen 1: de beker winnen in Liechtenstein
Seizoen 2: de Conference League winnen
Seizoen 3: de Europa League winnen
Seizoen 4: Champions League spelen.
100% FM-scenario.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel gelijk Pot 1 in de CL, Vaduz in de 2024/25 CL KO fase here we go
Is te doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Seizoen 1: promoverenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nope, Liechtenstein kan alleen via de nationale beker Europa inquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Seizoen 1: promoveren
Seizoen 2: kampioen worden in Zwitserland
Seizoen 3: Champions League spelen
omdat ze wel met hun nationale beker kunnen plaatsen? Swansea is ook weleens via de Engelse League naar de EL gegaan dus daar ging ik van uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nope, Liechtenstein kan alleen via de nationale beker Europa in
Volgens mij is er geen standaardinvulling voor. Monaco valt geheel onder Frankrijk, bij Wales is het denk ik net als Andorra een keuze. Dus of in het eigen land meedoen of geheel in het buitenland. Liechtenstein is een soort hybride.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
omdat ze wel met hun nationale beker kunnen plaatsen? Swansea is ook weleens via de Engelse League naar de EL gegaan dus daar ging ik van uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |