“Ik ben nu alleen/remi..”quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:03 schreef Breekfast het volgende:
Heb het even gemist maar wat had Hans nu gezegd?
Dat hij nu remi is oidquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:03 schreef Breekfast het volgende:
Heb het even gemist maar wat had Hans nu gezegd?
HarmJan of Menno misschien?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Welke man houdt van een vrouw zo pittig als Ted? Ik ben na 4 min al klaar
Die zijn echt te lief voor zo een kenau.quote:
ZEG DAN WAT HET WEL ISquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:04 schreef Stepperoller het volgende:
'Ja hij denkt dat ik huil om het vertrek van Annemarie, maar dat is het niet'
Ik denk al vanaf de eerste secondequote:
quote:
Volgens mij weet ze van zichzelf dat haar negatieve kanten uiteindelijk mannen afschrikken en daardoor gaan ze allemaal weg en blijft ze alleen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik miste dit even. Denkt ze nu dat HarmJan nooit voor haar zou willen gaan?
Maar hij heeft die kanten gezien en vindt haar toch nog leuk?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze van zichzelf dat haar negatieve kanten uiteindelijk mannen afschrikken en daardoor gaan ze allemaal weg en blijft ze alleen.
Ofzo, ik was fruit aan het snijden.
Ja, maar in het begin slikken mannen het nog maar na een tijdje geven ze op volgens Astrid.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hij heeft die kanten gezien en vindt haar toch nog leuk?
Zee?quote:
Dan moet ze niet aan dit programma meedoen als ze daar zo zeker van is.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, maar in het begin slikken mannen het nog maar na een tijdje geven ze op volgens Astrid.
Verschrikkelijke wijven.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die zus van Ted is nog dominanter dan Ted
Het is altijd wijntijd in dit programma!quote:
Mannetje kan dan ook niet meer pratenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die zus van Ted is nog dominanter dan Ted
Ja echt hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:14 schreef kibo het volgende:
[..]
Mannetje kan dan ook niet meer praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |