Klopt ik bedoel het Loon. Kan je nagaan hoe lang ik daar al niet meer ben geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:31 schreef gianni61 het volgende:
Winkelcentrum de plu is 4 jaar geleden gesloopt en Heerlen is altijd al een shithole geweest, maar verder leuk verzonnen
Vroeger had je nog klasse in bioscoop Royalquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik mis de tunnel incl hasjkikkers
Is toch zo, een metropool kun je het nou ook niet noemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:52 schreef Erasmus het volgende:
Heerlen een “stad” met “redelijk wat inwoners” noemen
Kijk het is geen Tokio. Maar zowel de omvang als de kwaliteit stamt wel van beduidend veel voormalige allure. Vroeger was Heerlen nog wat. Een parel in het opbloeiende na-oorlogse domein. Dit verval is echt iets van de laatste jaren.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:52 schreef Erasmus het volgende:
Huppertz is een legende.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we huppertz nog!
Hij liep ook gewoon op Wim Kok afquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Huppertz is een legende.![]()
Die zelfgemaakte friet en snacks van hem.Topkerel.
Komt me altijd een servetje geven als ik een kroketje uit de muur trek.
De laatste jaren? Al minstens 40 jaar, grapjas.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kijk het is geen Tokio. Maar zowel de omvang als de kwaliteit stamt wel van beduidend veel voormalige allure. Vroeger was Heerlen nog wat. Een parel in het opbloeiende na-oorlogse domein. Dit verval is echt iets van de laatste jaren.
Inderdaad, centrum Heerlen is al 25+ jaar een pauperbende.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik mis de tunnel incl hasjkikkers
Ja?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij liep ook gewoon op Wim Kok af
Vogeltjesdans wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:32 schreef Näsenbar het volgende:
Fastfood afhalen bij grillroom Atlantis op de Doctor Poelsstraat zou ik nou niet echt winkelen noemen
En iconische gezelligheidquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:52 schreef Erasmus het volgende:
Dan doet een dorp als Weert het toch nog beter.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:30 schreef valentijn101 het volgende:
Je kan over veel dingen klagen maar de graffiti is daar is geweldig. https://www.myfootprints.(...)eet-art-van-heerlen/
Gezocht, maar zo snel niet gevonden.quote:
Je weet niet echt veel van topografie he?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:50 schreef Plompzakker het volgende:
Heerlen is zo pauperig dat zelfs de Maas er niet wil overstromen
Je weet niet echt veel van topografie he?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:50 schreef Plompzakker het volgende:
Heerlen is zo pauperig dat zelfs de Maas er niet wil overstromen
Hoe dan ook was Heerlen een heel 'eigen' stad met zijn eigen identiteit. Dat kunnen we van jou niet bepaald zeggen sinds je mod werd. Daarvan is bij jou nog minder over dan van heel Heerlen bij elkaar.quote:
De lokale bevolking huilt mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:45 schreef Cockwhale het volgende:
Heerlen en denken 'leuke stad'. Weet niet of ik moet lachen of heel hard moet gaam huilen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |