Ja! Het is raadzaam om te kopen als... nooit. Gewoon nooit zo'n ding kopen. Dat is mijn raadquote:Op zondag 28 augustus 2022 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, @:amsel, dat is wel verschrikkelijk sneu!
Nog even over de Airfryer: kan iemand iets zeggen over wanneer het raadzaam is om een L, XL of XXL van de Philips Airfryer te kopen?
Want je vindt de argumenten dat het energieverbruik minder is en het eten knapperiger wordt dan uit de oven niet sterk?quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja! Het is raadzaam om te kopen als... nooit. Gewoon nooit zo'n ding kopen. Dat is mijn raad.
Waarom dan?quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:48 schreef Elleska het volgende:
Nee want ik maak geen patat klaar in de oven.
Iedereen om mij heen die was overgestapt naar een airfryer is weer terug naar de frituur of zegt terug te willen als het ding stuk is.
Mja dit. Dingen als vietnamese loempiaatjes of vlammetjes (favo hier) blijven heel bleek en droog. Gewoon niet genoeg vet naar mijn zinquote:Op zondag 28 augustus 2022 09:53 schreef lily het volgende:
Ik koop ook geen nieuwe als ie stuk is.
Ben er niet zo kapot van, en de rest van mijn gezin ook niet.
We pakken steeds vaker weer de wok om te frituren.
Veel ovenpatat is niet lekker, maar we weten inmiddels wat we wel en niet moeten kopen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:58 schreef pinquit het volgende:
Maar als je van ovenfrites komt, is het misschien wel gewoon oke en vergelijkbaar of beter.
Wat ik hoor omdat patat uit de frituur toch beter beviel en het makkelijke schoonmaken nogal tegenviel. Deel heeft zelf weer en frituurpan gekocht en anderen halen alleen nog patat wat dus ook uit de frituur komt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom dan?
Wij hebben geen frituurpan.
Kon beter. Iets minder keelpijn als gisteravond, maar verder blech..quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:13 schreef F_r het volgende:
Amsel wat sneu dat het zo moest lopen. Zeker ook voor overgrootmoeder.
@:vicky hoe is het nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |